Rehellisesti: mitä ajattelet suomalaisnaisesta, joka ottaa itselleen
Kommentit (48)
Ensimmäisenä tästä ketjusta tulee mieleen että taitavat rakastaa toisiaan :) Ei uskonto tai ihonväri sitä estä! Pääasia että ovat onnellisia :)
t. sinisilmäisen ja blondin miehen vaimo :)
t. yksi jonka äo riittäisi Mensaan, mutta joka on käynyt vain peruskoulun
Ja minäkin olisin keksinyt suhteellisuusteorian ennen Einsteinia, jos olisin vaan viitsinyt!
: DDD
on ja on ollut vuosien varrella monia ulkomaalaisia miehiä. Yhtäkään ihan mustaa mustaa ei ole ollut, mutta myönnän HÄPEÄVÄNI kiinnostustani ulkomaalaisiin miehiin. :(
Jaa mitäkö ajattelen kun näen tälläisen moku-pariskunnan? Säälin. Näin varmasti minua ja miestäni katsotaan kaupungilla, koska kyllä, olen lihava, ja kyllä, olen ruma.
Saisin kyllä valkoisen suomalaisen miehen, mutta ne taas on sitten tätä kastia että ne on rumia ja nörttejä ja kaljamahaisia. Jostain sitä on sitten tingittävä, ja mä tingin mieluummin kansalaisuudesta.. :D
se musta mies on tehnyt ittensä tykö jollekin mitättömän näköiselle suomalaisnaiselle saadakseen jäädä maahan jne. Kyllä siinä tilanteessa varmasti puhutaan kuumasti tunteista ja ollaan niin paljon kiihkeämpiä kuin tavalliset suomalaishemmot.
Onhan täällä hyvät sosiaaliedut verrattuna johonkin Ghanaan.
äläkä vaan mutuile. Koulutustasolla on selvä positiivinen korrelaatio ÄO:n kanssa. Täytyy olla tyhmä kieltääkseen sen. Ei tarkoita että kaikki älykkäät ovat korkeasti koulutettuja ja "koulusivistyneitä" ja sinähän siitä olet elävä esimerkki.
Wikin sivulta lainattua:
The American Psychological Association's report Intelligence: Knowns and Unknowns[66] states that WHEREVER it has been studied, children with high scores on tests of intelligence tend to learn more of what is taught in school than their lower-scoring peers
Lisäksi tällä suomenkielisellä Wikin sivulla on enemmänkin selitetty rotueroja älykkyydessä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rotu_ja_%C3%A4lykkyys
Mustat amerikkalaiset saavat 15 pistettä(eli%)ja afrikkalaiset mustat vielä huonommat tulokset ÄO-testeissä. USAssa monilla mustilla on myös valkoista perimää joka selittää osan korkeammasta ÄO:sta kuin afrikkalaisilla mustilla.
USAssa on vähemmistöillä nk. Affirmative Action- ohjelma jolla mm. mustat pääsevät yliopistoihin alemmilla pisteillä kuin valkoiset. Se katsotaan tarpeelliseksi koska mustat eivät muuten huippuyliopistoihin pääse. "Positiivista" syrjintää jota yritettiin muutama vuosi sitten kaataa mutta USAn korkein oikeus oli sitä mieltä että vaikka ohjelma ei ole perustuslaillinen, on se kuitenkin tarpeellinen. Eli kerro jo että mistä mustien huono asema maailmassa johtuu, Afrikassakin. Tuskin syrjinnästä sentään.
Et mitenkään pyri perustelemaan kantojasi joten tässä sinulle hyvä ohje:
http://i149.photobucket.com/albums/s68/redcloak_fr/math.gif
Ei kai tämä kenellekään oikeastaan uutta pitäisi olla.
Sulla on niin helkkarin monta asiaa pielessä tässä jutussa etten viitsi edes kaikkia luetella. Mutta aloitetaanko siitä että koulutustasolla ei ole mitään tekemistä äo:n kanssa.
Sun täytyy kyllä olla ihan helvetin paitsi tyhmä, myös sivistymätön, jos et tajua mistä mustien kehno asema joka maanosassa johtuu ja miksi USA:ssa on niin paljon mustia vankiloissa.
t. yksi jonka äo riittäisi Mensaan, mutta joka on käynyt vain peruskoulun
kun ne on sitten jotain väriä "siltä väliltä".
hyvänvärinen iho, kauniit silmät, parhaat piirteet perineet molemmilta vanhemmiltaan.
ei kyllä pahemmin säälitä sellaiset lola odusogan näköiset mimmit:-)
ja aurinkorasvaa eivät tartte kesällä kun eivät helpolla pala.
onkos hienoa olla "mulatti"?
Mitenkäs muuten niitä tosiaan kutsuu?
Neekereiksihän ei saa sanoa enää neekereitäkään.
kuin se paska valkone ex mies jonka kanssa se ensin oli. Minua vituttaa enemmän perussuomalaiset paskajätät. Ottaisin heti mustan miehen jos saisin!
Rautatieasemalle sinne tunneliin, sieltä saa mustan miehen n. 30 sekunnissa. ON varaa mistä valita. Sen verran iholle käyvät saman tien, että ei ongelmaa.
Kuten täällä sanottu jo moneen kertaan, ei voida niputtaa samaan kastiin kaikkia "mustapintaisia". Jos mies on ihan "keskiverto" koulutuksen, kielitaidon ( en puhu suomen kielestä) ym. kanssa, niin en ajattele sen kummempia. Paitsi että hyvä, nyt on tarpeeksi erilaista geenipohjaa, todennäköisesti säästytän perinnöllisiltä sairauksilta lasten kohdalla. Siis sellaisilta, jotka puhkeaa, kun sekä äidiltä että isältä tulee viallinen geeni.
Ja sitten jos on kuin serkkuni, että hiippailee kaavussa ympäriinsä, mies on löytynyt sieltä assalta, ja ei todellakaan ole mikään malliyksilö, niin silloin lähinnä halveksun.
mieheksi mustapintaisen?
Vaikka ett varmaan iste ymmärrä niin todella rasistinen kysymyksenasettelu. Asetat valkoiset ihmiset muiden yläpuolelle koska pidät sitä rotua muita rapempana. Mitä väliä sillä ihon värillä on ja mitä se kuuluu sulle, mitä muut tekevät? Oletko kateellinen kenties? Sullekin tekis varmaan hyvää tutustua ulkomaalaisin ihmisiin, avartaisin sunkin mieltä.
ne tyypit jotka kauheesti keuhkoavat jostain asiasta ovat kaikkein epävarmimpia että onko se totta. Ihan tutkittu juttu.
http://www.livescience.com/culture/090701-close-minded-people.html
Otetaan sellainen tilanne että JOS kaikki mitä sinä olet sanonut älykkyydestä oliskin totta. Niin mitä pitäisi tehdä että asiaa saisi tasoitettua?
Vai oletko sellainen pilipali asiantuntija joka vaan lataa niitä "totuuksia" eikä ratkaisuja. Tollasella ei ole mitään arvoa, sorry.
Otetaan sellainen tilanne että JOS kaikki mitä sinä olet sanonut älykkyydestä oliskin totta. Niin mitä pitäisi tehdä että asiaa saisi tasoitettua?
Vai oletko sellainen pilipali asiantuntija joka vaan lataa niitä "totuuksia" eikä ratkaisuja. Tollasella ei ole mitään arvoa, sorry.
Ei niin mitään. Ja täysin rehellinen olen. Jos pitää jotain miettiä niin käy mielessä että kappas, siinähän on pariskunta.
onkos hienoa olla "mulatti"? Mitenkäs muuten niitä tosiaan kutsuu? Neekereiksihän ei saa sanoa enää neekereitäkään.
ihan mukiinmenevän näköisen (tai jopa kauniimman) naisen jonkun mustan miehen kanssa, niin mulle tulee mieleen että siinä on jotain erikoisuuden tavoittelua. Täysin käsittämätöntä ottaa musta mies itselleen.
Jos taas näkee jonkun lihavan tms. niin ei kai se muuta ole saanut.
Minusta on täysin käsittämätöntä, että joku ajattelee kuten sinä. Jokaisen suomalaisen naisen "parhaaksi" olisi siis ottaa valkoinen (kenties suomalainen) mies? Oletko tosiaan noin vitun tyhmä? Eiköhän jokaisen parhaaksi ole ottaa sellainen öies/nainen, jota sattuu rakastamaan?
jonka saa omilla eväillään. Viimeinen vaihtoehto on sitten oleskeluluvan kyttääjät.
Oikea statistiikkanero olet ja luet näitä tutkimuspapereita kädet täristen. Päivitä tietosi please.
vaikka fiksu älykkään sijaan jos haluat. Tero-Anterosta en sanonut mitään ja sellaistakaan en suosittele mutta tyyppi jolla on lippis vinossa ja housut roikkuu puolitangossa en myöskään kovin fiksuna pidä. Olisin voinut samanlaisen kommentin heittää Tero-Anterosta mikäli nuo ovat tuntomerkit mutta sitähän ei taidettu kysyä. Yleisesti ottaen mitä siihen ÄO:n tulee niin tutkimusten mukaan keskimäärin se on mustilla alhaisempi kuin valkoisilla. Entisen pääministerin isukki ja monet muut asiaan perehtyneet ovat samaa mieltä, vaikka asia onkin poliittisesti sopimaton mainita. Täten voimme vetää johtopäätöksen että niiltä osin kun ÄO korreloi esim. koulutustason kanssa, ei voida olettaa että nämä mustat miehet ovat kovinkaan hyvätuloisia tai KESKIMÄÄRIN kovinkaan koulutettuja. Ihan joka maassa mustien kehno asema näkyy yhteiskunnassa ja mustien oma maanosahan on taloudellisesti kaikkein kurjin. Keskimäärin alhaisempi ÄO selittää tuon eron. Tänäkin päivänä 30 % amerikkalaisista mustista 20-29 vuotiaista miehistä on joko vankilassa, ehdollisella tai koeajalla vankilasta. Musta mies USAssa on 2.5 kertaa todennäköisemmin elämänsä aikana vankilassa kuin collegessa. Alhainen koulutustaso korreloi rikollisuuden kanssa myös Suomessa. Suurin yksittäinen syy tässäkin lienee alhainen ÄO vaikka sitä ei tuossa mainitakaan: "Helsingin yliopistolle väitöskirjatyötä valmistelevan Mikko Aaltosen tutkimuksen ennakkotiedoista selviää, että 20-30-vuotiaiden pelkän peruskoulutuksen saaneiden riski (tehdä rikoksia)on muihin verrattuna monikymmenkertainen. Ryhmä on vastuussa yli puolesta poliisin tietoon tulleista väkivaltarikoksista. - Myös omaisuusrikoksissa ja rattijuopumuksissa on sama tilanne, Aaltonen kertoo Uuden Suomen haastattelussa. Osuus on hurja, sillä esimerkiksi 30-vuotiaista suomalaisista vain 14 prosenttia on käynyt pelkän peruskoulun."
"älykäs" heppu olisi ollut formuloita/jääkiekkoa kuolaava kaljamahainen ja muukalaisvihainen kerran Marmariksessa lomalla käynyt ja siksi "kansainvälinen" Tero-Antero?
minulla on musta mies. Ei, en ole lihava, enkä ruma, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut mustista miehistä yleensä. En kyllä ole pitänyt kirjaakaan katsonko valkoista tai mustaa miestä.
Lapsuuteni asuin Espoossa omakotitalossa, tällä hetkellä asumme Leppävaarassa omassa kerrostalokolmiossa. :) Mieheni ja minä tapasimme opiskellessamme 3v sitten. Nyt hän on jo valmistunut. Hän on komea, ja luulenpa, että saisi aika monen naisen polvet veteläksi. ;) Parempaa isää saa tyttärelleni hakea, joka muuten on niin söpöläinen!
Ja minusta vielä...vanhempani ovat nyt alkaneet hyväksyä avoliittomme, siihen meni hieman aikaa. Minulla on erittäin hyvät välit vanhempiini, ei mitään kapinointia mielessä, kun mieheni tapasin.
Sääliä saa, mutta emme me sitä kaipaa. Olen onnellisempi kuin koskaan. (Takana minulla on kaksi aikasempaa pitkää suhdetta suomalaisen miehen kanssa) Kyllähän meilläkin riitoja riittää, mutta kelläpä ei!
Ja kyllä itsekin katson niitä "epätasaisia" pariskuntia hieman säälien, juuri niiden takia meitäkin katsotaan kieroon.
ps. Olen muuten hieman saamaton ja opiskelen vieläkin ja annan mieheni elättää meidät. :P
Anyway, hauskaa syksyä!