Truplat taapertaa torstaina tiitterästi :D
Kommentit (59)
Mikä teillä siis on tämä tilanne? Anteeksi jo sutelen, mutta mennyt minulta vähän ohi. Sen vähän mitä nyt asiasta tiedän niin kyllä aika kottaraiselta kuullostaa se exän nykyinen :( Hirveästi jaksamista sinne!!!
nanskulle jaksamista ja voimia!!!!!
aamu alkoi päänsäryllä.ääh!
ihan kun uutena täällä kirjoittelen haluaisin kysyä(vaikka aiemmin oonkin jo lukenut truplien textejä)kuinka moni teistä,meistä on jo todella vauvan yritys puuhissa ja ja ketkä vasta odottelevat sopivan hetken tuloa?=)
jätin tän pienimmän(1v1kk) hetkeksi toiseksi isomman(7v) vahdittavaksi kun vein pyykit alas,ja eikös ollut kakannut lattialle=)
meillä nämä " kakka pissa jutut" senku jatkuu,onneksi tällä kerran ei ollut mattoa alla=)
nyt ei muuta päässä...
palailen,L+5
NANSKU: Hirveästi lohdutuksia ja jaksamista sinne. Tosi kamalaa että ihminen jolle asia ei kuulu pätkän vertaa (ex:n nainen) alkaa ajamaan asiaa eteenpäin!Että muakin suututtaa sun poulesta ihan älyttömästi: Vaikuttaa kyllä että tällä lepakolla ei oo mitään tolkkua päässään!!! Toivottavasti asia ratkeaa pian ja saat jatkaa elämää eteenpäin!! Voimia!!
NIFKIN: sullehan tuli yllätysuutisia!! :) onhan tuo vanhempien avioituminen aina mietityttävä asia, varsinkin jos ovat tunteneet vasta vähänaikaa. oma isäni meni naimisiin vuosi sitten ja aika oudolle se tuntuu vieläkin vaikka vanhempien erosta on aikaa jo 7vuotta! Onnea kuitenkin!! :)
Kiitos kaikille onnitteluista!!! edelleen täällä ollaan ihan onnellisesti shokissa ja vaikee on uskoa että tosissaan ollaan raskaana... varmasti ajan myötä asian alkaa sisäistämään :) Nyt vaan toivon teille muille kauheesti plussia kanssa, en haluis " yksin" olla tässä hommassa... ois ihanaa kun te muutkin piinailijat oisitte samoilla viikoilla!!!! :)
jatkan siivoilua ja palaan taas!!! Mukavaa sumuista torstaipäivää!!! täällä on ihan kauhee usva ulkona!!
tuolla truplamix-esittely pinossa on aika tarkalleen esitelty kuka on missäkin vaiheessa vauvatuohuissa! kandee lukasta sieltä!! :)
Täällä on pahin kiukku ohi tällä erää, kun soitin ex:lle kun se oli yöllä töissä, joten lepakko ei ollut vahtimassa puhelinta. Eli tosiaan mun ex eli lasten isä ei ole oikeusteitse vaatimassa, mutta lepakko on saanut siltä valtakirjan hoitaa asioita, mutta aion tänään puhua sen asianajajan kanssa ja vaatia sitä puhumaan myös ex kanssa, koska se mulla on loppujen lopuksi oikeudessa vastassa, ei lepakko.
Eli tausta selvitystä hieman; Eli omaisuus ja velat jaettiin suullisesti eropapereiden kirjoittamisen kanssa. Ex:lle meni auto ja muuta, kummallekin tasapuolisesti velkoja, mutta lepakon mielestä mun opintolaina, jolla on elätetty silloin joskus meitä kumpaakin, on vain minun velkaani, josta tämä riita on alkanut. Tietenkin pystyn sen todistamaan, että se on otettu yhteiseen elämiseen etenkin vuokran maksuun. Mulle siis jäi pelkästään kodin irtaimisto. Ja tämä lepakko on keksinyt, että multa viedään pois nyt sitten vaikka mitä. Siis kyseessä on lasten jokapäiväisenä käyttämiä kodi juttuja. Niin lepakko myös on sitä mieltä, että kun he ajoivat vuodessa auton hajalle, on auton arvo se mikä se oli myyntihetkellä, eikä se mitä se oli reilu vuosi sitten. Eli tässä tätä taustaa.
Kyseinen lepakko ei halua koskaan omia lapsia, koska niistä on vain vaivaa ja harmia. Joten on samaa mieltä myös kullannupuistani. En usko, että lapset saavat kunnon hoitoa siellä isäviikonloppuisin, koska tulevat kotiin aina nälkäisinä, likaisina ja väsyneinä. Me taistelemme aina viikon, että saadaan unirytmi takaisin paikalleen. Lasten isä tekee yötöitä ja tiedän sen nukkuvan paljon päivisin, joten joko lapset nukkuvat päivisin tai ne ovat tuon lepakon harteilla. Pelkään lasteni puolesta, tähän haluaisin saada muutosta. Meillä on suullinen sopimus tapaamisista, joten paperissa vain lukee että tehty suullinen sopimus. Sopimuksemme oli kahden viikon välein viikonloppu ja kesälomalla 2 viikkoa. Aion pyytää tähän muutosta epäilyksieni ja pelkojeni takia.
MIITSULLE paljon onnea plussasta ja suojelusenkeleitä matkanvarrelle!!!
Nansku ja" NinniRoni" rv 20+1
Leanna: Tervetuloa minunkin puolesta!
Nansku: Raivostuttaa ihan älyttömästi sun puolesta!!!!!! Käsitin nyt näin, että sun exä on tyytyväinen tilanteeseen, siis siihen teidän suulliseen sopimukseen, mutta se saatanan (anteeksi) lepakko ei. Menikö oikein? Eikös tämä sun exä saa vedettyä asiaa helpostikkin käsittelystä pois? Ja onko sille teidän sopimukselle todistajia? Ja jos sulla tosiaan on millä todistaa, että lainaa on käytetty muuhunkin niin ei sulla onneksi taida olla mitään hätää! Ja tuosta autosta sen verran, että kyllä sen auton sen hetkinen arvo on käsittääkseni se mikä huomioidaan kun se on siirtynyt toisen omistukseen. Tieten jos ei muuta sovita, mutta noin se minusta menee.
Pitäs ruveta siivoomaan.. .. .. miksköhän taas on joku käyny ruuttaamassa pikaliimaa tuoliin?
Miitsun ihana uutinen vaan pyörii mielessä! Siitä jo heti rohkaistuneena alko itse keksiä mitä ihmeellisempiä oireita, vaikka joku järjen ääni huutaa, että hei haloo.. (oikeesti ovis oli siis ma..)
Nansku! Koita ihmeessä saada muutos noihin tapaamisiin. Sen jo pitäs riittää syyks, että sua pelottaa. Ootko puhunu exän kanssa, ymmärtääkö se yhtään sun pelkoja? Jos se ois yhtään fiksu niin ei se ees vaatis lapsia, jos kuitenkin vaan nukkuu suurimman osan ajasta. Siis ihan kylmää sun lasten puolesta, en varmasti antas lapsiani tuollasen akan hoidettaviks. Ja muutenkin, kun ei sun pitäs joutua tuossa ihanassa tilassa stressaamaan yhtään, saati pelkäämään. Voimia sulle!
Jokohan koittas antasko pikaliima periks.. Hasuskaa päivää kaikille! =)
[b]Nansku:[/b] Voi tuota tilannetta! Mä en osaa sanoa kyllä yhtään mitään mikä auttaisi. Mitä mieltä ex oli tästä tilanteesta? Haluaako hänkin sun omaisuutta vai on vaan niin tossun alla, ettei pysty sanomaan lepakolle ei?
[b]Miitsu:[/b] Mun mies on peruspessimisti (omasta mielestään realisti). Ekasta raskaudesta innostui sitten ultran myötä, kun tajusi, että siellä oikeasti on elämää. Nyt luulen, että seuraavalla kerralla tulee olemaan vielä vaikeampaa.Olen joskus kertonut sille mahdollisuuksista mitä voi mennä pieleen (+ se luki yhtä kirjaa) ja onkin nyt sanonut, ettei halua kuulla enää mitään aiheeseen liittyvää. Se meistä tulee enemmän pelkäämään keskenmenoa, kromisomipoikkeavuuksia, epäonnistunutta synnytystä, kätkytkuolemaa ym. Se on sanonutkin, ettei varmaan tervettä lasta voi tulla..*huoh* No, ehkä se jossain vaiheessa uskaltaa innostua;) Aiotteko muuten mennä alkuraskauden ultraan?
Mun äiti tulee tänään käymään, kun isä on täällä päin työmatkalla:) Tosi kiva, kun harvoin nähdään! Joten illalla sitten palailen!
Nansku: Huh, no onpas lepakko akka :( Mitä sillä on oikeutta puuttua sinun ja exäs elämään - lapsiin jne. Kyl maalaisjärellä ajateltuna tuntus siltä että sinä se tässä " voitolle" jäät.. Lohturutistus!! Ja ois varmaan hyvä jos saist nyt silti jotenkin nukuttuu.. Kuulostaa aika huolestuttavalta, jos unta et saa ja päätäkin jyskyttää taukoomatta :(
Pitäs käydä kattoo postilaatikosta, onko testit tullu.. Mut tyttö nukkuu vielä. Uskaltaisinkohan jättää sen nukkumaan(?) Postilaatikolla käy 3min. (alkaa vaan olemaan tää hätä niin suuri, etten kykene kohta pidättää) ;)
Joo, mutta Tortaita vaan kaikille - voikaa hyvin! Palaamisiin...
Axe: Mun mies ona ihan samallainen!! Tietää näistä kaikista jutuista mitä ikinä voi ollakkaan (jo työnsäpuolesta). Ja niitten lisäks: Miehellä on suht paha astma, neljä vuotiaana mätettiin suoraan suoneen antibiootteja jne. sairaalassa oloa ja mulla on atopia! Onhan se aika paha yhdistelmä ja saa varautua jos siihen et jotain tulee miedän lapsilla olemaan.. Mut se kuvittelee, ettei me voida saaada " tervettä" lasta - vaan sillä on sitten kaikki kromosomihäiriöt ym.
Ei visti kyl mä huoksen nyt hakee sen postin - hitto jos se ei ookaan tullu vielä.. Sanon naapuri ukolle et kurkkii ikkunasta välillä (se tässä korjailee meidän kattoa)
Tuskin maltan odottaa! ;)
(Ja mitä mä taas teen täällä, munhan piti siivota..)
ONNEA MIITSU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sepäs kävi äkkiä. =) Aika mieletöntä varmaan, kun vielä vähän aikaa sitten pähkäilit onko se mies tosissaan ja nyt sitten jo odotat vauvaa!!! Ihanaa :,)
Mulla olis vapaapäivä, pitäs vähän siivoilla (kuten huomaatte, oon sitä lykänny jo kolme päivää =) ja siskon kanssa meen iltapäivällä kaupungille hiukan shoppailee.
Kiitos TALVIKKI plussasäteistä, niitä tarvitaan. =)
Koskas AXE sitten ajattelit testata?
Ja MARIEELA, musta tuntuu kyllä vähän että sä oot raskaana,sen oli pakko olla kiinnittymisvuotoa mitä sulta tuli. Se ei VOINU olla mitään muuta!!=)
Mulla on ovis ohi, se oli VIIMEISTÄÄN eilen. Aika tylsää, nyt sitten vaan pitäs odotella ja katsella. No tylsintä on se, et me ei varmaan hommailtu tarpeeks, tai se nyt riippuu koska se oli (jos oli). Hommailtiin To, Su ja Ti,mut en jaksa pitää lippua kovin korkeella. Mulla on vaan sellanen outo tunne, että meille ei oo tulossa plussaa lähiaikoina. VOIKO SELLANEN TUNNE OLLA??? Kun oikeesti musta vaan tuntuu siltä. Outo juttu, mut voi johtua myös mun seko-päästä.
Mut joo, kai mä haukkaan aamupalaa ja pukeudun pikkuhiljaa =)
NANSKU:
no voi kiesus mikä akka >:( Pisti oikeen vihaksi. Tollasiakin oikeesti olemassa...?!
NEKKU testiä kehiin äkkiä ;)
Meillä nukuttiin (!) vain YHDELLÄ heräämisellä! vauva nukahti 21.00, heräsi 02.00 syömään ja vetasi vaatimattomat 200ml tavaraa sisuksiinsa ja jatkoi uniaan. 6.30 herätin kun ajattelin viedä maitoa taas, niin syötin (taas reilu 100ml) vauvan sitä ennen ettei herää kun olen poissa, kun mies siinä aamutouhujaan teki kiireissään. Kun tulin, mies lähti kouluun ja vauva nukkui.
Heräsi nyt 11 maissa vasta, ja Neakin heräsi vasta 9.30! luksusta..
No, mun ristiäissuunnitelmat .. olin suunnitellut piutäväni ne ennen kuin mies lähtee 24.10. laivalle mutta äitini sanoi että on varannu matkan Espanjaan 22.10.! >:(
Eli menee kuukaudella eteenpäin sitten. Toisaalta ihan kiva, jos vaikka olisin enemmän omissa mitoissani silloin... nyt on jo 2 vkon painonvartijoiden aikana lähteny 8,2kg kun tänä aamulla hyppäsin puntarille! Eilisestä siis 1,2kg pudonnut taas.. putoaa sykäyksittäin tää paino nyt, joka toinen päivä ennallaan ja sit aina humps, putoaa kerralla enemmän..
Mutta nyt Nealle pitämään seuraa ja jospa jopa ulos menisimme vaikka ilma onkin kamala.
tuplarattaita yhä odottelen.
T:Neiti + rinsessat
Käytiin tuossa jo pojun kanssa reippailemassa ulkona. Tehtiinkin aika pitkä lenkki. Se pyöraili ja mä kävelin koiruuden kanssa. Kummasti tuo tirriäinen jaksaa polkea. Ihan oli hiki päässä kun päästiin kotiin. Äskön syötiin ja kohta luetaan vähän ja sitten pistän muksun päikkäreille. Iltapäivästi pitäs lähteä kauppaan tekemään isommat ostokset, kun jääkaappi alkaa olla kokolailla tyhjä. Illalla sitte mennään taas miitsun kanssa jumpalle.
piipaa: Siivousintoa!
Nifkin:Minun isäni meni tänä kesänä naimisiin. He olivat tunteneet puolisentoista vuotta nykyisen vaimon kanssa. Kieltämättä mäkin olin aika ihmeisäni tuosta päätöksestä. Mutta enemmin mä olin järkyttynyt sillon kun ne tapas ja alko serustella. Mun äidin kuolemasta ei sillon ollut kulunut kuin muutama kuukausi. Mutta miehet ovat tunnetusti käänteissään nopeita, ja kuitenkin niin erilaisia kuin me naiset. Mä en vois ikimaailmassa kuvitella alkavani seurustella muutaman kuukauden päästä siitä kun mieheni on kuollut. Mihete taitaa olla niin läheisriipuvaisia. Vähän oli kyllä häissä ankea fiilis mulla, vaikka isäni vaimosta tykkänkin. Itkin ihan silmittömästi kirkossa, joka sitten hiukka hävetti myöhemmin. Mutta aika rankka päivä oli. Jotenkin sitä sitte ajatteli et nyt se kaikki entinen, mitä oli sillon äidin aikana, loppuu tähän. Mutta hyvin tullaan toimeen uuden vaimon kanssa. En voi sanoa, että ollaan mitenkään läheisiä. Mutta ihan kiva ihminen se on.
