Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoko ihmiset kirpparille vain ne huonoimmat vaatteet?

Vierailija
04.09.2010 |

Siltä ainakin vaikuttaa. Menin minne tahansa kirpparille, on siellä myynnissä ihan kamalaa p...kaa. Kulahtaneita, nukkaisia ja venähtäneitä lumppuja. Ihan satunnaisesti voi löytää jonkun siistimmän vaatteen.

Kävin itse myymässä kirpparilla hiljattain ja voin sanoa, että yksikään myymäni vaate ei ollut epäsiisti, usea jopa uudenveroinen. En kehtaisi edes viedä pahimpia vaatteita kirpparille vaan laitan ne suosiolla roskiin.

Ostaako joku tosiaan niitä kulahtaneita lumppuja, vaikka hintaa olisi vähän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vähän rikkinäisiä kurahousuja olen ostanut, sellaisia joissa oli palkeenkieli tms ja hinta 1-2 euroa. Jeesusteipillä tai ompelemalla korjattuina ne ovat olleet vielä ihan käyttökelpoiset. Itse asiassa myin juuri kirpparilla muutamat tuollaiset oman käyttömme jälkeen kahdella eurolla.

Muuten laitan itsekin tahraiset (sellaiset, joissa isompia tahroja jotka eivät lähde pois) ja liian kulahtaneet roskiin. Ostan melkein lapsille kirppareilta ja mietin aina, maksaisinko tavarasta itse mitään.

Vierailija
2/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin reiättömän ja siisti Reimatecin takin 5 eurolla, haalarin 3 eurolla jne. Jos siis reikäisistä kurahousuista voi saada 2 euroa!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ostanut sellaisia missä hiukan nukkaa käytön jäjiltä ja värit saattaneet pesussa haalistua. En kuitenkaan ostaisi venyneitä, todella nukkaisia ja ihan muotonsa menettäneitä vaatteita.

Enkä ole isommille lapsille ostanutkaan kun todella hyväkuntoista kirpparilta. Vauvalle lähinnä nuita pikkukokoja ostan vähemmän tarkalla seulalla, kun ei niitä kuitenkaan kauaa käytä ja menevät ihan hyvin kotona.

Meillä onneksi tässä lähellä pari kivaa kirpparia joista tulle ostettua paljon. Siellä on kyllä paljon todella hyvääkin vaatetta.

Vierailija
4/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrätykseen ja lumpuksi ja roskiin vien muut

Vierailija
5/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään Espoossa Akseli-kirppiksellä ja siellä oli todella huonokuntoisia vaatteita myynnissä! Erityisesti poikien vaatteet sen näköisiä, että itse olisin heittänyt ne jo roskikseen.

Vierailija
6/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle kolmen tunnin jälkeen sain lähteä tyhjin käsin kotiin.

Kuumille kiville meni ehjät ja siistit, yhdellä lapsella olleet vaatteet. Hintahaarukka sisävaatteista, kengistä ja kirjoista haaalariin asti 1 - 8 €.

Kurkkiessani toisiin pöytiin summaisin, että jotkut tuovat kyllä tosi kulahtanutta vaatetta myyntiin. Ja toiset taas pyytävät ok tavarasta ihan älyttömän kovia hintoja.

Summa summarum, itsellä hyvä mieli ja tyhjemmät kaapit sekä vähän tienestiäkin.

Vierailija
7/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyväkuntoisia poikien 104cm paitoja halvalla, myös housuja. Sain kivasti vaatetta päiväkotikäyttöön! Vauvojen bodyjä löytyi myös melkein iskemättömän näköisiä 50 sentillä. Toisinaan, kun Akselissa käy, ei löydy yhtään mitään mutta joskus taas tekee hyviä löytöjä. Itse en ihan lumppua kirpparilta osta, mutta hieman haalistuneita vaatteita voin kyllä ostaa jos hinta on kohdallaan.

Vierailija
8/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle kolmen tunnin jälkeen sain lähteä tyhjin käsin kotiin. Kuumille kiville meni ehjät ja siistit, yhdellä lapsella olleet vaatteet. Hintahaarukka sisävaatteista, kengistä ja kirjoista haaalariin asti 1 - 8 €. Kurkkiessani toisiin pöytiin summaisin, että jotkut tuovat kyllä tosi kulahtanutta vaatetta myyntiin. Ja toiset taas pyytävät ok tavarasta ihan älyttömän kovia hintoja. Summa summarum, itsellä hyvä mieli ja tyhjemmät kaapit sekä vähän tienestiäkin.

Pöytähinta on kohtuullinen ja vaatteita on vielä myytävänä vaikka kuinka paljon. Saakohan tuolla esim. ihan uudenveroisesta Polarn & Pyret -takista muutaman kympin vai kandeeko laittaa huuto.nettiin ne oikesti arvokkaammat vaatteet?

Entä onko lauantai vai sunnuntai parempi myyntipäivä?

ap

9/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla mina ainakin ostin lapsille kulahtaneita vaatteita, kun ne oli pienempia..tosin mummola ja rymy vaatteiksi :) ettei tuu pahaa mielta ku ostaa 20euron collegepaidan ja se on heti pihalla ruohossa ja reikii taynna.

mutta ihan lumppuja en itse kehtaa myyda, eika tartte...aitee laittaa ne matonkuteeksi.

Vierailija
10/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin reiättömän ja siisti Reimatecin takin 5 eurolla, haalarin 3 eurolla jne. Jos siis reikäisistä kurahousuista voi saada 2 euroa!!

ap

...jotka omassa pöydässään tai huutiksessa pyytävät niistä kolminkertaisen hinnan. Siellä on hirveä määrä tinkijöitä, jotka eivät meinaisi maksaa hyvästäkään tavarasta käytännössä mitään. Jos ei tuo itseä haittaa, niin voihan niitä antaa vaikka 50 sentillä, mutta itse pitäisin tuon takia mieluummin edes kohtuulliset hinnat. Tietysti moni vaatetrokari käyttää niitä tienestejä omien lastensa ruokkimiseen, joten onhan sekin tavallaan hyväntekeväisyyttä :)

Vierailija
11/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti seiskalta aamulla oli vanhempia rouvashenkilöitä tutkimassa mun purkamattomia kasseja. Kun vaatteet ehtivät tangolle niin kahmivat niitä sylitolkulla. Totesin vaan rouville, että aloitan myynnin vasta kun pöytä on valmis enkä ota varauksia vastaan. Kovapäisiä olivat, tunkivat rahaa väkisin eivätkä meinanneet uskoa, etten heille myy.

Eli tiukkana kannattaa olla. Toivon, että suurin osa vaatteista päätyi oikeaan osoitteeseen. Yleensä näiden "oikeiden" ostajien kanssa tulee vaihdettua muutama sana lapsista tai lapsenlapsista, se tuo hyvän mielen.

Hyvää kirppisonnea kaikille!

t. Se aamulla Valtterilla ollut

Vierailija
12/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ja siellä pöydillä roikkuu lumput. Itse huomasin, kun vein kirpparille tavaraa: jo purkaessa laatikoita pyöri ympärillä porukkaa ja ne parhaat lähti samantein. Kävin välissä viemässä auton parkkiin ja palasin takaisin, oli taas kadonnut paljon tavaraa lisää. Ensimmäisenä tosiaan meni jotkut lasten juhlakengät, siisteimmät vaatteet, kurahaalarit, Pentikin mukit, Teema-astioita jne. Loput sitten roikkuikin viikon siinä ja jotain yksittäistä vielä katosi. Sain melkein 200 Euroa viikon myynnistä ja väittäisin tuosta puolet tulleen ekan tunnin aikana.

Vierailija
13/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan järjettömät hinnat ja todella honokuntoisista vaatteista!!Boikotoin jo koko kirpparia kun ihan pistää vihaksi että joku luulee jonkun ostavan sillä hinnalla!Paljon parempia löytöjä tekee ns. tavallisilta kirpeiltä (ei lastenvaatteisiin erikoistuneilta).

Tuusulan lastenvaatekirppari Bella..Casa(?) oli todella positiivinen ylläri.Siellä,vielä,hinnat kohdillaan.Oliverissakin Keravalla välillä aivan naurettavia hintoja nähny..

Itse vien vain ehjiä suht siistejä vaatteita.Jos on bodyssa edes pieni tahra on hinta 10senttiä (esim paljon pulauttelevien vauvojen äidit ostavat niitä mielellään).

Vierailija
14/14 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kai mä parhaitani tuo, niitä mä käytän.

Lapsen vaatteet ovat niin kulahtaneita kun eivät enää mahdu päälle, ettei niistä voi hyvää sanoa.

Eilen vein takakontillisen vaatteita myyntiin, hinta oli max 2,5 euroa valtaosa 20 senttiä - euro.Niin se on, että aina jollakin on vain sen 20 senttiä rahaa ja hänelle ne kelpaa. Ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi