Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Primolut expertit, auttakaa

Vierailija
05.09.2010 |

Okei, tiedän, että olen asian kanssa myöhässä liikkeellä, mutta en arvannut, että kiertoni myöhästyy yhtäkkiä näin paljon, joten seuraavat kuukautiset tulisivat juuri matkan aikana.

Minulla on resepti Primolut N 5mg, jossa ohjeistus aloittaa 2-3 päivää ennen kuukautisia. Voinko käyttää Primoluteja esim. 15.-22. kiertopäivänä, jolloin kuukautiset maalaisjärjen mukaan ehtisivät tulla ennen matkaa? Toimisiko lääke näin hyvin???

Netistä kun katselin, että lapsettomuusasioissa Primolutia käytetän paljon juuri ovulaation jälkeen ja se ilmeisesti saa aikaan vuodon. Uskallanko itse titrailla annostusta eri kohtaan????

Kiitos kovasti vastauksistanne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen jälkeen sulla on keltarauhashormonia elimistössä joten kuukautiset ei ala vaikka lopetatkin primolutin. Voit siis myöhäistää kuukautisia mutta et aikaistaa.

Vierailija
2/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Entäs jos yritän houkutella Primoluteilla kuukautisia alkamaan aikaisemmin siten, että lähellä kierron loppua otan tabletteja 1-1-2-2-3-3-3 tablettia päivässä ja lopetan kuin seinään?? Voisikohan tuo toimia ja stimuloida menkat alkamaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistössä omasta takaa. Siis en usko että saat omaa keltarauhasta lopetettua toimintaansa vaikka kuinka Primolutin lopettaisitkin.

Kiitos kommentista. Entäs jos yritän houkutella Primoluteilla kuukautisia alkamaan aikaisemmin siten, että lähellä kierron loppua otan tabletteja 1-1-2-2-3-3-3 tablettia päivässä ja lopetan kuin seinään?? Voisikohan tuo toimia ja stimuloida menkat alkamaan???

Vierailija
4/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitkäkiertoisilla niitä käytetään juuri noin lyhentämään kierron pituutta.