leanna: Mä voin kertoa omasta puolestani, että ollaan miehen kanssa tuplailtu vuoden alusta pikkukakkosta. Tokasta kierrosta tulin raskaaksi, mutta se meni heti alkuunsa kesken. Sen jälkeen ei olekkaan sillä rintamalla mitään uutta tapahtunut. Eli odottavalla kannalla ollaan. Ajoittain jo vähän hirvittää, että näiköhän se koskaan tärppää. Mutta sillehän ei sitten minkään voi. Olen tässä viimaikoina oppinut enemmän arvostamaan tätä tänhetkistä tilannetta. Eli että on ihana mies ja yksi ihana lapsi. Ja että ollaan kaikki terveitä. Jossain vaiheessa kun ajatukset tuntuivat pyörivän siinä, että elämä on jotenkin epätäydellistä kun ei ole kuin yksi lapsi. Ehkä tää oli sellanen läksy, joka mun oli vaan opittava.
Toivottavasti päänsärky on jo hellittänyt.
Nansku: Kylä muakin kiukuttaa sun puolestas. Miten tuo exä voi olla niin johdateltavissa, että tekee niinku käsketään, vaikka itse ehkä ajattelis toisin. Ihan kaameeta. Tollaset naiset pitäs pistää lukkojen taakse. Että oikeen valtakirja...kaikkea sitä kanssa. Pitäsköhän sen eukon hankkia ihan oma elämä, ettei tartte repiä riemua toisen tuskasta. Argh... Toivottvasti saatte taottua järkeä siihen exääsi, ettei tuo homma mee ihan farssiksi. On sulla kanssa jaksamista (((voimahali))).
Axe: Hienoa, että vihdoinkin on jotain tapahtunut. Jo tätä on odotettukkin ;) Nyt vaan peukkuja pystyyn, että parin viikon päästä saat sen plussan testiin.
Kyselit eilen mun tilannetta. Jos tarkotit kierron suhteen, niin yhtään en kyllä nyt tiedä. Nyt en joo jaksanut serailla missä mennään. Ovis on kaiketi jo ollut. Ainakin kipuiluja oli tuossa jonkin aikaa sitten. Mutta mua nyt on ihan turha piinailla. En jaksa oikein enää itsekkään uskoa, että sitä koskaan enää plussais. Mutta voihan tää elämä tietty yllättääkkin. Mut tälläsellä pessmistisellä asentella nyt mennään. Ei jaksa enää innostua :)
mii: Kyllähän se plussa voi tulla, vaikka nyt oliskin tunne ettei varmasti tärppää. Ja onpahan sitten kaksinverroin yllättävämpää jos nyt sitte plussaatkin. Hyvinhän te ootte tossa ovisaikaan jumppaillu. Mulle joskus gyne sano, et kolme kertaa viikossa on paras. Sillon ehtii siittiöitä muodostua tarpeeksi seuraavaa kertaa varten. Ja kyllähän ne siimähännät siellä elelee useemman vuorokauden. Peukutuksia täältä!
Neiti: Hienoa, että viime yö meni jo paremmin. Sitä taas jaksaa kummasti, kun saa edes yhtenä yönä nukkua paremmin. Voi hurja millä vauhdilla toi sun painos tippuu. Oon ihan kade ;)
Marieela: Mitäs gyne sano?
nekku: Jokos testasit???
Nyt lukemaan muksulle.
Niimpä tietysti..
Suunnittelin vähän kauppaan menoa, jos kävisin tossa KappAhlissa ja Lindexissä. Olisin sukkia ja alushousuja vailla :I Tuntuu et kaik on kadonnu jonnekkin! Tai sit pitäs pestä noita pyykkejä vähän useemmin ;) Sit täytys kysellä samalla eläinkaupasta, josko sinne tyttö-marsua ois tulossa :)
Voi itku! Pengoin tossa noita iiihania vaavin vaatteita, joita oon tässä parin vuoden aikan ostellu. Ne on niiin ihania ;D Alko oikein tissejä pakottaa. [b]Mä haluuuun vauvan![/b]
Ja aina tää menee samaa rataa - kierron alussa vauvakuumetta tuskin huomaa ja loppua kohden se vaan voimistuu :)
Kiitos MIRULII tsempityksistä! =) Ne tekee aina niin iloseks.
Kävin äsken vessassa, ja oli tullut,miten sen nyt sanois, aika paljon valkovuotoa(?) , mut hemmetti soikoon se ovis ei voi olla nyt enää, koska jos se olis eilen ollu sekin olis ollu jo todella myöhään, mulla on ainoastaan yhden kerran ollut niin pitkä kierto, eli jos se olis vasta tänään ni tulis kyllä tosi pitkä kierto, ja vaik mulla on epäsäännöllinen, ni harvoin se on pitkä, yleensä 28 tai 29 päivää, jos ovis olis ollu eilen olis kierto 34 tai 35 päivää. Oonks mä voinu saada jonkun hemmetin sukupuolitaudin sieltä Kyproksen vessapytyistä, vai mitä ihmeen sekoilua tää nyt mahtaa olla. Ensin se mitä ajattelin hiivaks joka meni itellään ohi ja nyt valuu niinku mikäkin. Ei kai antibiootti sentään lisääntynyttä vuotoa aiheuta? =D
omaa napaa, omaa napaa....
Miitsu ehdotti, että pelkällä vedelläkin voisi koittaa noita tapetteja liotella - kiitos siitä vinkistä! Pistin muksuillekkin tänä aamuna pensselit käteen (nuorimmalle paremman puutteessa pullasudin...) ja itse vetelin vettä seinille liisteripensselillä. Tarpeeksi kun vaan mätti vettä (lattiatkin lainehti) niin kyllähän se alkoi irtoamaan !! Paksu kohokuvioinen tapetti imaisi kostetutta yllättävän paljon. Kolme vuotaa saatiin irti veden ja auton jääkrapan avulla (sillä krapalla availin katon rajasta tapettia ja aloin sitten vetelemään alas) Sitten lapsilta meni mielenkiinto - jatkan hommaa päiväunia aikaan...
Nanskulla on aika puosta tuo tilanne! Koitahan jaksella vaikka sillä ajatuksella, että voittajan on helppo hymyillä - koska ilman muutahan sinä noilla perusteilla tuon kiistan voitat!
Leanna: Meillä 4,5v tyttö ja 1,5v poika ja uuden vauvan la helmikuussa.
Marieela: Ihan samaa ajattelin kun Miikin: " sen oli pakko olla kiinnittymisvuotoa mitä sulta tuli. Se ei VOINU olla mitään muuta!!=)"
Mul on ihan sellanen tunne et oot raskaana.. En tiiä miks - on vaan.
Niin ne testit ei vielä tullut.. Johonkin väliin kirjotinkin jo ettei ne ollut tullut. Mutta just päivän lehteä lukiessani huomasin et se olikin vielä eilinen posti, joka oli laatikossa. Et täytyy käydä uudestaan siellä laatikolla.. Tänne tulee aika myöhään posti. (ei ne silti välttämättä vielä tänään tuu)
Ärsyttävää menkkajomotusta ollut eilis illasta. Just kun meinaa testailla ;) Saas nähä kumpi kerkee ensin..
Missäs Katzu? Pinoutukos se eilen...
Juu, mut ei kai tän ihmeempiä ;) *palstaterrori*
Eikös tuo lisääntynyt valkkari voi olla merkki raskaudesta. Ja nuo hiivaoireet joku selitti joskus niin, että kun alkio kinnittyy, niin sillon emättimen ph muuttu, joka puolestaan tekee hiivaa muistuttavia oireita. Että tässä valossa nuo sun oirees kuulostaa varsin hyville!
Joo, ei mikään maan mahtavin otsikko, mutta parhaani tein hieman järkyttävän aamuherätyksen jälkeen...
Elikkäs isäno soitti tuossa heti aamu tuimaan ja kertoi, että menee naimisiin!!! Olipas aika herätys! Iloisesti yllättynyt olen, mutta vähän vaivaa se etteivät ole tunteneet kuin parikuukautta jos sitäkään. Nooh, jokainen taaplaa tyylillään.
Käynpäs selaamassa eilisen pinon, valitettavasti en ehdi pinoon syventyä :(, mutta ajatuksissa olette silti vaikken kaikkea aina kommentoikkaan.