Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öö, mä en ymmärrä miksi täällä päivitellään sitä että joku blogisti

Vierailija
07.09.2010 |

kuvailee tarkasti bloggauksensa aiheita??! Selittäkää, miksi olette ihmeissään jos puutarhuri kuvaa satoja erilaisia kukkia ja eri asennoissa? Tai vaatefriikki kuvaa lapsiaan erilaisissa vaatteissa tai sisustaja kuvaa kämppäänsä yksityiskohtaisesti????

Eikö blogin tarkoitus ole juuri siinä kuvailussa ja esittelyssä??! Onx mä kässänny jotain väärin??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailee tarkasti bloggauksensa aiheita??! Selittäkää, miksi olette ihmeissään jos puutarhuri kuvaa satoja erilaisia kukkia ja eri asennoissa? Tai vaatefriikki kuvaa lapsiaan erilaisissa vaatteissa tai sisustaja kuvaa kämppäänsä yksityiskohtaisesti???? Eikö blogin tarkoitus ole juuri siinä kuvailussa ja esittelyssä??! Onx mä kässänny jotain väärin??

äipästä nyt kamalaa, kun joku arvostelee sun blogias niinku tiäxä? ; )

Vierailija
2/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sama välimerkkien raiskaaja kuin tuossa toisessa ketjussa. Piti oikein nostaa omaksi otsikokseen..

Jos haluat, lue aloitukseni uudelleen. Mitähän päivittelin siinä?

Dille pohdiskeleva toisen ketjun ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että netissä käsitellään netissä olevia asioita...

keskustelupalstalla jonka nimi on aihe vapaa...

Vierailija
4/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielestä kukin blogatkoon mistä aiheesta tahansa, mutta jos nyt julkisesti panee omat asiansa nettiin näytille, niin tokihan ne saattavat herättää muissa kaikenlaisia reaktioita. Ja ainakin mussa herätti ihmetystä tuossa blogissa se merkkien tarkka kuvaaminen, ikään kuin blogaaja haluaisi varmista, että kaikki tajuavat, mikä merkki on kyseessä.

Öö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme