Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VALTTERIN KIRPPIS/HINNAT

Vierailija
04.09.2010 |

Olin kirpparilla myymässä jonkin aikaa sitten:

Esim.

1. Käyttämätön Selected Femmen ihana, mutta itselleni väärän värinen neule, jota edelleen myydään kaupassa - maksanut 79€, lappu roikkui paidassa - ja pyysin siitä 20€ - ja kaikki pitivät pyytämääni hintaa pöyristyttävän kalliina?

2. Tiia Vanhatapion tämän kesän mekko ( ovh n. 400€ ) - pyysin siitä 50€ - ja jengi meinasi pyörtyä...

3. Käyttämättömät, 40-luvun tyyliset, nahkaiset korkokengät

( omassa laatikossaan, hinta ostettaessa 80€ joka näkyi laatikon reunassa ) ja niistä pyysin 20€ - ja olihan sekin sitten sille porukalle ihan tajuton hinta; ihmiset tarjosivat kaikkea 3€ ja 8€ väliltä, vaan ei edes kymppiä...

4. Ticketin kerran pidetty lasten sadeasu, ovh n. 80€ - nyt pyysin siitä 30€ - ja taas sama - hintaa pidettiin järkyttävän kalliina...

Onko siis niin, että nykyään kirppiksillä pitää eurolla tai max kolmella eurolla ANTAA kaikki kalliitkin vaatteensa?

Uskomatonta!? Onko mitään mieltä siinä, että Tiia Vanhatapiosta ollaan valmiita maksamaan vain sama naurettavan pieni hinta, kuin H&M:än mekosta?

Käykö kirpputoreilla keskimääräistä tyhmempää väkeä?

Tästä lähtien annan suoraan esim. lastenkotiin joka ainoan rievun, jota meillä ei enää käytetä; ei ole mielekästä jakaa kalliita vaatteita parilla eurolla niille häiriityneille, ahneille kirppishyeenoille, jotka silmät kiiluen kuvittelevat olevansa oikeutettuja saamaan laatua eurolla!

Kristus mitä luuserijengiä!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kokeillut mieluummin vaikka huuto.nettiä.

Vierailija
2/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen tähän saakka luullut, että kirppis olisi juuri se "oikea" paikka??

Hietsussa sais tollasesta kamasta pyytämäsi hinnat, helpostikin.

Onko Vanhatapion mekko vielä myynnissä? Jos se on se pilkullinen ( jossa hihat ), vaaleapohjainen ja kokoa M tai mahdollisesti L, maksan mielelläni hyväkuntoisesta ihan samantien 100€ ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen Selectedin neule ja mitä kokoa? entä Vanhatapion mekko, mitä kokoa?

Vierailija
4/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn huutiksessa arvokkaammat lastenvaatteet ja myös omat merkkivaatteeni.Itse kyllä maksan hyväkuntoisesta merkkivaatteesta kirpparillakin mielelläni 20e :).Jos lohduttaa nin mä olisin maksanut mielelläni Ticketin sadeasusta tuon 30e :)).Taisi osua kohdalle vain mummot jotka ovat täysin merkki/-laatutiedottomia ja ihan oikeasti vain haluavat halvalla hyvää lastenlapsilleen ;)

Vierailija
5/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain trokareita, jotka yrittää saada myymään aarteita pilkkahintaan ja kiikuttavat ne sitten joko omaan pöytään tai myyvät huutiksessa. Joten suosittelen kokeilemaan arvokkaampien tavaroiden/vaatteiden myymistä huutonetissä, niin saat haluamasi hinnan.

Ihmiset kyllä hyvin tietävät mitä mikäkin maksaa ja silti pitäisi melkein ilmaiseksi antaa eli samaan olen törmännyt. Kirpputoreilla käy paljon pihejä ihmisiä ja tietysti myös niitä, joilla ei ole varaa ostaa uutta kaupasta. Se, että myy kirpputorilla ei kuitenkaan tarkoita sitä että pitää myydä pilkkahintaan. Minusta ainakin nuo sinun hintapyyntösi ovat ihan kohdillaan.

Vierailija
6/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta etsin siis todella halpaa, merkillä ei väliä. Kallein ostos iso PetShop kuntokeskus 20 euroa. Tiesin sen maksaneen 60 euroa edellisenä jouluna. 15 euroa 2v.:n talvipuvusta. Harvoin näin paljoa viitsin maksaa. Mulle kyllä riittäisi, jos näkyvissä on se sinun hintasi, niin ei tarvitsisi kysyä ja sitten ihmetellä. Luulen kyllä, että netti voisi olla parempi paikka laatuvaatteille tai Akseli. Valtterilla en ole käynyt.

Vierailija
7/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole valmis myymään vaatteitasi kirpparihinnoin max 5-10e/kpl, ei kannata harrastaa kirpparimyyntiä.

Eli olet itse ollut väärässä paikassa, turha on ostajia pilkata.

Joku sinulle arvokas mekko ei välttämättä ole toiselle arvokas. Myy vaatteesi niitä arvostaville, normikirpparilla myydään vaatteita joista voidaan luopua kirppari-ideaa kunnioittaen.

Vierailija
8/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paljon upeita löytöjä Valtterista ja maksanut niistä kyllä hyvän hinnan. Ap:lle on ehkä sattunut väärä päivä, ei ole muotitietoisia ostajia ollut liikenteessä.

Vierailija
9/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietsussa ostajat ymmärtävät laadun päälle, ensi kerralla sinne tai huuto.nettiin.

Vierailija
10/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppiksillä myymässä. Myyn huutiksessa (jotkut) loput vien itsepalvelukirppikselle.

En jaksa kuunnella sitä tinkaamista ja kauhistelua kun pitäisi kaikki myydä 50 sentillä ja siitäkin pitäisi vielä tinkiä kahteenkymmeneen senttiin.

Toivottavasti saat ap Vanhatapiot sun muut myytyä tätä kautta ;-D

Trokareilla on sitä paitsi nykyään vielä alihankkijat. Lastenvaatteissa käyttävät mummoja, jotka ostavat lastenlapsille...

Eräs Hietsussa jatkuvasti kosmetiikkaa ja hajuvesiä myyvä "rouva" käyttää hankkijanaan sellaista puolihöhlää kolmekymppistä pientä naista. Saa säälipisteitä ja ihmiset antavat hänelle välillä ilmaiseksi. Olen nähnyt eräätkin kerrat kun tämä höhlä vie saaliinsa kauppiaalle. Saa niistä sitten jonkun rovon.

Näitä vastaavia tapauksia on paljon.

Vierailija
11/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole valmis myymään vaatteitasi kirpparihinnoin max 5-10e/kpl, ei kannata harrastaa kirpparimyyntiä.

Eli olet itse ollut väärässä paikassa, turha on ostajia pilkata.

Joku sinulle arvokas mekko ei välttämättä ole toiselle arvokas. Myy vaatteesi niitä arvostaville, normikirpparilla myydään vaatteita joista voidaan luopua kirppari-ideaa kunnioittaen.

Vierailija
12/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen huomannut, että yleensä kirppareilla (asun muualla kuin pääkaupunkiseudulla) ei mene kaupaksi kalliimpi tavara/vaate olkoonkin merkki mikä tahansa ja vaikka kunto olisi uusi/uudenveroinen, ei edes lastenvaatteet. Kirppareilla kai odotetaan, että tavara ja vaate tosiaan lähtee todella halvalla ja on varmaan paljon juuri näitä, jotka ostavat halpaa tavaraa omaan pöytäänsä ja myyvät kalliimmalla. Olenkin siis tullut siihen tulokseen, että kohderyhmä on löydettävä muualta. Tavallisilla kirppareilla voi myös liikkua ostajia, jotka eivät edes tunnista "laatumerkkiä"...

Vierailija
13/50 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat, tympeät fiilikset jäi koko Valtterista! Mulla oli todella hyväkuntoista ja siistiä lastenvaatetta myynnissä (moni sitä kommentoi), mutta tosiaankin niistä olisi pitänyt luopua jollain 50senttiä-eurolla/kple. Otti aivoon, kun siellä kiersi ahneita hyeenoita penkomassa laatikoitani omin lupineen jo ennenkuin kirppis ja pöytäni avattiin virallisesti.

Samat tyypit kiersivät monta kertaa muutaman tunnin ajan ja tinkasivat törkeästi. Osa kamppeista hävisi pöydältä taskuun. Mustaihoisia ja venäläisiä trokareita kierteli röyhkeällä (uhkaavalla!) asenteella ja lappoi lastenvaatteita isoiksi kasoiksi pitkin pöytääni olettaen saavansa koko kasan puoli-ilmaiseksi kassiinsa.

Oli siellä kivoja ja normaaleitakin ihmisiä asiakkaina, eivätkä he valitelleet hintojani, vaan maksoivat iloisesti. Sanoivat, että harvoin on näin uudenveroista kamaa.

Kyllä pänni täälläkin ja päätin samoin, etten sinne enää mene trokareiden pariin kinaamaan!

Vierailija
14/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myynnissä hirveesti "melkoista paskaa" (sori!), jota tietenkin myydään max. 2 €. Jos myyt parempi kuntoista tavaraa, se pitäis ostajien mielestä myydä samalla hintatasolla kuin noita venyneitä ja vanuneita tuotteita.

Oma myyntipöytäni on jatkossa muualla kuin Valtterissa!

Vierailija
15/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kirpparilta ostamaan halpaa, mutta hyväkuntoista käytettyä tavaraa tai vaatetta.

Jos haluan uutta, ostan sen kaupasta. Jos haluan hintavampaa, kallista, ostan sen kaupasta.

Jos haluan itse kirpparimyyjänä jostain tavarasta "käyvän hinnan", laitan sen huutonettiin.

Retrohenkiset risat nuken vaunut eivät mene millään hinnalla kaupaksi tavallisella kirpparilla, mutta huutiksessa saan siit mitä haluankin. No, en kovin korkeita hintoja halua, mutta kuitenkin; en saisi sitäkään itsepalv. kirpparilta.

On ihan turha tulla tänne haukkumaan kirppisostajia tai jotain tiettyä kirpparia. Olet itse ollut väärässä paikassa.

Ja se, että kuvittelet itse olevasi jotenkin enemmän ja muita parempi,yläpuolella, myymällä jotain huippumerkkikamaa kirpparilla ikään kuin ajattelisit "lahjoitan nyt köyhille kirpparilla nämä huipputuotteeni, katsokaa oikeaa hintaa joka on tähtitieteellinen ja minä nyt armollisesti teille junteille myyn sen halvalla" - eikä ne taulapäät älyä ostaa sinulta mitään !! - tuo asenne pudottaa sinut mollaamastesi ihmisten alapuolelle.

Vierailija
16/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat oma rotunsa. Hintatasosta ei ole oikeaa kuvaa, vaan oletetaan kaiken olevan sitä 10 senttiä->. Tarjoustalon hinnat ovatkin sitten jo tähtitieteelliset.

Ja siellä pyörii melkoinen alhankintatoiminta, eli ostetaan muilta omaan pöytään kierratettäväksi isommilla hinnoilla.

Köyhät tappelee murusista verisesti. Ja tonne ghetto-Valtteriin en enää minäkään muuten mene, mieluummin vaikka Hietsuun. Tai myyn Huuto.netissä.

Vierailija
17/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... normikirpparilla myydään vaatteita joista voidaan luopua kirppari-ideaa kunnioittaen.

Voi helvetti mikä tyyppi!

Vierailija
18/50 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kuullut ja kokenut, kuinka valtterissa tingitään merkki t-paidoista eurosta 50 senttiin. Mielestäni senteillä pelleily on täysin turhaa.. lahjoitan vaatteeni mielummi hyväntekeväisyyteen/tutuille ilmaiseks, ku lähten vaivalla hakemaan senttejä tuntemattomilta.

