Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32 v ja mieheni on 19 v

Vierailija
04.09.2010 |

Teillä on varmaan mielipide meistä? Kerro se. :)

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taplaa tyylillään.

Vierailija
2/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samanikäinen olen kanssasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aikoinaan 15 vuotta nuorempi mies, ja kyllä alkoi tympimään kun hän ei oikein tajunnut elämästä mitään. Mikä on aivan ymmärrettävää, tietysti, kun on vielä nuori.

Se vaan , että hän oli kuitenkin vanhempi kuin sinun 19 vuotias, joten ihmettelen vaan miten jaksat...

Vierailija
4/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aikoinaan 15 vuotta nuorempi mies, ja kyllä alkoi tympimään kun hän ei oikein tajunnut elämästä mitään. Mikä on aivan ymmärrettävää, tietysti, kun on vielä nuori.

Se vaan , että hän oli kuitenkin vanhempi kuin sinun 19 vuotias, joten ihmettelen vaan miten jaksat...

Hän ei ole tyhmä, vaan "vanha sielu", ikänsä ollut itseään 5-10 v vanhemmassa kaveriseurassa.

ap

Vierailija
5/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti nuo suhteet päättyy suurimmalta osalta eroon, juuri sen vuoksi ettei olla "samalla aaltopituudella".

Minunkin nuorikkoni tuntui vanhalta sielulta alkuun, mutta ei enää myöhemmin, valitettavasti.

Vierailija
6/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti nuo suhteet päättyy suurimmalta osalta eroon, juuri sen vuoksi ettei olla "samalla aaltopituudella".

Minunkin nuorikkoni tuntui vanhalta sielulta alkuun, mutta ei enää myöhemmin, valitettavasti.

En aio tuhlata elämääni itkien sitä, että tämä ei ehkä kestäkään ikuisesti. Ei ikäerottomuus ole ikuisen onnen tae.

ap

Vierailija
7/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti löytää ikäistään seuraa eikä tarvitse olla vanhan akan kanssa.

Usein nuo "vanhat sielut" ovat joutuneet liian nuorena liian suuriin saappaisiin ja jokin kehitysvaihe on jäänyt väliin, joskus se on elettävä.

Vierailija
8/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta yksikään 19-vuotias ei voisi mitenkään olla kanssani samalla aaltopituudella, ellen itse olisi jotenkin ikiteini. Ikää 34.

Vierailija
9/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teidän juttunne sujuu ja olette onnellisia :)

Vierailija
10/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi tae kuin iso ikäero, vaikka oletkin NYT erimieltä kun olet nuoren tavannut.

Niin tuttua, niin tuttua. Kuin minun suusta muutama vuosi sitten.

Vierailija
11/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi tae kuin iso ikäero, vaikka oletkin NYT erimieltä kun olet nuoren tavannut.

Niin tuttua, niin tuttua. Kuin minun suusta muutama vuosi sitten.

jo hyvän aikaa, en ole NYT tavannut häntä.

Enkä kuitenkaan aio surra sitä että ehkä tämä ei kestäkään hautaan saakka.

ap

Vierailija
12/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan melko lapsellinen ihminen. En todellakaan ole koskaan tavannut yhtään kypsää 19- vuotiasta poikaa.

Vierailija
13/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan melko lapsellinen ihminen. En todellakaan ole koskaan tavannut yhtään kypsää 19- vuotiasta poikaa.

tylsäksi tiukkapipoiseksi aikuiseksi :)

ap

Vierailija
14/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiiiitkäään, ja näin jälkikäteen vaan naureskelen, että olinkin niin sokea. Tyydyin vain siihen mikä eteen tuli. Enää en tee moista virhettä.

Vierailija
15/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsäksi tiukkapipoiseksi aikuiseksi :)

ap

se tarkoita että on tylsä, jos ei teinejä treffaile..ei ne 3- kymppiset teinityttöjen perässä juoksevat miehetkään ehkä tuo ekana mieleen sanaa kypsä ja aikuinen..

Vierailija
16/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 26 ja mulla 19 v poikaystävä. Enpä osaa sanoa muuta, kuin että ihmetyttää joidenkin kommentit. Millaisia ongelmia on tiedossa, kun seurustelee "liian" nuoren kanssa? :)

Vierailija
17/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varmasti enää ala 11 vuotta nuoremman kanssa millekään... Paitsi jos ollaaan 40v ja 50 v.

Vierailija
18/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että eikö sua hävetä esitellä häntä kavereillesi, vanhemmillesi?

Siis ei millään pahalla, mua vaan saattas hävettää. Tuollainen teinipoika ja itse olet aikuinen nainen.

Vierailija
19/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myöhemmin vasta huomaa, että olisi voinut jättää väliin. Sinäkin joka 32 v , niin jos haluat lapsia, sen aika alkaa olla. Toivottavasti et ala siihen kuitenkaan sen 19 v kanssa.

Ihan vaan kokemuksella sanon. Usko pois vaikka se pahalta kuulostaakin.

Vierailija
20/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että eikö sua hävetä esitellä häntä kavereillesi, vanhemmillesi?

Siis ei millään pahalla, mua vaan saattas hävettää. Tuollainen teinipoika ja itse olet aikuinen nainen.

ja siksi ei hävetäkään. Teininä hävetti esitellä poikaystävää vanhemmille ja kavereille milloin mistäkin syystä, mutta ei enää näin aikuisena.

Me olemme ulkonäöllisesti kuulemma samanikäisen näköisiä, itse tiedän olevani babyface ja mieheni on ikäistään vanhemman oloinen, siksi me alunperin päädyimmekin yksiin, kumpikaan ei toisen ikää tiennyt :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi