Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tietääkä teidän miehenne minkä hintaisia lastenne vaatteet ovat???

Vierailija
06.09.2010 |

JOku tuolla kirjoitti että mies ei anna ostaa yli 40 euron haalareita. Voin vannoa että mieheni ei tiedä maksaako ne 4 euroa vai 400 euroa. Tyytyväinen on aina ostoksiini, tykkään sotella lapsille vaatteita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytöjä yleensä hehkutan miehelle ja kalliimmat vaatteet vaan vien kaappiin.

Vierailija
2/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on ihan sama, maksoi se vaate mitä tahansa, hän ei siihen rahojaan sijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa se ostaa itsekin ihan yksinään, pahempi tuhlaamaan lastenvaatteisiin kuin minä.

Vierailija
4/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaile mutta ei tule kerrottuakaan erityisesti.

Miehelle on se ja sama maksaako joku vaate 20e vai 100e kunhan se on kaunis ja käytännöllinen.

Tai maksaako haalari 50e vai 150e.

Vierailija
5/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänään juuri tilailin netistä talvivaatteita ja ne kyllä miehelle näytin hintoineen päivineen. Ei kyllä (yleensä) kommentoi mitenkään, onko joku kallis vai halpa. Tyytyväinen on meilläkin aina ostoksiin, vaikka aika suuret summat rahaa lastenvaatteisiin tuhlaankin :P

Vierailija
6/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppisostot (ja muutkin mutta niitä tulee harvemmin) esittelen aina miehelle. Kai sille jotain on päähän tarttunut...

Vierailija
7/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn yksin niin en kyllä puhu hinnoista ellei ole joku supertarjous löytynyt. Mulla ei kyllä ole tarvetta hintoja pimitelläkään, en osta yli varojemme. Eikä mulla ole lastenvaateaddiktiota.

Vierailija
8/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänään juuri tilailin netistä talvivaatteita ja ne kyllä miehelle näytin hintoineen päivineen. Ei kyllä (yleensä) kommentoi mitenkään, onko joku kallis vai halpa. Tyytyväinen on meilläkin aina ostoksiin, vaikka aika suuret summat rahaa lastenvaatteisiin tuhlaankin :P

Että suurimman osan vaatteista maksan minä suuresta kotihoidontuestani, mutta joskus mies tarjoaa oma-aloitteisesti rahaa tai välillä pyydänkin. Jos ollaan yhdessä ostoksilla niin maksaa myös.

Vierailija
9/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan (eli tuon kaupasta) vaatteet lapsille, mutta kerron myös miehelle saman tien paljonko maksoin niistä, jos ovat yli 20€/kpl. Haalari- ja kenkäostoksilla käytiin yleensä yhdessä, nyt lapset ei enää käytä haalareita.

Vierailija
10/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä höpötän hinnoista, ominaisuuksista yms. mutta miestä ei juurikaan taida kiinnostaa. Ei siis varmaan paljon jää mieleen.

Joskus kun jostain hinnasta sanon, mies saattaa todeta "onko ne niin kalliita" tms. Mutta mies ei juuri ota kantaa lasten vaatteisiin. Mä ne ostan ja maksan. Meillä on kyllä yhteiset rahat, mutta omat tilit ja mies maksaa muita laskuja. Mä hoidan lasten vaatteet, kun miestä ei kiinnosta.

Vierailija
11/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska enimmäkseen itse ostaa ne. Mä ostan nykyään tosi harvoin vaatteita lapselle, kun mies hoitaa homman.

Vierailija
12/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhistele hintoja.

Vierailija
13/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) minä ostan 90 % lasten vaatteista

b) en oikeastaan ikinä kerro hänelle, mitä vaatteet maksavat

Ostan hyviä merkkivaatteita, välillä ihan huviksenikin, aika paljon rahaa niihin menee. Olen hoitovapaalla, mies tienaa. Eikä ikinä valita sanallakaan tai yritä rajoittaa. Tykkää vissiin, kun lapset on kauniisti puettu ja hyvinhoidetun näköisiä.

Vierailija
14/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan tartte maksaa niitä lasten kleduja kotihoidontuesta.

Vierailija
15/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miestä ei kiinnosta yhtään lastenvaatteiden hinnat. Ostan mitä tarpeelliseksi näen, miehen tienaamilla rahoilla tietty. :)

Vierailija
16/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllä mä kerron sille hintoja, mutta ne menee miehellä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Lasten vaatetus on mun vastuulla.

17/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pudistelee päätään lastenvaatefriikkiydelleni.

Hän on kuitenkin onnesta soikeana kun ei tarvitse itse osallistua millään tavalla.

Vierailija
18/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lapset vaan keksii pyytää, ei yhtään älyä, että todellakin ovat liian kalliita meille

Vierailija
19/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aina kerron, ihan eri asia jaksaako se kuunnella saati muistaako. Kalleimmat jutut varmaan jää mieleen kuten kengät, kun niiden hintoja olen tuskastellut enemmänkin ja miehestäkin ne ovat kalliita.

Kohtuullisen hintaisista ja edullisista varmaan muistaa vain "ei-kallis".

Vierailija
20/20 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän tietää ettei alle 100 eurolla saa mistään talvihaalaria, ja kengät maksaa saman verran.

Sitä se ei tiedä, että niitä tosiaan vois saada Prismasta halvemmalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi