Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juulin, Taavin, Seelan ja Niilon sisaruksille nimet? Ehdotuksia?

Vierailija
06.09.2010 |

Meillä on parin viikon ikäiset kaksoset, tyttö ja poika ja he ovat vielä vailla nimiä.

Nimet eivät saisi olla mitään kauhean erikoisia, mutta ei kyllä niitä suosituinpiakaan. Voisivat mielellään jotenkin sopia sisarusten nimiin.

Ollaan mietitty näitä Joona(s), Aapo, Juuso, Eevi, Noora, Veera ja Miisa. Mikään näistä ei ole kauheasti meidän mieleen ja Veera on melko suosittu, että ei sitä ainakaan ja muutenkin itse kyllä vierastan r-kirjainta nimessä, ei nyt tietysti ihan mahdoton ajatus, että r-nimestä löytyisi, jos nimi miellyttää. Eevi menee ehkä helposti sekaisin Taavin kanssa, siis liian samanlainen kirjoitusasultaan.

Uusia ehdotuksia otettais mielellään vastaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
22/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damien ja Eeva

Aadolf ja Maria

Tai sit vaa kysytte Joseph Mengeleltä ko on kerta kaksoset.... Meeinaa jooseppi tykkäs kaksosista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kirjoitti tämän lisäksi myös viestin nro 33

Onko Eeli sitten hyvinkin yleinen nimi??

Vierailija
26/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina, Moona, Miisa, Saana, Saaga, Liila, Oona

Ja pojalle

Joona, Teemu, Aapo, Kaapo,

Noista vieläpä valitsisin omat alkukirjaimet eli varmaankin Moona/Miisa/Liila/Oona

Aapo/Kaapo

Vierailija
27/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moona ja Kaapo

Jokaiselle oma alkukirjain

oo-kaksoiskonsonanttikin käyttöön, pojalle on pakko sitten laittaa joku jo käytetty, kun yy-kaksoiskonsonantista ei oikein saa mitään (paitsi sen Lyytin, mutta sekin on tytölle eikä oo:stakaan saa pojalle mitään paitsi Hoopon ;-)

Onko Huugo muuten ehdottamatta?

Vierailija
28/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinu ja Maunu?

Vierailija
29/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joose, Lyydia ja Moona

Joose nimessä kyllä mietityttää, että onko miten vaikea käytössä enkä ole täysin varma hyväksyykö mies sen.

ap

Mutta minusta on "väärin" jos KAIKKI muut menee sisarussarjassa samalla kaavalla (kaksitavuinen,viisikirjaiminen, kaksoisvokaali) ja vain yksi poikkeaa laumasta.

Eli jos nyt kuitenkin päädytte Lyydiaan niin antakaa sitten pojallekin vaikka Joosef/Jooseppi.

Eli suosittelen edelleen Lyydian sijaan Lyyti tai Lyyli, niin sitten on tasa-arvoiset nimet.

Vierailija
30/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan niuho mutta mun mielestä kaksosillekin pitää antaa viisikirjaimiset tuplavokaalinimet koska muillakin on.

Roosa ja Miisa on mun suosikkeja tytölle.

Vierailija
31/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liina tai Siina tytölle?

Vierailija
32/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula, Piia, Pia Mia, Miian, Kiia, Kia ja Vuokko ja Orvokki ja...pojille...ja jos nimet allakasta loppuu...niiin...

Vierailija
33/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli on itse asiassa minun suosikkinimi, mutta vaikka tämä ei täällä päin ole niin suosittu niin yleisesti kuitenkin on, siksi on vähän kiikun kaakun, ehkäpä silti mietintämyssyn alle

Muut uusista ehdotuksista ei äkkiä luettuna näyttäneet mieleisiltä tai sitten on jo lähipiirissä.

Eemeli ja Lyydia, vois olla kiva nimipari, siis kun joku mainitsi, että pojankin nimen pitäis olla sitten useampitavuinen.

Jos joku jaksaa ehdotella niin mitä kaikkia nimiä olis useampitavuisia, joissa tuplavokaali jossain kohtaa? Kalenterista löydän kyllä itsekin, mutta muita?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi