Mistä seikoista SINÄ mielessäsi ajattelisit jonkun olevan lesbo? Mikä on se jokin?
Esim. naisellisessa naisessa..? Tai mikä kääntää lesbon pään? Mikä naisessa viehättää? :)
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2010 klo 19:21"]
lesbon yleensä tunnistaa miesmäisestä käytöksestä ja lyhyestä tukasta.
[/quote]
JA PYH! Lesboja on naisellisiakin.
Ite kyl aattelen pelkästää semmosista rekkiksen näkösistä, et on lesbo.. en nyt kaikista lyhyttukkaista naisista kuitenkaan. Viimeks näin baarissa maailman söpöimmän pienen naisen ja ite tuijotin sitä joka käänteessä kun ihailin maailmansöpöintä, ja jossain vaihees se huomas mun kyttäyksen ja alko ite tuijottelemaan välillä takasin. Oli sitte pakko lopettaa tuijottelu :). Ite oon supisuora hetero-nainen!
Yleensä lyhyt tukka ja miesmäinen olemus. Kauniissa naisissa sellainen punaviininkatkuinen himokkuus, joku monilta heteronaisilta puuttuu.
Joskus sen luulee aistivansa mutta voi mennä väärin.
Siilitukka, reisitaskuhousut(yleensä vielä maastokuvioiset), tuulitakki, maiharit tai Kontion kumpparit, päässä lippalakki jossa lukee jonkun firman nimi ja logo, jos silmälasit niin niiden kanssa sellaiset aurinkolasiläpät jotka vielä nostettu ylös, leveät hartiat, kävelee harppoen kuin tukkijätkä.
No ei vaan. Ei lesboa voi aina tunnistaa ulkoisten ominaisuuksien kuten pukeutumisen perusteella, sillä on paljon sellaisia heteronaisia, jotka ulkoisten ominaisuuksien perusteella kävisivät perinteisestä lesbosta eli ovat joko poikamaisia/androgyynejä tai butch-tyylisiä ja vastaavasti lesboista löytyy hyvin naisellisia, joista ei ulkoasun perusteella osaa sanoa ovatko lesboja vai eivät. Tosin on kyllä noita yllä olevan kuvaukseni mukaisia lesbojakin olemassa. Mutta onko se sitten automaattisesti se pukeutumistyyli mikä heidänkin kohdallaan paljastaa sen että ovat naisiin päin vai onko se vain jokin juttu siinä olemuksessa? Jos ulkoisesti K.D Langilta(kanadalainen laulaja, lesbo ja tyyliltään butch) tai Ellen Degeneresiltä näyttävä nainen tulee vastaan, onko hän automaattisesti lesbo? Myönnän että minun tulee katseltua enemmän näitä "pomminvarmoilta" näyttäviä tapauksia että oliskohan toi naisiin päin, mutta monessa tapauksessa olen saanut valitettavasti pettyä. Katselen toki myös naisellisiakin, mutta heistä useammin ajattelee että siinä on hetero, vaikka se ei aina pidä paikkaansa. Itse henkilökohtaisesti pidän ensisijaisesti näistä poikamaisemmista/androgyyneistä tapauksista, mutta toki naisellisetkin ovat ihania. En sitten osaa oikein selittää mikä on se juttu mikä paljastaa että tuo nainen on naisiin päin. Se vain on se jokin mikä kiinnittää huomion, tunne siitä että nyt ollaan samassa veneessä. Pää kääntyy kun kohdataan, katsotaan toista, ehkä hymyillään. Ei sitä oikein kunnolla osaa selittää, sen tajuaa ehkä vain sellainen, joka itse on homo-tai biseksuaali.
Miksei kukaan nätti lesbo yritä iskeä minua?
Missä sitä pitäisi käydä jotta löytäisi itselleen seuraa? Itse olen pieni, nätti, itsestäni huolta pitävä neito. Meikkaan, hiukset on pitkät. Silti ei huomiota heru naisilta :/
No jos kävelee käsi kädessä tai halailee toista naista.
En huomaa mistään. Tunnen kliseisen lesbomaisen näköisiä naisia, jotka heteroita. Tunnen myös elovena-tyttöjä, jotka lesboja.
Olen itse hetero, hiukseni ovat melko lyhyet, en juurikaan meikkaa, käytän hyvin harvoin hameita ja halailen mielelläni naispuolisia ystäviäni. Kaipa minuakin on joskus luultu lesboksi. Siinähän luulevat. Ei minun seksuaalisuuteni kuulu kenellekään muulle kuin itselleni ja sellaisille henkilöille, joista olen kiinnostunut.
Olen kyllä oikeastikin lesbo, mutta silti. Mulle nyt vain sopii lyhyt tukka paremmin, vaikka rakastankin pitkiä hiuksia. Rakastan myös meikkaamista, vaikka näytänkin meikeissä kolmen markan transvestiitilta. Mutta pukeudun kyllä miesten vaatteisiin, koska tunnen oloni täysin naurettavaksi naisten vaatteissa. Ihan niin kuin menisi kylpytakki auki kauppaan. :D
Mä en koskaan kehtaa iskeä ketään, kun mun homotutka tuntuu toimivan vain miesten osalta. Enkä todellakaan tajua, jos joku nainen yrittää iskeä. Vieläkin muistelen huvittuneena muutaman vuoden takaista tapausta, kun eräässä koulutustilaisuudessa tapaamani nainen (siilitukka, miesmäinen olemus, klassinen lesbotyyli siis) kysyi, että lähtisinkö hänen kanssaan pizzalle. No minähän menin ja meillä oli oikein mukavaa. Vasta viikkoja sitten, kun tapaus jostain putkahti mieleeni tajusin, että nehän oli treffit! Ja minä surkea ihan ulalla koko jutusta. :D