Ottaa päähän,että päästin lapsen yökylään
äiti oli vakuuttava,nyt kuitenkin ilmeni,että lapset on pyöräilemässä espoon keskustassa tähän aikaan! voi vittu,no mies lähti hakemaan poikaa kotiin. 13v poika kyseessä,mutta ne jotka tuntevat espoon keskustaa tietävät,että siellä on vaarallista,juoppoja ja huumehörhöjä,pahoinpitelyistä saa lukea länsiväylästä.
Kommentit (35)
Et voi syyttää toista äitiä, hänestä moinen iltapyöräily voi olla normaalia, vaikkei se meistä olekaan.
äiti sanoi,että pojat ovat kotona illan,en tosiaan halua vilkasta ja kokeilunhaluista 13v poikaa fillaroimaan pitkin pimeitä katuja. Olen asunut vuosia espoon keskustassa,joten tiedän kyllä seudun.Onneksi ei enää asuta siellä.
ap
lähiöineen on aikamoinen slummisekametelisoppa kaikkine lieveilmiöisneen. Se, että lähistöllä on myös ns. siitejä alueita, ei tee paikkaa yhtään harmittomammaksi.
Nimi. Puolet iästään niillä nurkilla asunut.
olen espoolainen ties monennessa polvessa ja asunut monessakin paikassa,mutta espoon keskusta on kauhea paikka,samaten vanhan matinkylän ostari,sinnekään en lastani illalla laske.
ap
en päästäisi poikaani ulos ostarille pyörimään.
Sun oma moka kuitenkin, ap.
Olemme asuneet Espoon keskuksessa, enkä ikimaailmassa olisi halunnut lapsen liikkuvan siellä iltaisin ilman aikuista. Oma esikoiseni on myös 13-vuotias, eikä hänellä ole mitään asiaa kaupungille illalla paitsi vanhempien seurassa.
- vastuu on isäntäväellä vieraiden turvallisuudesta
äitiin,toiste en sitä virhettä tee. Oli kyllä vakuuttava puhelimessa,pisteet siitä.
ap
Jokainen espoolainen tietää, ettei Espoossa ole keskustaa - ja että vielä olet asunutkin siellä!!!???!!
en päästäisi poikaani ulos ostarille pyörimään. Sun oma moka kuitenkin, ap.
Isäntäperhe on mun mielestä vastuussa lapsesta, jos kerta ottaa sinne kylään. Ja jos perheen äiti sanonut, että pojat ovat kotona koko illan, mutta sittenkin päästänyt keskustaan, niin onhan se isäntäperheen moka. Jos minä lupaisin lapseni kaverin äidille, että ovat kotona niin sitten myös ovat ja minä pidän siitä vahtimalla huolen.
Selitä tyhmälle, miksi ap:n moka?
ja mun ei tulisi mieleenkään,että lapset pyörisi tähän aikaan ulkona,mutta meitä on joka junaan,onneksi ei mitään sattunut.
Ja espoossa ei tosiaan ole varsinaista keskustaa,mutta tuota aluetta kuitenkin kutsutaan espoon keskustaksi,huvittavaa eikö?
ap
Voiks se muka oikeesti olla normaalia, että 13-vuotiaat jo hilluu kaupungilla lauantai-iltana? Voi mun lapsraukkaa, jos must on jotenki tulos kalkkisäiti, mutta vaikea nyt kuvitella, että tollasen sulattaisin. Mutta siihen menee tosiaan ainaki se kolmetoista vuotta, tiä sit mitä sillon meinaan.
Kerran oli pakko tulla junalla stadista sinne. Hyppäsin suoraan taksiin ja ajoin parin kilsan matkan kotiin.
Se pari kilsaa riittää, sitten on jo ihan rauhallista, mutta Espoon keskus, aseman seutu, on ihan kammottava paikka.
Ikinä en päästäisi lastani sinne.
Olen asunut Espoossa 20 vuotta enkä ole vielä koskaan kuullut kenenkään kutsuvan Espoon Keskusta keskustaksi, sitä kutsutaan Espoon Keskukseksi. Espoon Keskus on yksi kaupunginosa, ei keskusta.
Ja jokainen Espoolainen tietää tämän!
Tai voihan olla 6:llakin...
Mutta oliko teillä kaikilla ihan oikeasti seiskalla kotiintuloaika ennen 22? Mun kaveripiirissä kyllä kaikki oli 22-23 nuorisotilan diskoissa yms. Arkena sit 21 kotiin.
En kyllä tykkää ajatuksesta, että omani parin vuoden päästä on näin myöhään ulkona, mutta elämä on...
Espoon keskus on Espoon keskus, ei keskusta!
eikä keskusta ole minusta yhtään vaarallinen tähän aikaan illasta, eikä 13 v ole enää pikkulapsi.