Tiesittekö, että 140-senttisiäkin "oikeita" kuriksia on olemassa?
Minä en tiennyt, mutta tuli huuto.netissä vastaan! Tuon mittaisethan ovat jo isoja koululaisia! :)
http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…
Kommentit (24)
Kerrotko mkinkä merkkiset¨housut ovat ja mistä niitä saa ostaa
Kerrotko mkinkä merkkiset¨housut ovat ja mistä niitä saa ostaa
Mihin/kenelle tarvitset?
Minä en tiennyt, mutta tuli huuto.netissä vastaan! Tuon mittaisethan ovat jo isoja koululaisia! :) <a href="http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…" alt="http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…">http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…;
Kun minun lapsi on lyhyt niin kenenkään muunkaan lapsi ei voi olla yhtään pidempi. Meidän eskarissakin niitä käyttää moni. n. 130cm pitkä kun laittaa haalarin, niin ei siinä päällä 140cm kurikset ole yhtään liian isot.
sellaiset housumalliset,ovat todella hyvät mökillä syksyllä sateella ulkohommissa,kalassa tai kun poika laulattaa mökkimopoa.
Meillä ainakin joskus tarpeen.
Mitä ihmettelet?
Ihmiset käy metsässä, purjehtii, mökkeilee jne. ja siellä tarvitaan oikeasti sadevaatteita.
Meillä ainakin joskus tarpeen.
Mitä ihmettelet?
Ihmiset käy metsässä, purjehtii, mökkeilee jne. ja siellä tarvitaan oikeasti sadevaatteita.
Hei, ei pahalla! Hymyilytti vain, kun kuvittelin mielessäni tutun kymmenvuotiaan 140-senttisen tytön pukemassa kurahousujen henkseleitä ja laittamassa kuminauhoja saappaiden alle! :) :)
Minun kehitysvammainen poikani tarvitsee tuollaisia vielä kauan.
Minun kehitysvammainen poikani tarvitsee tuollaisia vielä kauan.
Myydäänkö noita jossain erikoiskaupoissa sitten? Koska mun mielestä tavalliset kurahousut mitä kaupoissa on, niin ei ole kyllä kuin korkeintaan 130cm. Ainakin muistelen näin, kun joskus sopivaa kokoa ja väriä etsiessäni selasin noita kokoja läpi.
meillä on kokoa 160 =)
Henkseleillä?
Ei nimittäin ole. Meidän poikamme on tuon kokoinen nyt 6-vuotiaana, juuri eskarin aloittaneena. Viime talvena 6-v. synttäreiden tienoilla ostin toppapuvun hänelle, ja oikein myyjän kanssa katsoimme, että koko 140 on hänelle se sopivin. Siis oliko edes sitä kuutta täyttänyt, en muista tarkasti, vai oliko peräti vasta viisi! Ja mitäpä luulet, tarvitseeko tämän ikäinen poika kuriksia????
Harmi vain, kun itse en ole kaupasta henkselikuriksia tuossa koossa löytänyt, Rukan loppuu 134, joka ei riitä.
Ja tiedoksi, että ihan normipoika, pituuteen ei koskaan ole neuvolassa puututtu.
niitä ei koulussa käytä, niin meillä ne ovat mainiot esim. mökkireissuilla näin syksyllä ja sateisina kesinä. Metsäretkillä, jos kostea maa, ei tarvitse olla märissä housissa. Että on niistä ihan hyötyä. Ja minäkin käytän mökillä sadehousuja, jos oikein on märkää :).
joissa ehdottomasti laitan kaikille sateen sattuessa sadeasut päälle (isä, äiti, 10v ja 1v). Nykyään alkaa olemaan hyvin kehitellyt goretex-asut tms. joten nekin pitävät pientä sadetta. Meillä todella on sadeasuja koosta 86 kokoon XXL :)
Meillä vastaavat tummansiniset oli käytössä 5 vuotiaalla. Eihän ne nyt enää 140cm pitkälle mahdu haalarin päälle ym.
kyllä rukkaa on tullu käytettyä viime syksynä paljon. rukan punaiset kurikset on mun suosiossa
noi sopis mulle pihatöihin ku oon aina mutsin kanssa sateella nurmella
Meillä 15v poika käyttää kuravaatteita märällä kelillä mopoillessa ihan mielellään.
Olis kiva jos jostain kurahousut henkseleillä oon erityislapsi ja tarttisin niit olisko missään kurahousuja koolla 158cm ja samanlaisia kuin mitä päiväkotilaisillakin?
Saksalaisesta postimyyntifirmasta JAKO ja jotain sinne päin ainakin näin isoja olkainkurahousuja isoillekin lapsille monessa eri värissä.
Sitten kotimainen april rain tai may rain Kokkolassa varmistaa aivan minkä kokoisia ja kestäviä sadevaatteita lapsille ja aikuisillekin.
Fun rain malliston XS-koko on varsin pieni ja siitä saa vielä pienennettyäkin pyynnöstä eli kuravaatteita löytyy hyvin kaikenikäisille ja kaikenkokoisille !