Kirpputorin olosuhteet eivät tietenkään vastaan kauppojen olosuhteita, eikä hintakaan siis voi olla sama. Mutta onko 20senttiä korvaus mistään?

sitäpaitsi, valtterin yhden päivän pöytävuokra maksaa 28e. Edes tätä summaa on vaikea saada takaisin, jos kivat/nätit vaatteet ja tavarat pitää lahjoittaa puoli ilmaiseksi. Onko se kirpputorin idea?

Vierailija
19/50 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirpparilla myymässä jonkin aikaa sitten: Esim. 1. Käyttämätön Selected Femmen ihana, mutta itselleni väärän värinen neule, jota edelleen myydään kaupassa - maksanut 79€, lappu roikkui paidassa - ja pyysin siitä 20€ - ja kaikki pitivät pyytämääni hintaa pöyristyttävän kalliina? 2. Tiia Vanhatapion tämän kesän mekko ( ovh n. 400€ ) - pyysin siitä 50€ - ja jengi meinasi pyörtyä... 3. Käyttämättömät, 40-luvun tyyliset, nahkaiset korkokengät ( omassa laatikossaan, hinta ostettaessa 80€ joka näkyi laatikon reunassa ) ja niistä pyysin 20€ - ja olihan sekin sitten sille porukalle ihan tajuton hinta; ihmiset tarjosivat kaikkea 3€ ja 8€ väliltä, vaan ei edes kymppiä... 4. Ticketin kerran pidetty lasten sadeasu, ovh n. 80€ - nyt pyysin siitä 30€ - ja taas sama - hintaa pidettiin järkyttävän kalliina... Onko siis niin, että nykyään kirppiksillä pitää eurolla tai max kolmella eurolla ANTAA kaikki kalliitkin vaatteensa? Uskomatonta!? Onko mitään mieltä siinä, että Tiia Vanhatapiosta ollaan valmiita maksamaan vain sama naurettavan pieni hinta, kuin H&M:än mekosta? Käykö kirpputoreilla keskimääräistä tyhmempää väkeä? Tästä lähtien annan suoraan esim. lastenkotiin joka ainoan rievun, jota meillä ei enää käytetä; ei ole mielekästä jakaa kalliita vaatteita parilla eurolla niille häiriityneille, ahneille kirppishyeenoille, jotka silmät kiiluen kuvittelevat olevansa oikeutettuja saamaan laatua eurolla! Kristus mitä luuserijengiä!

Lasten lähes käyttämättömästä LEGOn paidasta (oveh 39 euroa) 2 euroa oli liikaa.

Myin kaksi KÄYTTÄMÄTÖNTÄ verkkaripukua siis takki ja housut, yhteishintaan 4 euroa. Somali akka meinasi sylkeä naamalle, ylimielisesti ilmoitti että maksaa korkainetaan 20 senttiä noista kahdesta puvusta. HUH HUH!! Ilmaiseksiko vaatteet pitäisi antaa??

Vein myymättä jääneet kamat HOPE ry:lle sekä vastaanottokeskukseen. Ennemmin apua tarvitseville kuin piheille ja ylimielisille sniiduilijoille.

Vierailija
20/50 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap, ja muutkin "tän ovh oli xxx euroa" kauppiaat... Ostajat, jotka on valmiita antamaan teille riihikuivaa käteistä kaupittelemistanne vaatteista ja tavaroista, nauravat teille selkänne takana. Sinähän siellä olet oletettavasti myymässä tavaraa mitä et tarvitse itse. olisikohan aika katsoa peiliin - miksi itse ostit niin kalliin mekon? Kirppariostajat eivät tarvitse välttämättä MITÄÄN mitä haluat myydä, kunhan viettävät torilla aikaa. Jos tavaran hinta vastaa ostajan tarkoitusta, vain silloin syntyy kauppoja. Jos kukaan ei halua maksaa vaatteista pyytämääsi hintaa, niin sittenhän saat pitää rakkaat rättisi, Ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi