Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotain aivan ihanaa ja uskomatonta tapahtui tänään kaupassa!

Vierailija
04.09.2010 |

Meillä on rahasta todella tiukkaa, minä opiskelen ja mies joutui lomautetuksi. Tiesimme, että syksyllä joudumme ostamaan lapsille ulkoilupuvut, ja koska ne ovat melkoisen kalliita, niin yritimme säästää niihin koko kesän. Saimme rahat jotenkuten kasaan ja menimme tänään ostamaan kahdelle lapsellemme ne puvut, noin. 50e/kpl.

Kassalla oli vähän sählinkiä, koska yhdestä ostamastamme tavarasta puuttui viivakoodi, joten kassan piti soittaa siitä osastolle. Samalla hän poisteli ilmeisesti aikaa säästääkseen puvuista hälyyttimiä. Ostokset saatiin hoidettua, ja kun autossa tarkistimme kuittia, niin huomasimme, että toinen puku oli jäänyt veloittamatta!!

Itku pääsi siinä paikassa, miten meillä oli käynytkin niin hyvä tuuri! Säästyneellä rahalla söisimme taas viikon! Varmasti oli jotain korkeamman johdatusta...

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haalaria ei ole lyöty kassaan.

Haalari on vain "hävinnyt" kaupasta ja menee hävikkiin.

Vierailija
82/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ole joku hävikki juttu, joka kattaa noi virheeet. Kyllä minäkin antaisin mennä läpi , enkä veis takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa lapset pois,jos täytyy varastaa saadakseen niille haalarit ja ruokaa.

Vierailija
84/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodinläpi ni se siitä eli ap.lle hyvä kauppa eikä tarvitse huonoaomaatuntoa kärsiä. Itse olen meinannut viedä vaippapakettia ym. ja ilmatteksi olisin saanu, mutta aina siinä vaiheessa kun laitoin kauppakasseja vaununkoriin ni kävin sitten maksamassa. Kerran myyjä anto 50ecee takasin siis saman rahan minkä annoin ostoksista eli hänen piti kyllä antaa ne vaihtorahat, annoin takisin ja sain sitten ne vaihtorahat. Ihmisiä ne myyjätki on.

Eiköhän se kauppa omansa saa, koska usein kauppa myös veloittaa liikaa tuotteistaa ja sitä ei kuluttaja kiirreessään välttämättä huomaa.

Vierailija
85/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi mulle on jo lapsuudessa kasvatettu selkäranka. En vie yliopistolta vessapaperia, enkä aterimia, enkä ikimaailmassa varastaisi kaupasta mitään noin arvokasta. Olis varmaan kivaa olla niin moraaliton, että tollaista voisi tehdä omantunnon kolkuttamatta, mutta mä en nukkuisi öitäni ennen kuin asia on selvitetty.

Toivottavasti ette kertoneet insidentistä lapsille...

Vierailija
86/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä mää ainakin katson ulkovaatteetkin käytettynä ja löytyy todella hyviä!

Ei siinä mitään häviä vaikka hankkii käytettynä.

Kaiken huipuksi saan ilmaiseksi vaatteita; tuolla kotipaikkakunnallani on paikka mistä tekee hyviä löytöjä-ilmaiseksi.

Viimeksi äitini toi mulle hyvän Reiman ulkoilutakin, 0 euroa. Siis lasten.

Miksi sitä pitäs kaikki hankkia uutena, tässä maailmassa on jo niin paljon tavaraa ja vaatetta!!

Vierailija
87/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap-pariskunta on mennyt ostamaan haalarit, varautuneet maksamaan 100 e ja kassalla pitääkin maksaa vaan 50 e.

Sitten autossa vasta tajuavat, että katos vaan, ei maksettukaan niin paljon ku piti.

Ei morjes mitkä idioottivanhemmat, jos eivät tollasta asiaa huomaa kuin vasta parkkipaikalla :D

jos 100 euron säästämiseenkin meni koko kesä ja se saatiin just & just kasaan :D

Vierailija
88/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla edes köyhiä ja silti ostan lapsille kaikki ulkoiluvaatteet mm. huutonetistä. Nytkin sain molemmille melkein käyttämättömät reimatecin toppahaalarit 45 eurolla kpl. Mutta ehkä se syy onkin siinä että meillä riittää rahaa kun osataan elää säästäväisesti koko ajan.. mutta alkuperäiseen palatakseni niin sain mäkin kerran cittarista 80 euron gorekengät 20 eurolla. En tiedä kuinka se myyjä niin vähän veloitti, eivät olleet edes alennustuote.

Vierailija
89/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..sain kerran neljä siideriä yhden hinnalla :D

On minultakin varastettu pyörä, vaikka oli kahdella lukolla kiinni. Laitetaan vahinko kiertämään.

Ihme idiootteja tällä palstalla olijat.

Jos jollain oikeus varastaa minulta, minullakin on oikeus varastaa muilta.

Vierailija
90/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla edes köyhiä ja silti ostan lapsille kaikki ulkoiluvaatteet mm. huutonetistä. Nytkin sain molemmille melkein käyttämättömät reimatecin toppahaalarit 45 eurolla kpl. Mutta ehkä se syy onkin siinä että meillä riittää rahaa kun osataan elää säästäväisesti koko ajan.. mutta alkuperäiseen palatakseni niin sain mäkin kerran cittarista 80 euron gorekengät 20 eurolla. En tiedä kuinka se myyjä niin vähän veloitti, eivät olleet edes alennustuote.

osastolla on joku laittanut koneelle kenkien hinnaksi 20e, vahingossa tietysti. Sit kun kassa veti viivakoodin koneelle, ilmestyi näyttöön 20e ja kassa peri. Ei todennäköisesti edes tiedä mikä on kenkien oikea hinta. Ja jos ois joskus kuullutkin hinnan, ei sitä millään voi muistaa. Jossain cittareissa ja prismoissa on kymmeniä tuhansia tavaroita ja ruokia, piruko tuota kaikkien hintaa tietää...

Vierailija
91/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut satasen edestä tavaraa, ja itsepalvelukassalla veloittanut itseltäni 50€? Koska se on IKEAn moka, että ympärillä pyörivistä kassatädeistä kukaan ei sitä huomannut?

Olen edelleen sitä mieltä, että jos jätät mistä syystä tahansa maksamatta tuotteen, joka on sitä ennen ollut kaupan "omaisuutta" olet sen varastanut. Mutta itsepähän omatuntosi kanssa kärvistelet tässä asiassa. Minä saatan kärvistellä jossain muussa asiassa.

Vierailija
92/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en pidä itseäni järjettömänä, jos varkaus on mielestäni rikos.

Vierailija
93/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap uskoo "korkeampaan johdatukseen". jumala auttaa köyhää varastamaan. vain jumalaan uskova voi näin itselleen sellittää omaa moraalittomuuttaan.

Vierailija
94/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas ja ostan lasten vaatteet kirpputorilta. Mitäs siihen sanotte!

Rahasta ei ole puutetta, on maksettu koti ja sijoitusasunto, rahaa tileillä, osakkeissa ja rahastoissa, mutta silti käytän kirppareita sekä osto- että myyntitarkoituksessa. Pyöräilemme miehen kanssa työmatkat, vaikka autokin löytyy. Ostan "punaisen lapun" ruokia, vaikka rahaa olisi muuhunkin. Marjastan. Sienestän. Teen itse hilloja. Meillä on oma kasvimaa. Lahjoitan hyväntekeväisyyteen.

Ei ole ihme, että maailma hukkuu pask**n!

Köyhäilen ihan piruuttani, nyt olen huvikseni tehnyt päätöksen olla ostamatta mitään vähään aikaan. Palveluja kuitenkin käytän ja ostan ruokatarvikkeita. Luen melkein henkeä hakkoen täällä, kuinka paljon vaatefriikit ovat panneet rahaa lastensa talvihaalareihin, syyskuussa!!!

Vierailija
95/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että sua haukutaan varkaaks :) Ei ole varkaus, vaan myyjä on sählännyt. Jos tuote maksaa vähemmän kassalla kun on hintalapussa, olen itsekin aivan hiljaa kassalla. Jos tietty enemmän, niin kysyn että mikäs siinä nyt on vialla.

Kerran K-kaupan kassalla myyjä antoi mulle kympin liikaa. Käännyin takasin, ja sanoin että olin saanut kympin liikaa. Myyjä ei edes kiittänyt, vaan otti sen tympeen näkösenä multa, vilkuillen työtovereitaa, josko näkivät asian. Luulen siis että kassaneiti olisi ollut nolona, jos olistte tuoneet puvun takaisin uutta maksua varten.

Vierailija
96/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kateelliset taas puivat asiaa...uskon että suurin osa teistä ei kuitenkaan kassalle palaisi korjaamaan kassatädin virheitä, jos huomaatte myöhemmin että jotain tuotetta ei ole veloitettu?? ja kyllähän noita joskus sattuu kassatädeille osa unohtuu tai sitten on kuitissa lyöty tupla hinta jostain..parempi vaan kun ei täällä kerro moisia tulee muille vaan harmaita hiuksia!

Vierailija
97/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhätkään osta kaikkea kirpparilta. Monesti kirppispuvut on kuluneita ja ylihintaisia.

Jos kortilla maksaa ja tietää rahaa olevan tilillä aikomiensa ostosten verran ei tule kaupassa laskeneeksi tarkasti mikä on laskun loppusumma.

Kassan mokahan tuo on eikä ole tapahtunut varsinaista varastamista. Toinen juttu on että korjaako virheen vai ei. Ollakseni rehellinen en todennäköisesti oikaisisi virhettä.

Vierailija
98/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, olen itsekin köyhä. Ei ole paljon kaupalta pois tuo kassan moka, mutta te saatte ruokaa syödäksenne.

Jos köyhä saa pienen helpotuksen hetken arkeensa, niin se on pelkästään hieno juttu. Joillekin moraali on vain kokoelma jäykkiä sääntöjä.

Vierailija
99/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP EI OLE TOSIAAN VARASTANUT YHTÄÄN MITÄÄN!!!!! Itse en tarkasta kuitteja joka kauppareissun jälkeen ja jos minulta olisi jäänyt veloittamatta tai veloitettu 50 euroa liikaa/liian vähän, en sitä tosiaan ikinä tulisi huomaamaan. Tuo ei ole varastamista. Ei tosiaan. Miten voisi edes olla? Tosi typerää jeesustelua suurimmalta osalta?!? OHOHOOOOOHHHHHOIJJAAAAA

Vierailija
100/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joudut sitten maksamaan mätkyjä. Verottaja tarkistaa tietoja myös pitemmällä aikavälillä.