Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu 2v. uhmakas käytös, millä rauhoittaa?

Vierailija
05.09.2010 |

Lapsemme ihan karseessa uhmassa. Tavaroita paiskoo, hakkaa isompaa sisarusta, repii kukkia, nauraa rätkättää kun kielletään.

Laitatteko nurkkaan, arestituoliin, tukistatteko vai mitä teette vastaavassa tilanteessa?

Meillä ei oikein ole selvää säveltä, miten pitäisi nyt toimia. Ekan kanssa ei ollut samanlaista ongelmaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tarjota kasvatusvinkkejä?= O.

Vierailija
2/7 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielletään,ja jos ei auta niin miettimään joko tuolille tai omaan huoneeseen n.2min.ja sen jälkeen yleensä selitetään samal tasolla miksi oli siellä' ja sitten halataan.ja saattaa lapsi pyytää anteeksikin heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutu vasta sitten kun yrittää vahingoittaa itseään tai muita,silloin otat lapsen syliin ja ESTÄT teon jatkumisen.Jahka rauhoittuu,selität miksi se lapsi teki väärin jne

Vierailija
4/7 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioimatta niin teot vaan pahenee.olen toi ketä kirjotti nr.3

Vierailija
5/7 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta tukistamisesta olen samoilla linjoilla, vaikkakin sitä on mietitty. Kun ollaan kielletty, tuntuu, että riehaantuu entisestään. T: ap

Vierailija
6/7 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän ensin pysäyttää sen tilanteen. Otan lapsesta kiinni, katson silmiin ja kiellän. Kysyn, että muistatko?

Jos ei auta, istutaan alas, pidän kiinni ja taas katsotaan silmiin ja selitän ettei saa tehdä ja miksi. Ollaan sen aikaa, että vähän rauhoittuu.

Jos ei auta, niin omaan huoneeseen miettimään pariksi minutiksi. Sit keskustellaan ja ollaan hetki sylikkäin.

Vierailija
7/7 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa kärsivällisyyttä. Tuntuu pinna palavan mulla liian nopeasti, vaikka tiedän käytöksen johtuvan uhmasta. Nyt mentävä nukkumaan, kiitos vinkeistä: ). Kurkkaan huomenna, jos vinkkejä lisää tullu. T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi