Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ehkä lapsellinen, mutta kaihertaa kun kummit tms. eivät huomioineet ekaa nimpparia mitenkään

Vierailija
07.09.2010 |

Lapsella oli ekat nimpparit vastikään, ja ajattelin arkistoida ekojen nimppareiden kortit kansioon, mihin kerään kaikkea kivaa muistoksi lapselle. No eipä tarvitse sitä sivua täyttää, kun kukaan ei muistanut mitenkään..!

Täytyy myöntää että harmittaa, sillä muiden muksuja kyllä on muistettu koko suvun voimin ja itse olemme vuosikaudet kantaneet lahjoja yhdenkin kummin perheeseen. Meille ei sitten yhtä korttia voi lähettää, kiitti. Emme vietä nimppareita sen kummemmin lahjoin tms. mutta olen kuvitellut, että kummit yleensä noteeraavat nimipäivän jotenkin! Näin olen itse kummina tehnyt - ja tosiaan myös näille perheille joista ei mitään kuulunut myöhässäkään.

Lapsellista? Varmasti, mutta silti harmittaa. Miten teillä, huomioitteko kummilastenne tai sisarustenne lasten nimipäivät kortilla tms. ja toivotteko itse huomiointia lapsillenne?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun nimppari on, niin huomaan sen. Eli laitan sitten yleensä tekstarin.

En odota myöskään muiden muistavan meidän perheen nimppareita, jos viesti tai kortti tulee niin se toki on kiva ylläri. Mutta en edellytä esim. lasten kummeilta, että nimppari on muistettava tai muuten välit poikki ja pinoon! :D

Vierailija
42/44 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes omien lapsien tai lastenlasten. Synttärit olen pyrkinyt muistamaan ,pienellä lahjalla tai onnittelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hei onko nyt tullut uusi tapa että nimppareita ei enää muisteta.

Joskus käy niinkin että kaikista on hienoa juhlia nimppareita kun on vaan muutama lapsi joiden nimpipäivät pitää muistaa, sitten kun lapsenlapsia alkaa olla toistakymmentä niin kenestäkään se ei enää olekkaan niin kivaa, kuin silloin kun oma lapsi oli ainoa esikoinen suvussa.

Vierailija
44/44 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjon tietysti jouluna ja pääsiäisenäkin jotain pientä sekä tuliaisia vien kun kyläilen, mutta nimppari lahjaa tai korttia en ole koskaan kenellekkään lähettänyt. En kummina enkä siskona tai kaverina. Omien lastenkaan nimppareita emme vietä.

Monien lasten nimiä ei edes löydy kalenterista, joten en edes tiedä milloin niitä pitäisi juhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän