Mistä seikoista SINÄ mielessäsi ajattelisit jonkun olevan lesbo? Mikä on se jokin?
Esim. naisellisessa naisessa..? Tai mikä kääntää lesbon pään? Mikä naisessa viehättää? :)
Kommentit (49)
oikeasti mua ei kiinnosta kenenkään lesbous enkä sellaisia edes mieti. Vastauksena kysymykseen käynee varmaan elävä esimerkki siitä, kun kerran ajoin 2 miestä pois naistenvessasta - heidän kääntyessään tajusinkin kyseessä olevan 2 naista, jotka olivat niin miehekkäitä kuin olla voi! Uskoisin heidän olleen lesboja...
Minun naisystävästäni ei kukaan ikinä tunnistaisi, että hän minun kanssani seurustelee (nainen olen myös). On naisellisuuden huippu pitkine hiuksineen.
Ihanaa, kun miehet on kateellisia minun kauniista naisestani:)
äidilläni on lyhyt tukka, kun syövän on läpikäynyt. Muuttui varmaan samalla seksuaallinen identiteetti
melkein kaikillahan täälä on lyhyt tukka.
Kyllä ne vaan tunnistaa. Useimmilla on lyhyeksi kynitty tukka, mutta ei kaikilla.
Tuntemani ovat kertoneet minulle, tai sit olen ihan itse päätellyt, koska ovat rekistötöidyssä parisuhteessa naisen kanssa:-)
lesbot iskee? Ja oikeasti, miten voi hurmata lesbon? Ihan mielenkiinnosta vain...
pitkä on se hieman liian pitkä, merkitsevä katse?
ap
Eilen satuin katsomaan kun vastaan tuli kaksi keski-ikäistä poikatukkaista (ei mitään kananpersetukkia vaan ihan naturelli pikkupoikatukka yli nelikymppisillä), keskenään aika samannäköistä naista farkuissaan ja tuulitakeissaan vierekkäin kävellen ja jutellen. Ei mitään seksuaalista siinä tilanteessa, mutta kävi vain mielessä että taisi olla lesbopariskunta kyseessä.
Mistä minä tiedän oliko oikasti, olivat tosiaan ihan vain vastaantulijoita.
En tunne kuin kaksi lesboa joista tiedän että ovat lesboja, enkä siis todellakaan teeskentele asiantuntevaa. Näistä kahdesta toinen on mielestäni aika tavallisen näköinen (lyhyet hiukset, ei meikkiä, mutta tavanomainen vaatetus), toinen on huomiotaherättävän näköinen miesten pukuineeen. Ovat siis pari.
Mä katon aina naisia pitkään silmiin ja hymyilen, ja tarkkailen myös heidän ulkonäköään kaikin puolin... Luullaanko mua siis lesboksi? Joskus siis vahingossa katon tissejä ja perseitäkin, toivottavasti kukaan ei oo huomannu!!!
Naimisissa miehen kanssa ja lapsia on kaksi :)
niin sitten ajattelen että tuo on varmaan lesbo. Ja jos on osoittanut kiinnostuneensa myös miehistä, niin että on bi.
Muuten en osaa sanoa, koska olen kohdannut "yllättäviä" lesboja ja myös sellaisia joita olisi esim. ulkonäön puolesta voinut kuvitella stereotypisesti lesboiksi mutta eivät ole olleet.
runsaat lävistykset ja tatuoinnit.
että kun repäisin ja leikkautin hiukset (melko lyhyt, epäsymmetrisesti leikattu, päältä pysty malli, keskiruskeaksi värjätty) niin ihmisten lesbotutka alkoi piipittää :D
liekö johtui sitten sitä, että usean mielestä näytän uudessa lookissani Piitu Uskilta (joka siis esitti lesboa telkkarissa) :D henk.koht. en kuitenkaan usko, että kaikilla lesboilla olisi lyhyet hiukset tai kammo meikkejä ja naisellisia vaatteita kohtaan..
no jos on kovin miehekäs tai poikamainen vaikka on nainen niin se nyt voisi olla epäilyttävää.
Joskus uimahallissa käydessäni luulin kaikkia jotka olivat ajelleet häpykarvansa pois ovat lesboja. Sitten kerran havahduin että itsekin olen joskus ilman karvojani siellä..
Kai ne lävärit ja tatskat kertoo sitten enemmin.
joka oli lesbo. Tiesin asian heti. Kesti tosi pitkään, ennen kuin hän mitenkään toi asiaa esiin; hänen lesboutensa oli kai vaikuttanut ystävyyssuhteisiin jossain tilanteessa. Minulle ihmisen seksuaalisella suuntautumisella ei ystävvyydessä ole väliä - voinhan minä heteronaisena olla ystävä myös miehen kanssa.
Kun ystäväni lopulta keräsi rohkeutensa kertoakseen minulle asiasta, sanoin vain, että tiedän jo, eikä se vaikuta meidän ystävyyteemme mitenkään.
luulla minuakin lesboksi. :D :D
Hupaisaa, miten stereotyyppisesti muka-sivistyneet ihmisetkin vielä ajattelevat.
että en osaa sanoa mikä "se jokin" oli, josta tiesin. Ja hän oli kyllä pitkähiuksinen ja naisellinen sporttisella tyylillä.