Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä jo päätetty ketä sala-asukkaista jää taloon?

Vierailija
04.09.2010 |

Mä toivoisin et Henna ja Niko S. Henna on nyt jotenkin niin herttainen ja itsetunto selvästi piiskattu nolliin viime BB:n jälkeen että ihan säälittää. Ja Niko on niiiin Niko.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Nino ja Niko.S eniten värittäisivät talon tylsää elämää.

Vierailija
2/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viihdyttävyyden kannalta sinne kuuluisi päästä Ninon ja Niko S:n.

Ei naisissakaan mitään vikaa ole, ei ne silti pystyisi tuon talon menoa piristämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna on kieltämättä epävarmuutensa kanssa paljon kiehtovampi kuin edellisellä kerralla ja sen kanssa jompi kumpi Nikoista. Joko se järkevä tai sit vähemmän järkevä Niko :).

Vierailija
4/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna on kieltämättä epävarmuutensa kanssa paljon kiehtovampi kuin edellisellä kerralla

Samat sanat sopii NikoN:äänkin, kun ei ole enää Saulin varjossa.

Vierailija
5/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, Henna ja Niko S olisivat "viihdyttäviä", eli lisäisivät talon tapahtumia, mutta itse katson enemmän vähän järkevämpää menoa vaikka olisikin ns. "tylsempää". En kerta kaikkiaan jaksa Hennaa ja Noko S:ää enää!

Vierailija
6/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilua en jaksaisi minäkään, sen sijaan vähän syvällisempiä keskusteluja ja niitä tuskin tulee Niko S:n ja Ninon toimesta. Mä yllätyin Hennan käytöksestä ja myötätuntoisuudesta esim. kun lohdutteli Niko S:ää. Sillä oli hyvä sydän.

Niko N tuntuu myös olevan sellainen jolla on järkeä päässä. Marianna ei musta ole ollenkaan kiinnostava vaan jotenkin nenäkkään pissiksen oloinen.

Vierailija
7/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo äänestänyt molempia.

Heidän jäämisensä taloon tekisi ohjelmasta kiinnostavan.

Vierailija
8/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vaan kaks??

Vierailija
9/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaan jää asukkaaksi.

Mä toivon taloon jäävän hetero-Nikon (en muista sen sukunimeä) ja Hennan. Mä en ymmärrä tota että joku sanoo käytöksen olevan laskelmoitua. Ei kukaan voi elää niin 24/7. Mut toisten on vaikea uskoa ihmisistä mitään hyvää...

Vierailija
10/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki sala-asukkaat jäisi ja 2 kokelasta.

Vierailija
11/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva kun ne kaikki jäisi. Muutenkin mua vois kiinnostaa enemmän jos BB koottaisiin kokonaan vanhoista asukkaista :).

Vierailija
12/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NikoN ja Henna täysijärkisimmät siitä porukasta... Marianna on niin pirun kärkäs eikä sen pää siel kestäisi muutenkaan... Nino ja NikoS on taas, hmm... omia itsejään. Etenkin Nino on ilkeä ja Niko ku kärkäs pikkutyttö.

Vierailija
13/15 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden toivon jäävän. Toki jos sais noi kaikki jäädä niin ois paras, mutta kun ei voi niin ei voi... Joku tässä ketjussa aiemmin kirjoittikin samaa, mitä mäkin mietin, että ois huippu semmoinen BB mikä koottais kokonaan vanhoisa edelliskausien asukkaista :)

Vierailija
14/15 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä ettei Henna jää taloon...

Vierailija
15/15 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on niin hännillä niin ei viittii sit itekään äänestää ettei mee rahat ihan hukkaan. Tietty näin ei pitäis ajatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän