Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Truplat taapertaa torstaina tiitterästi :D

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pistää väkisinkin innostumaan.. Mä oon ainakin ollu aina siinä uskossa, että hailakkakin haamu on kuitenkin plussa! Ja se että se häviää johtuu varmaan siitä, että se oli haalea. Eikös testeissä lue, ettei niitä saa tulkita enää testiajan jälkeen! ;)

(Anteeks jos oot jo ihan kyllästynyt, kun täällä me muut ollaan sun puolesta näin tohkeissaan..)

Vierailija
42/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitsu: hehkuta vaan niin paljon kun haluat. Se on sun oikeus. Vaikka ehkä tädinlöydettyä taas tiensä se voi tuntua tuskalliselta, mutta se ei oikeesti ole keneltäkään pois :) Ja varmasti me jokainen hehkutetaan niin paljon kun itse kukin haluamme ja tunnemme. Eli reilusti vaan ole onnellinen, niin kuuluu olla ;)

Pikkujouluista: Siis mitä aiemmin niin parempihan sitä perhettä muualle on sijoittaa ;D Eli tuo Miitsun ehdottama klo 15-16 on oikein hyvä!!!!!!

Sopii mulle ainakin parhaiten, ehdottomasti!!! =)

Tuli vielä noits äiti/isäpuolista mieleen. Mä olin n. 7 v ku mun vanhemmat eros, eli siitä on jo aikaa miltei 30 v. Ja mun isän vaimon takia he erosivat => isällä uusi. Mutta mun tilanteessa tietty helpottaa se et olin pieni kun erosivat ja siitä lähtien siis mun isän vaimo on ollut mun elämässä. Hän oikeesti ON kiva ja sen kans me voidaan ryypätä jne. Se ostaa mulle ja mun lapsille vaik mitä. Omia hänellä ei ole (olis voinu olla jos olis halunnu) koska ei halunnu koskaan ja aina on sanonut et me (minä ja mun sisarukset) olaan ku hänen omia ja se riittää. Ja mun lapset ovat hänen lapsenlapsiaan ;) Mummoks tmvs ei siis kutsuta, ihan nimeltä mutta on kuitenkin sellainen vara-mummo niinku tyttö sanoo =) Mutta eihän hänkään mun äitiä korvaa mitenkään, ei kukaan.

Äidin mies taas EI ole niin ihana. Mutta itse olinkin jo miltei aikuinen ku tuli mun elämään. Ja oikeesti se mies ei juurikaan ymmärrä lapsista mitään vaikka hänellä 2 omaa poikaa onkin ed.liitosta. Tumpleo mikä tumpleo ;) Kiltti hänkin on mutta ei mun makuun isäpuolesta ;) Tulee loistavasti juttuun mun miehen kanssa => heitä yhdistää tekniikka ja tutkiminen. Mutta mun kans ei ole mitään yhteistä :/

Mutta kestän mitä vaan Äitini takia ;DD

Jaahas, tänään sitä jaarittelenkin urakallaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllästytä teidän innostuminen, ehei missään nimessä ;)

Vaan harmittaa ja hiukan nolotaakin jos turhaan innostutte. Itsekkin yritän olla innostumatta kun OIKEESTI aivan tätimäinen olo on. Ei siis mitään itsensä psyykkaamista nyt vaan oikeesti tätimäinen olo =)

Ja kun se gynekin sormituntumalla kun havainnoitsi niin sanoi et voi olla niin tukinnasta kiinni, sen verran siinä ja siinä rajoilla mentiin vasta..

..eli tuntui kuin olisi pehmennyt mutta siis niin hiukan et voi tulkita väärinkin.

Ja nyt juilii jo aikas kipeestikin et tädille vieraspetiä laitan valmiiksi ;)

Vierailija
44/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt kohosi viikonloppuna, ja nyt tuli täti. En tajua. Enkä jaksakaan enää tajuta:(

[b]piipaa:[/b] mä ilmoitan uuden la:n heiniksiin kohta.. joten sun kans en pääsekään testailemaan:(

[b]marieela:[/b] toi gynen käynti kuulosti hyvältä!! :)

Tänään tuli kahden kuukauden jälkeen yllättäen palkkakuitti kesältä! Olin ihan järkyttynyt, koska olin laskenut tarkalleen paljon saan tienata, että tukikuukausia pitää maksaa VAAN 2 takaisin. No, onneksi 30e jäin siitä rajasta, joten lisää maksettavaa ei tullut!

Tänään viimeisen kerran harjoitteluun. Jotain kivaa tässäkin elämässä:/

Vierailija
45/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä ihmettelen meidän kissaa: se nyhertää syliin ja äsken nukkuessa vapisi ihmeellisesti. muutoin kuitenkin syö ja leikkii ihan normaalisti?? onkohan sillä flunssa tai jotain?? eläinlääkärille en viel soittanu kun en oikeen tiedä onko toi mitään, välillä se muutenkin on niin sylinkipee...

Mun tarttis mennä taloyhtiönkokoukseen ja sitten tulee mummo käymään iltakylässä viel... (testin on piilotettu, mut se on just semmonen penkaaja että varmaan roskiksesta löytää todistusaineiston-->täytyy siis viedä roskat ulos)

palaan siis myöhemmin taasen!! Moikat rakkaat!!! :)

Vierailija
46/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä. Mut toisaaltaa, nyt ainakaan ei ole mitään arvailun varassa, ehkäpä se on ihan hyvästä, vai?? Nyt uudessa kierrossa tiedät ainakin missä kohtiin pitää tehdä ja mitä ;DDDD

Nyt tesmpataan sua ja tästä kierrosta plussaat, sata varmasti ;)

Mä haluun et me plussattas samaan aikaan. Mul täti tulee 2-3 pvän sisään niin en tule paljoa jäljessä sua =)

Mutta pinoihin en enää kyllä pinoudu, siis kk-pinoihin. Ärsyttää jo nyt ku joutuu vaihtaa aina uudelleen ja uudelleen. Purkaan vain teille ajatuksiani ja tuntojani, se riittäköön =)

Alan laittaa saunakamppeita valmiiks kasaan..

Vierailija
47/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pidempi kierto, niin sit me mentäs ihan samoissa PAITSI, että sä plussaat nyt!! ;) ;) hih!

Eniten mua ärsyttää se, että jos tästä kierrosta ei tapahdu mitään, JOUDUN ensi kesänä menemään töihin ja mä EN JAKSA!!

Vierailija
48/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sul on pidempi kierto ku mul, mut mä tuun pari pvää jäljes niin se tasaa meidät suurinpiirtein samoihin ;))))

JA en plussaa täs kierros, meinaan siihen malliin juilii jo et nou way.

Mutta kuten sanoin, olen hyvillä mielin ku oli mukava gyne ja hän lupasi et kerkeen saada sen 4 lasta viel jos haluan ;D Heh, helppo ilostuttaa mua ;)

Vierailija
49/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkun koko ajan täällä. Tytöllä on niin paljon touhua, kun on leikkinyt koko päivän mun siskon (10v) kanssa. Ja nyt kattovat lastenohjelmia.

Axe: Varmaan tympäsee :( Mut niin kun Marieelakin sano; nyt puhtaalta pöydältä uuteen kiertoon. Varmaan menee muutama päivä, ennen kun jaksaa taas innolla lähteä uuteen kiertoon.. Voimia!

Marieela: Mul kans kauheet täti jyskytykset masussa ja munasarjoissa. Ja sellasia repäisy kipuja, kun yskii, nousee nopeesti tmv. niin nippasee ilkeesti. Kohta alkaa..

Miehen saan tänään viekkuun! :D Tulee kylläkin vasta illalla. Meillä onkin oikein ruhtinaallinen viikko takana - 9:nä päivänä peräkkäin ollaan nähty! Voih, kun on ihanaa ♥

Vierailija
50/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sul on pidempi kierto ku mul, mut mä tuun pari pvää jäljes niin se tasaa meidät suurinpiirtein samoihin ;))))

JA en plussaa täs kierros, meinaan siihen malliin juilii jo et nou way.

Mutta kuten sanoin, olen hyvillä mielin ku oli mukava gyne ja hän lupasi et kerkeen saada sen 4 lasta viel jos haluan ;D Heh, helppo ilostuttaa mua ;)

Vierailija
51/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin Nekulle et palstaterrori täälkin. Ja et olen huomannu sun teksteis et ootte nyt nähny usein miehulin kans ;) Hyvä niin :)

Miksköhän siis tuli tuo Axelle tarkoitettu teksti kahteen kertaan? Oonkohan jo liikaa tääl kirjoittelemas?

Vierailija
52/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HIRMUSTI!!! sähän olet näköjään nopean toiminnan nainen ;) Vitsi, aivan mahtavaa! :DDDDDDDD

Axe no nyt ainakin tiedät missä mennään, pahoittelut kuitenkin että raskaustoiveet kaatui :/ nyt toivotaan että kierrot palautuu normaaliin!

Marieela kiva että asiat lähtee rullaamaan gyne-saralla. kyllä mä peukutan raskauden puolesta ;) ja mukava kuulla että pikkujoulut on teillä. mä yritän kovasti tulla ainakin käymään (ostinhan vauva-aiheisen lahjankin jo) mutta tosiaan meillä silloin varmaan aikamoiset pakkaukset ja järjestelyt menossa matkan suhteen. mut ei kai se pakkaaminen ny niin kauaa kestä ettne ehtis.

Nansku voi hitto sentään, mikä akka se exän naikkonen! millä hiton oikeudella se puuttuu teidän elämään ja alkaa ajaa tätä juttua.. haloo.. no kiva että olet kuitenkin eilistä paremmalla mielellä ja olet saanut selkoa asioihin, voiton puolella käsitin että olisit jos juttu eteenpäin vietäisiin. *voimia*

Nekku harmitus negasta :(

nyt en muuta muistakaan.. eilen töistä suoraan uimaan ja tänään jumppaan. oon myös pysynyt erossa herkuista ja yritän pitää tätä liikkumista yllä..

Vierailija
53/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin viime yön vähän huonosti niin nyt on kyllä ihan kanttu vei. 8)

Pentikillä kävin ja kyllä se vanilja oli vielä kalliimpaa kuin mitä muistin, ostin kaks kahvikuppia+alusta, makso 45 euroa. Huh huh, mut onneks ei ollu omia rahoja. ;)

Noi [color=red] erojutut [/color] on kyllä joskus vähän ikäviä... meillä porukat eros 10 vuotta sitten, ja sen jälkeen meitä lapsia kyllä kohdeltiin vähän niinku välineinä isän ja äidin riidoissa, ne kun eros aika huonoissa merkeissä ja välit edelleen täysin poikki. Kyllä mä ainakin MIRULII ymmärrän ihan täysin sun " kateellisuuden" ! Se on ihan normaalia, ja osotus siitä että isäs on sulle tärkeä.

Mutta enköhän mä ole jo tälle päivälle ihan tarpeeks kasvattanu pinoa, taidan mennä lajittelee pyykit ja sitte saunaan. Huomenna taas sitte töihin.

Hyvää yötä kaikille ja mä pidän täällä peukut pystyssä, ettei täti eksy sinne MARIEELAN suuntaan ollenkaan!=)

Vierailija
54/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ja just. Tänään väännetty 12h päättötyötä:/ Onneksi enää huominen tehdään sitä ja sitte sen ON OLTAVA valmis tai en ala enää mitään. Kuollut olen kun koululta raahustan kotiin, mitään ei enää sen jälkeen jaksa kuin kaatua sänkyyn. Koira raukka on ihan unohdettu, se joutuu olemaan pitkiä aikoja yksin kotona, eikä lenkkeilyä oikein jaksa enää näiden hirmu pitkien päivien jälkeen harrastaa. Täytyy viikonloppuna oikeen hemmotella sitä. Vaunuasiakin ketuttaa niin pirusti, mut nyt ei oikein löydy voimavaroja niiden miettimiseen.

[b]Marieela[/b]: Toivotaan nyt et olis salamatkustaja kyydissä:) Vähän outo tuo gynen kommentti, jos kerran alatutkimuksen mukaan vaikuttaa siltä et oot raskaana, mut kuitenkin niistä menkoista höpötteli :O

[b]Nansku[/b]: Jestas mikä haahka tuo exäs nykyinen!! Toivottavasti saatte asiat sovittua ilman käräjiä. Onneksi oot noin selkeesti voiton puolella jutussa, ettei sen puoleen ole mitään stressattavaa.

[b]Axelle[/b] pahoittelut tädistä:( Mut jotenkin varmaan helpottikin kun epävarmuus loppui ja nyt tiedät missä kierrot menee. Tsemppiä vaan uuteen kiertoon, kyllä se plussa teille vielä pläjähtää:)

Nyt meen nukkumaan, huomenna taas aikaisin koululle.

Vierailija
55/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aivan IHANAA kun kaikki 10=kympillä mukana aina piinailuis ja plussien odotteluis. Itse en usko enään ollenkaan tuohon tän kierron mahdollisuuksiin, sen verran juilii ihan koko ajan ja sama ärtyisä akka täällä kuten aina ennen menkkoja => varmat merkit tädistä :(

Mutta, olen mielissäni siitä et kun täti tulee, niin pari pvää saapumisesta saan jo mennä labraan ;)

JOHELLE; tuut ehdottomasti pikkujouluihin. Voit aloittaa pakkailun jo vkoa ennen ja ennakoida ettet jätä pikkujouluiltaan viimisiä pakkailuja ;)

Me asutaan aika vierekkäin joten ei ole kamala matkakaan tänne teiltä :)

Ja yösijaa tarjoan taas kauempaa tuleville vaikkette jäiskään yöksi, varuiks kuitenkin ;)

Me tultiin äsken saunasta. Oltiin vesisotaa muksujen kans. Hauska välilhiukan irrotella, ku oon muuten niin äreällä tuulella ;)

Nyt muksut nukkuu :=)

Vierailija
56/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä hulluilta päiviltä: vauvalle pari kylpyankkaa ja valokuvakansio.

AXE: harmi niistä menkoista, mutta nyt uuteen kiertoon täydellä iskulla!

Marieela: hyvä tuo gynen käynti. Nyt piinaillaan kaikki yhdessä:)

ÖITÄ!! Tämä rouva on nyt ihan poikki!!

Vierailija
57/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo kahvitettu ja mä jo melkee unohdin mun salaisuuden!! :)

Marieela: kiitos majapaikkatarjouksesta!!! kuhan saadaan suunnitelma a-tehtyä niin mietitään sitten, tuskin ainakaan kotiin jaksetaan illalla ajaa! Pöh, pysyis se itse täti poissa vaikka sen kireän akan sinne on lähettänykin!! ;)

Katzu: hyvä että työ jo loppusuoralla, pääset säkin huilahtamaan ja miettimään vaunuasiaa, jaksuja sinne vielä!!!

Axelle pahoittelut tädistä, nyt sitten täydellä rähinällä uuteen kiertoon, tiedetään ainakin missä mennään!

Johelle: parempi olla nopee niin mies ei ennätä muuttaa mieltään... :) toivotaan että kaveri pysyy masussa mukana! Ja katokin että tuut pikkujouluihin: voit alkaa jo nyt pakkaamaan niin on sitten valmista!! :) tai tullaan sitten kaikki sua auttamaan!!

Mullakaan ei näytä olevan muuta elämää kun roikkua koneella... noh huomenna se mies tulee ja ens viikko onkin sitten syyslomaa niin saadaan viettää yhres aikaa :) ja seuraavan viikon alku onkin mulla vapaata niin lähen miehen matkaan ja meen kattomaan 3 ex-naapuria joista 2 on raskaana!!!

Hyvät yöt kaikille rakkaille ystäville!!!

Vierailija
58/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Miitsulle tuplasti ;) luin muuten sun viestistä että onneks mieskin on ISYYSlomalla vaikka se oli SYYSlomalla, ajattelin että jälleen kerran teillä on nopeeta toimintaa :D :D silmät ristissä luin.. kiva että saatte vapaata aikaa ja jospa se mieskin innostuis fiilistelemään vauvatunnelmissa!

Katzulle voimia päättötyön tekemiseen, se on kauheeta hommaa mut ah sitä fiilistä kun sen saa valmiiks!!! aj kyllä se koira pari päivää varmaan kestää, sitten hemmottelet sitä viikonloppuna oikein olan takaa.

Marieela niin tosiaan kun me asutaan niin lähelläkin, lupaan tulla käymään ellei mitään ihmeellistä tule eteen! :)

nyt kauniita unia kaikille, jaksetaan vielä huominen niin koittaa ihana viikonloppu!

ja Axelle onnittelut harjoittelun päätökseen saamisesta. montako lasta sait maailmaan? :)

Vierailija
59/59 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nopsaan kommentoin vähä.

Marieela: Olispa se nyt vihdoinkin jo sitä. Täällä kans nostetaan sormet ja varpaat pystyyn sen vuoks (voin miestä pyytää nostaa viel jotain muutaki : DDDDD)

Mutta kyllä repäset mut mukaan plussimaan, eiks joo??

Tosiaan jos tästä aalto tulee ni enköhän mä mukaan tuu. (just, ei tunnu yhtään siltä)

Oonko mä sokee vai ootko laittanu MArieela sun kp:n tänää?

Nyt meen.... Heiiii!!!