Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotain aivan ihanaa ja uskomatonta tapahtui tänään kaupassa!

Vierailija
04.09.2010 |

Meillä on rahasta todella tiukkaa, minä opiskelen ja mies joutui lomautetuksi. Tiesimme, että syksyllä joudumme ostamaan lapsille ulkoilupuvut, ja koska ne ovat melkoisen kalliita, niin yritimme säästää niihin koko kesän. Saimme rahat jotenkuten kasaan ja menimme tänään ostamaan kahdelle lapsellemme ne puvut, noin. 50e/kpl.

Kassalla oli vähän sählinkiä, koska yhdestä ostamastamme tavarasta puuttui viivakoodi, joten kassan piti soittaa siitä osastolle. Samalla hän poisteli ilmeisesti aikaa säästääkseen puvuista hälyyttimiä. Ostokset saatiin hoidettua, ja kun autossa tarkistimme kuittia, niin huomasimme, että toinen puku oli jäänyt veloittamatta!!

Itku pääsi siinä paikassa, miten meillä oli käynytkin niin hyvä tuuri! Säästyneellä rahalla söisimme taas viikon! Varmasti oli jotain korkeamman johdatusta...

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rahasta todella tiukkaa, minä opiskelen ja mies joutui lomautetuksi. Tiesimme, että syksyllä joudumme ostamaan lapsille ulkoilupuvut, ja koska ne ovat melkoisen kalliita, niin yritimme säästää niihin koko kesän. Saimme rahat jotenkuten kasaan ja menimme tänään ostamaan kahdelle lapsellemme ne puvut, noin. 50e/kpl.

Kassalla oli vähän sählinkiä, koska yhdestä ostamastamme tavarasta puuttui viivakoodi, joten kassan piti soittaa siitä osastolle. Samalla hän poisteli ilmeisesti aikaa säästääkseen puvuista hälyyttimiä. Ostokset saatiin hoidettua, ja kun autossa tarkistimme kuittia, niin huomasimme, että toinen puku oli jäänyt veloittamatta!!

Itku pääsi siinä paikassa, miten meillä oli käynytkin niin hyvä tuuri! Säästyneellä rahalla söisimme taas viikon! Varmasti oli jotain korkeamman johdatusta...

te säästitte koko kesän ja 100e saitte kasaan.

Hianoo hei, vitun hianoo... Aikamoinen summa.

Ei saatana mitä luusereita!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei mee mullekaan läpi. Koko kesä muka säästetty , eikä tuon enempää haalittu kasaan. Sitten mukamas on varaa olla nirppanokka, eikä osteta halvimpia pukuja mitä kaupasta saa. Salli mun nauraa!!

Vierailija
22/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti varoissaan oleva kaupan kassahan tuosta saa haukut niskaansa, ei Prisma- konserni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin taannoin 20 euron ostoksesta 20 senttiä, kun myyjä unohti näpytellä nollat perään. Olin tosi tyytyväinen, eikä omatunto soimaa tipan vertaa. Ja huomasin tuon jo kassalla. Ei asiakkaalla ole todellakaan mitään velvollisuutta huomauttaa kassan tekemästä virheestä.

Vierailija
24/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin taannoin 20 euron ostoksesta 20 senttiä, kun myyjä unohti näpytellä nollat perään. Olin tosi tyytyväinen, eikä omatunto soimaa tipan vertaa. Ja huomasin tuon jo kassalla. Ei asiakkaalla ole todellakaan mitään velvollisuutta huomauttaa kassan tekemästä virheestä.

Vierailija
25/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirpparilla pyydetään niin kauheita hintoja ulkopuvuista, et mä ainaki mielummin ostan uuden halpis merkkisen.

en tykkää mistään reimateceistä enkä muista samantyylisistä. ja paljo muita en oo kirppareilla nähnyt. ne on mun mielestä rumia, ja ne maksaaa vähintään 20e kirpparilla ja yleensä tuohon hintaan on jo hieman kuluneet polvet.

mielummin sitte vaikka säästän omasta ruuastani että saan uuden puvun. olkoonki sitte teidän mielestä halpismerkki. mä ostan sellasta mikä miellyttää mun silmää ja on meille tarpeeksi hyvä.

t. köyhä, joka kyllä kans ostaa kirpparilta muuten vaatteita.

Vierailija
26/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti varoissaan oleva kaupan kassahan tuosta saa haukut niskaansa, ei Prisma- konserni.

Mä olen se kaupan kassa ja yleensä sanotaan sun moka, ole ens kerralla huolellisempi. Ei siellä oikeasti ihan pienillä summilla pelata.

Vierailija
27/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee mullekaan läpi. Koko kesä muka säästetty , eikä tuon enempää haalittu kasaan. Sitten mukamas on varaa olla nirppanokka, eikä osteta halvimpia pukuja mitä kaupasta saa. Salli mun nauraa!!

kerronpa sulle että me ei oltais edes koko kesänä saatu säästettyä tuota 100 euroo. onneksi lapsille mahtuu vielä vanhat vaatteet. ja ei kyllä montaa pukua saa alle 50 eurolla uutena. että naurappa vaan.

Vierailija
28/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älkää tukehtuko ruokiin!

Vierailija
29/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on rahasta pulaa niin ei osta 50e haalareita kaupasta vaan muutamalla eurolla kirppikseltä!

Vierailija
30/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ollut sellainen tilanne ittelläkin, että rahaa ei ole ollut liikaa ja lapsille on ollut pakko ostaa jotain välttämätöntä ja pakko on ollut pärjätä vähemmällä jonkun aikaa.

Silti ei myöskään olla tingitty varusteista.

Toi ei mun mielestä ole varastamista, jos ette kerran tietoisesti sitä tehneet!

Onnellinen teidän puolesta!

Vierailija
31/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat luontaistuotteeseen.Tässä ketjussa puhutaan ihmisistä jotka hädintuskin tulee toimee. Minä PA-aikoinani kyllä ostilapsen vaatteet kirpparilta.Harva suomalainen tuntuu tietävän mitä varattomuus oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
32/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ollut sellainen tilanne ittelläkin, että rahaa ei ole ollut liikaa ja lapsille on ollut pakko ostaa jotain välttämätöntä ja pakko on ollut pärjätä vähemmällä jonkun aikaa.

Silti ei myöskään olla tingitty varusteista.

Toi ei mun mielestä ole varastamista, jos ette kerran tietoisesti sitä tehneet!

Onnellinen teidän puolesta!

maksanut pukua!

Vierailija
33/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossei haalaria näpytelty sisään ei kassasta puutu rahaa.

Olen ihan iloinen ap:n puolesta ;-)

Vierailija
34/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 € setelin kun oli lenkillä. Se oli kuulemma aika magea tunne :D

Vierailija
35/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti viime kesänä kävi näin: olin luontaistuotekaupassa ostamassa vadelmanlehtiteetä, jolla toivoin saavani synnytyksen alkamaan tai ainakin jotain mukavaa tosi kurjaan loppuraskauteen. Myyjä pisti tiskiin kahtaa laatua vadelmanlehtiteetä ja valitsin niistä toisen. Samalla myyjä esitteli jotain uutta rautavalmistetta ja otti maksun kortilta ja antoi maistaa sitä rautamehua. Ajatuksissani siinä samalla pakkasin sen toisenkin teerasian laukkuun ja läksin.

Kotona huomasin ottaneeni vahingossa molemmat. Kun viikon päästä menin kaupasta ohi, kävin maksamassa teen. Oli eri myyjä, mutta selitin mitä tapahtui ja myyjä otti viivakoodin toisesta samanlaisesta rasiasta ja kiitti rehellisyydestä.

En olisi voinut enää koskaan mennä sihen kauppaan jos en olisi käynyt maksamassa, ja taatusti olisi jäänyt paha mieli koko teestä. Noin tuli hyvä mieli itselle ja varmaan myyjälle.

rahat luontaistuotteeseen.Tässä ketjussa puhutaan ihmisistä jotka hädintuskin tulee toimee. Minä PA-aikoinani kyllä ostilapsen vaatteet kirpparilta.Harva suomalainen tuntuu tietävän mitä varattomuus oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
36/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerronpa sulle että me ei oltais edes koko kesänä saatu säästettyä tuota 100 euroo. onneksi lapsille mahtuu vielä vanhat vaatteet. ja ei kyllä montaa pukua saa alle 50 eurolla uutena. että naurappa vaan.

Jos sulla on rahasta niin tiukkaa että 50e säästö saa itkemään onnesta koska sillä ostetaan viikon ruoka, ei sulla tosiaankaan oo varaa ranttuilla ulkopuvun suhteen. Esim. netanttilasta saa toppapuvun 30e:lla, onnesta kiljuen ostaisit sen jossa sulla oikeasti on rahasta noin tiukkaa kuin mitä ap:lla mukamas on.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?sto…

Vierailija
37/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ikinä koskaan kehtais siitä ylpeillä ja hehkuttaa missään enkä kenellekään. Ihan vaan siksi, että varastamistahan se on, ei rahojen vähyys eikä köyhyys anna kenellekään lupaa varastaa.

Vierailija
38/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirpparilla pyydetään niin kauheita hintoja ulkopuvuista, et mä ainaki mielummin ostan uuden halpis merkkisen.

en tykkää mistään reimateceistä enkä muista samantyylisistä. ja paljo muita en oo kirppareilla nähnyt. ne on mun mielestä rumia, ja ne maksaaa vähintään 20e kirpparilla ja yleensä tuohon hintaan on jo hieman kuluneet polvet.

mielummin sitte vaikka säästän omasta ruuastani että saan uuden puvun. olkoonki sitte teidän mielestä halpismerkki. mä ostan sellasta mikä miellyttää mun silmää ja on meille tarpeeksi hyvä.

t. köyhä, joka kyllä kans ostaa kirpparilta muuten vaatteita.

että sä ostat cittarista halpishaalarit siksi että ne miellyttää sun silmää, mutta laadukkaammat haalarit (jotka mallin ja värin puolesta ei oikeasti eroa halpiksista) ei miellytä sun silmää :D

luuseri

Vierailija
39/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei mee hian läpi. Kun olette noin tiukassa rahatilanteessa olisit varmasti jo kassalla huomannut tämän onnenpotkun :) Mut muuten, toi olis ihan mahtavaa, mä en ainakaan sano mitään jos moista mulle tapahtuu. Ja on tapahtunutkin.

Vierailija
40/106 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin köyhät ostaisi ulkoilupuvut kirpparilta, ei täyteen hintaan kaupasta.

en ole ap, enkä totisesti käy kirpparilla, En edes sillon kun olin p***saukinen opiskelija ja äiti.

Mielestäni kierrätys on hyvä asia. Se on yksi tämän yhteiskunnan muuttuneita hyviä puolia, että ihmiset ovat ymmärtäneet laittaa hyvän kiertämään eikä suoraan kaatopaikalle.

Toki myös "normaali kaupan" tulee käydä jotta meillä on teollisuutta, työpaikkoja, raha kiertää jne. jne.

Eiköhän meitä riitä nyt ja aina molempiin tahoihin. Hyvä niin =).