Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kohtuuton "vaatimus"/oletus miehelle

Vierailija
05.09.2010 |

Minusta on itsestään selvää, että perheellinen ihminen tekee lämpimän ruuan koko perheelleen, ei vain itselleen tai osalle perhettä. (Tulin töistä iltapäivällä, mies sanoi päivällä puhelimessa tekevänsä ruokaa. Oli tehnytkin, mutta vain lapselle ja itselleen, eli minulle ei ollut mitään ruokaa valmiina. Mies tiesi, etten ole syönyt töissä.)

Pahastuin => olen nipottaja, jolle ruoka on pääasia, ja sanoin, että kuitenkaan olisi ehtinyt syömään, koska minun piti lähteä kuskaamaan miestä kavereineen illanviettoon noin puolen tunnin ajomatkan päähän samantien, kun tulin töistä kotiin.

-

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mies jolla näitä itsekkäitä piirteitä, hoitaa kyllä monet monet muut asiat, mutta mun ja lasten huomioon ottaminen aika heikoilla.

Olen itsekkin vasta nyt pikkuhiljaa herännyt tähän, miten sallin hänen kohdella ja unohtaa meidät. Aika opettelemista ja haparointia on!

Oman mieheni lapsuudenkoti oli sellainen paikka, jossa äiti hoisi kodin ja poikalastensa kaikki taarpeet ihan aikuisuuteen asti.

Vähän kammoksuttaa tää meidänkin tilanne, joka on samansuuntainen kuin ap. Nyt olen ottanut sen periaatteen etten nosta yhtä ainuttakaan poikien tai mieheni sukkaa, vaan pojat opetan laittamaan pyykkikoppaan sukkansa (olen tehnyt sen heille helpoksi oma koppa jokaisen huoneessa)

Ei tarvitse sitten tulevien minijäiden päivitellä miten on poikia höösätty. Mies onkin sitten toinen juttu, hänet on jo pilalle kasvatettu ;) nyt on oppiminen aika työlästä ja minäkin yritän kasvaa pois tästä omasta "alistumisestani" ja tuoda ilmoille omat naiselliset tarpeeni esim. pöntön reunalle on kamala istua, jos on edellinen roiskinut. Meillä kolme pientä poikaa ja hyvin epäromanttinen mies. Miehet ja pojat "saavat" minun puolestani pissata seisaaltaan, kunhan pysyy paikat siistinä, muita huomioiden ja minä perheen ainoana nais-ihmisenä saan niin kuin normaalia on istua puhtaalle renkaalle ;D.

Minun mielestäni meillä on omituinen kulttuuri, jossa varsinkin poikalapset on todella usein poikalapset on kasvatettu ihan Nmituisesti, äiti, vaimo tai siskot tekee kaiken. no minulla onkin tässä haaste kolmen pojan äitinä.

Minttu

Vierailija
42/43 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä on vain hänelle itselleen. Ja kun minä teen ruokaa, sitä on lapsille, ei miehelle. Minulla ei ole sydäntä pitää lapsia nälässä odottamassa isää syömään, joten hän syö, kun ehtii, lapset ruoka-aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin erikoista, että ruokaa tehtäisiin niin, että joku jää ilman. Outoa on meno!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi