Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karu totuus!

Vierailija
13.10.2005 |

Minua naisena harmittaa, että mieheni on pienipalkkainen. Itse olen keskituloinen tai ehkä vähän yli. Aiheuttaa melkoisia vaikeuksia mm. äitiyslomien ja vanhempainvapaiden suhteen, kun rahatilanne huononee oleellisesti. Myöskään ei ole realistista mahdollisuutta jäädä hoitovapaalle. Mies ehkä voisikin jäädä, mutta minä en.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
2/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha se enää on napista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso varallisuutta. Niin se on.

t.ap

Vierailija
4/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointtina myös niille, jotka ihmettelevät miksi jotkut laittavat lapsensa heti vanhempainvapaan jälkeen hoitoon. Että asiat eivät ole niin yksioikoisia. Kaikki naiset eivät todellakaan elä miehensä rahoilla.

Vierailija
5/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me nyt muuten oikein voida auttaa sua tässä ongelmassasi. Tai pistä sitten miehesi koulun penkille opettelemaan parempipalkkainen ammatti, jos oikein kovasti kismittää.

Vierailija
6/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos lapset tappais, niin heti ois olalletaputtelijoita. Kyllä nainen on naiselle susi.

Vierailija
7/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ei ole, kunhan kysyn...

Vierailija
8/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli myös pienipalkkainen, oma vanhempainrahani oli suurempi kuin hänen palkkansa :(

Vierailija
9/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuommoseen marinaan sitten pitäis sanoa? Että, no, voi voi, se nyt vaan on niin..ei se raha kaikkea merkkaa..

Vierailija
10/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista jäädä kotiin hoitovapaalle.

t.ap

Vierailija
11/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa näytit sohaisevan av-mammojen herkälle alueelle!

No minä kyllä ymmärrän, että harmittelet raha-asioita. Itse olen parhaillaan hoitovapaalla. Olemme mieheni kanssa molemmat keskituloisia (palkka lähes sama molemmilla), ja kyllä nyt on vähän tylsä fiilis, kun mies maksaa lähes kaikki laskut + vuokran ja vielä lisäksi antaa mulle aika ajoin vähän käyttörahaa. Kyllä haaveilen jo ajasta, jolloin olen taas palkkatyössä!

Vierailija
12/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olette pärjänneet, kun hoitovapaalla tulot todella tippuvat? Siis tarkoitan, että miten olette pärjänneet yhden keskituloisen tuloilla? Mietin vaan tässä tulevia jo ja sitä onko asuntovelkaisilla yleensä mitään mahdollisuutta jäädä kotiin.

Vierailija
13/13 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan ihan hyvin olemme pärjänneet. Meillä ei ole asuntovelkaa, mutta vuokra on kyllä jonkun suuruinen eli voi hyvinkin vastata asuntovelan takaisinmaksuerää. Hankinnat olemme jättäneet minimiin nyt kun olen hoitovapaalla, äitiysvapaalla ollessani pystyimme elämään vielä piirun verran rennommin, kun vanhempainrahani oli ihan ok.

Eli kyllä tässä pärjäillään, mutta itse en käytä rahaa juuri mihinkään muuhun kuin vaippoihin ja perheen ruokaostoksiin. Sitä vaan haaveilen, että voi kun joskus voisi ostaa itselleen nätin paidan. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän