Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että 140-senttisiäkin "oikeita" kuriksia on olemassa?

Vierailija
06.09.2010 |

Minä en tiennyt, mutta tuli huuto.netissä vastaan! Tuon mittaisethan ovat jo isoja koululaisia! :)

http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisesta postimyyntifirmasta JAKO ja jotain sinne päin ainakin näin isoja olkainkurahousuja isoillekin lapsille monessa eri värissä.

Sitten kotimainen april rain tai may rain Kokkolassa varmistaa aivan minkä kokoisia ja kestäviä sadevaatteita lapsille ja aikuisillekin.

Fun rain malliston XS-koko on varsin pieni ja siitä saa vielä pienennettyäkin pyynnöstä eli kuravaatteita löytyy hyvin kaikenikäisille ja kaikenkokoisille !

Vierailija
2/24 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mkinkä merkkiset¨housut ovat ja mistä niitä saa ostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mkinkä merkkiset¨housut ovat ja mistä niitä saa ostaa

Mihin/kenelle tarvitset?

Vierailija
4/24 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt, mutta tuli huuto.netissä vastaan! Tuon mittaisethan ovat jo isoja koululaisia! :) <a href="http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…" alt="http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…">http://huuto.net/kohteet/-aartolahti---punaiset-kurahousut--140--lahes-…;

Kun minun lapsi on lyhyt niin kenenkään muunkaan lapsi ei voi olla yhtään pidempi. Meidän eskarissakin niitä käyttää moni. n. 130cm pitkä kun laittaa haalarin, niin ei siinä päällä 140cm kurikset ole yhtään liian isot.

Vierailija
5/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset housumalliset,ovat todella hyvät mökillä syksyllä sateella ulkohommissa,kalassa tai kun poika laulattaa mökkimopoa.

Vierailija
6/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin joskus tarpeen.

Mitä ihmettelet?

Ihmiset käy metsässä, purjehtii, mökkeilee jne. ja siellä tarvitaan oikeasti sadevaatteita.

Vierailija
7/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ja käytössä ahkerasti.

Vierailija
8/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin joskus tarpeen.

Mitä ihmettelet?

Ihmiset käy metsässä, purjehtii, mökkeilee jne. ja siellä tarvitaan oikeasti sadevaatteita.

Hei, ei pahalla! Hymyilytti vain, kun kuvittelin mielessäni tutun kymmenvuotiaan 140-senttisen tytön pukemassa kurahousujen henkseleitä ja laittamassa kuminauhoja saappaiden alle! :) :)

Vierailija
10/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kehitysvammainen poikani tarvitsee tuollaisia vielä kauan.

Vierailija
11/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kehitysvammainen poikani tarvitsee tuollaisia vielä kauan.

Myydäänkö noita jossain erikoiskaupoissa sitten? Koska mun mielestä tavalliset kurahousut mitä kaupoissa on, niin ei ole kyllä kuin korkeintaan 130cm. Ainakin muistelen näin, kun joskus sopivaa kokoa ja väriä etsiessäni selasin noita kokoja läpi.

Vierailija
12/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kokoa 160 =)

Henkseleillä?

Vierailija
13/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin ole. Meidän poikamme on tuon kokoinen nyt 6-vuotiaana, juuri eskarin aloittaneena. Viime talvena 6-v. synttäreiden tienoilla ostin toppapuvun hänelle, ja oikein myyjän kanssa katsoimme, että koko 140 on hänelle se sopivin. Siis oliko edes sitä kuutta täyttänyt, en muista tarkasti, vai oliko peräti vasta viisi! Ja mitäpä luulet, tarvitseeko tämän ikäinen poika kuriksia????

Harmi vain, kun itse en ole kaupasta henkselikuriksia tuossa koossa löytänyt, Rukan loppuu 134, joka ei riitä.

Ja tiedoksi, että ihan normipoika, pituuteen ei koskaan ole neuvolassa puututtu.

Vierailija
14/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei koulussa käytä, niin meillä ne ovat mainiot esim. mökkireissuilla näin syksyllä ja sateisina kesinä. Metsäretkillä, jos kostea maa, ei tarvitse olla märissä housissa. Että on niistä ihan hyötyä. Ja minäkin käytän mökillä sadehousuja, jos oikein on märkää :).

Vierailija
15/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ehdottomasti laitan kaikille sateen sattuessa sadeasut päälle (isä, äiti, 10v ja 1v). Nykyään alkaa olemaan hyvin kehitellyt goretex-asut tms. joten nekin pitävät pientä sadetta. Meillä todella on sadeasuja koosta 86 kokoon XXL :)

Vierailija
16/24 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaavat tummansiniset oli käytössä 5 vuotiaalla. Eihän ne nyt enää 140cm pitkälle mahdu haalarin päälle ym.

Vierailija
17/24 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä rukkaa on tullu käytettyä viime syksynä paljon. rukan punaiset kurikset on mun suosiossa

Vierailija
18/24 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sopis mulle pihatöihin ku oon aina mutsin kanssa sateella nurmella

Vierailija
19/24 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15v poika käyttää kuravaatteita märällä kelillä mopoillessa ihan mielellään.

Vierailija
20/24 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos jostain kurahousut henkseleillä oon erityislapsi ja tarttisin niit olisko missään kurahousuja koolla 158cm ja samanlaisia kuin mitä päiväkotilaisillakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi