Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKEASTA ihmiset kantaa lastulevy- ja lautakasoja kerrostalokoteihinsa

Vierailija
05.09.2010 |

uskomatonta, mutta totta

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspuuta tosin, mutta lautakasa sekin on, ennenkuin kootaan kalusteeksi.

Vierailija
22/25 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspuuta tosin, mutta lautakasa sekin on, ennenkuin kootaan kalusteeksi.

Boknäsiltä olisi saanut edullisesti myös hyllyelementtien pystyttämisen. Mutta teimme sen itse ja oli helppoa kuin legojen kokoaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..15 vuotta? Tämä kirjoituspöytä on tehty Viipurissa silloin kun se vielä oli Suomea.

Perintöhuonekalujakaan meidän suvussa ei pahemmin ole, joten en voi niillä rehvastella.

Yhden lipastoistamme isoisäni on tehnyt itse 1940-luvulla, samoin kirjoituspöydän ja olohuoneen pöydän. Muut vanhat kalusteet isäni ehti heittää menemään ja äidin kotoa maatalosta ei ole saanut hakea mitään.

Keittiön penkin olen saanut ystävältäni, se on n.30v vanha, niin ja yksi keittiön tuoleista on myös isoisäni tekemä, varmaan 50-luvulta.

En näe mitään syytä, miksi esim. tuo Ikean mäntylipasto hajoaisi seuraavien 15 tai 30 vuoden aikana kun ei vieläkään natise, se on jykevää tekoa.

Mutta ymmärräthän, ettei kaikkien vanhemmilla ehkä ole niitä yli 100-vuotiaita perintöhuonekaluja, joita lahjoittaa lapsilleen?

t. se jonka Ikea-mööpelit oli "jo" 15v vanhoja.

Vierailija
24/25 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luonbto kittää!!! :(

Tuo lienee suomeksi "Ja luonto kiittää?".

Kiittää se. Vanhat kalut menevät kirppikselle tai kierrätyskeskukseen, mistä joku onnekas saa ne itselleen ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi.

Vierailija
25/25 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vaikuttavat ihan normaaleilta.

Mikään kun ei voita mäntykalusteita, Unikkoverhoja, kattotuuletinlamppua ja Mariskooli+muumimukikokoelmaa "ekologsesti" elävässä "edullisessa" pakettiomakotitalossa jossa haaveillaan lämpöpumpusta.

(Ja jonka pihalla tietysti on trampoliini ja hyvin, hyvin työläs ja hankala kaasugrilli).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi