Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: mitä ajattelet suomalaisnaisesta, joka ottaa itselleen

Vierailija
05.09.2010 |

mieheksi mustapintaisen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko tyytyä mustaan.

Vierailija
42/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on selkeää provosointia "ettei ole kelvannut..." kyllähän kaikki tapolat ja ihan tavan minnat saa valkoisen miehen itselleen ja kuinka monta kertaa lie eronnneetkin...

tosiaan jotkut ottaa parisuhdetta miehen saamisena... on kai se kahden kauppa. ite en olis moniakaan suomi/valkolaisia huolinu, mut kummasti heillä on joku irmeli, joka ootta lähibaarista kotiin.

juu ja en huolis monia mustiakaan tai vihreitä, mulle merkitsee sisin ja se jokin täytyy kolahtaa, eikä katso aika, poaikkaa tai väriäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole se koko usko jo.

Se on joku muu,tuoksu,miltä mies tuoksuu.Sä tuoksut hyvältä!

"mikä siinä mustassa viehättää

onko mustalla valkoista pidempää?"

Vierailija
44/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä lyö lyötyä.Tarkoitan tällä henk.kiusaamista!

Eikö oo siistii ja relaa,kaikki ok.

Vierailija
45/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi edes kaikkia luetella. Mutta aloitetaanko siitä että koulutustasolla ei ole mitään tekemistä äo:n kanssa.

Sun täytyy kyllä olla ihan helvetin paitsi tyhmä, myös sivistymätön, jos et tajua mistä mustien kehno asema joka maanosassa johtuu ja miksi USA:ssa on niin paljon mustia vankiloissa.

t. yksi jonka äo riittäisi Mensaan, mutta joka on käynyt vain peruskoulun

vaikka fiksu älykkään sijaan jos haluat. Tero-Anterosta en sanonut mitään ja sellaistakaan en suosittele mutta tyyppi jolla on lippis vinossa ja housut roikkuu puolitangossa en myöskään kovin fiksuna pidä. Olisin voinut samanlaisen kommentin heittää Tero-Anterosta mikäli nuo ovat tuntomerkit mutta sitähän ei taidettu kysyä.

Yleisesti ottaen mitä siihen ÄO:n tulee niin tutkimusten mukaan keskimäärin se on mustilla alhaisempi kuin valkoisilla. Entisen pääministerin isukki ja monet muut asiaan perehtyneet ovat samaa mieltä, vaikka asia onkin poliittisesti sopimaton mainita.

Täten voimme vetää johtopäätöksen että niiltä osin kun ÄO korreloi esim. koulutustason kanssa, ei voida olettaa että nämä mustat miehet ovat kovinkaan hyvätuloisia tai KESKIMÄÄRIN kovinkaan koulutettuja.

Ihan joka maassa mustien kehno asema näkyy yhteiskunnassa ja mustien oma maanosahan on taloudellisesti kaikkein kurjin. Keskimäärin alhaisempi ÄO selittää tuon eron.

Tänäkin päivänä 30 % amerikkalaisista mustista 20-29 vuotiaista miehistä on joko vankilassa, ehdollisella tai koeajalla vankilasta. Musta mies USAssa on 2.5 kertaa todennäköisemmin elämänsä aikana vankilassa kuin collegessa.

Alhainen koulutustaso korreloi rikollisuuden kanssa myös Suomessa. Suurin yksittäinen syy tässäkin lienee alhainen ÄO vaikka sitä ei tuossa mainitakaan:

"Helsingin yliopistolle väitöskirjatyötä valmistelevan Mikko Aaltosen tutkimuksen ennakkotiedoista selviää, että 20-30-vuotiaiden pelkän peruskoulutuksen saaneiden riski (tehdä rikoksia)on muihin verrattuna monikymmenkertainen.

Ryhmä on vastuussa yli puolesta poliisin tietoon tulleista väkivaltarikoksista.

- Myös omaisuusrikoksissa ja rattijuopumuksissa on sama tilanne, Aaltonen kertoo Uuden Suomen haastattelussa.

Osuus on hurja, sillä esimerkiksi 30-vuotiaista suomalaisista vain 14 prosenttia on käynyt pelkän peruskoulun."

"älykäs" heppu olisi ollut formuloita/jääkiekkoa kuolaava kaljamahainen ja muukalaisvihainen kerran Marmariksessa lomalla käynyt ja siksi "kansainvälinen" Tero-Antero?

Vierailija
46/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on aika musta, siis pikimusta, lapsi on sellainen maitokahvinvärinen.

Itse olen nätti nuori LIKKA, varmaan ihan meidät on nähty kaupassa, kuten joku kirjoitti. Miehelläni oikein lippis vinossa.

Uskomatonta.

Mieheni opiskelee Suomessa ATK -insinööriksi.

Rakastuin tähän mieheen ja sen takia olen hänen kanssaan yhdessä.

En enää edes huomaa ihonväriä.

Myönnän, ongelmia on kulttuurierojen takia. Ja ehkä olen aina ollut vähän sellainen, että en halua elää ihan kaavan mukaan. Niin, ja olen kiinnostunut vieraista kulttuureista ja mielestäni Suomi on ikävystyttävä paikka ja vielä ikävempää olisi, jos täällä ei olisi ulkomaalaisia.

Ehkä sen takia sitten mieheksikin tuli ulkomaalainen ... Osittain naiiviutta oli edetä näin nopeasti suhteessa, mutta ainakin olen elänyt täysillä ja rakastan miestäni.

Vierailija
47/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mukiinmenevän näköisen (tai jopa kauniimman) naisen jonkun mustan miehen kanssa, niin mulle tulee mieleen että siinä on jotain erikoisuuden tavoittelua. Täysin käsittämätöntä ottaa musta mies itselleen.

Jos taas näkee jonkun lihavan tms. niin ei kai se muuta ole saanut.

paitsi et mä oon kyl aina digannu mustista miehistä (ei kylläkään kokemusta), että oon kyllä toisille vähän kade

Vierailija
48/48 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat osapuolet. Eivät vaan mielestäni sovi yhteen. Kaikkea hyvää heille/teille kaikille anyway.