Mistäköhän johtuu, että naiset ei pidä mua kauniina?
mutta miehet taas pitää:) eli harvoin kuulen toisen naisen kehuvan itseäni vaikka muita seurueessa olevia naisia muut naiset kehuu. Mutta ei ikinä mua):
Kommentit (33)
mutta miehet taas pitää:) eli harvoin kuulen toisen naisen kehuvan itseäni vaikka muita seurueessa olevia naisia muut naiset kehuu. Mutta ei ikinä mua):
ja naiset ovat kateellisia ja pönkittävät toistensa ja itsensä itsetuntoa kehumalla toisiansa sinun seurassasi kauniiksi, jos nimittäin olet oikeasti kaunis. Minkä näköinen olet? Kuvaile tai laita kuva.
mutta kaunis taidan kyllä olla..
kateus?
Sä tiedät olevasi kaunis ja muut naiset näkevät sinusta, että sinä itsekin sen tiedostat. Saatat jopa kerskua, mallailet peilin edessä vähän väliä tms. Omakehu haisee, näetkös. Tämä ärsyttää muita, eivätkä halua sinua kehua. Miksi pitäisi? Sinulla tuntuu olevan itseluottamus kohdallaan..
en millään tavalla tuo itseäni esille, enkä kehu itseäni tai peilaa jatkuvasti tms..kehun usein muita enkä nyt sanoisi, että minulla on erityisen suuri itseluottamus..ennemminkin nöyrä olen kuin ylpeä.
ja naisilla on monesti eri näkemys kauneudesta.
olla persoonallisen näkönen ja omalla tavalla kaunis monet miehet tykkää sellasista,mutta naiset pitävät "kummallisen"näköisenä.
itse olen ainakin huomannut, että miesten mielestä ns. halpalook on "kaunis". Siis joku vetyblondi- pinkkihuulipuna-playboypuputoppiyhdistelmä. Tai ainakin seksiskäs..
Itse taas pidän kauniina tyylikkäitä ja pesoonallisia enkä niin stereotypisen "seksikkään" näköisiä naisia.
mitään playboy-pupua:) onneksi. t. ap
itse olen ainakin huomannut, että miesten mielestä ns. halpalook on "kaunis". Siis joku vetyblondi- pinkkihuulipuna-playboypuputoppiyhdistelmä. Tai ainakin seksiskäs..
Itse taas pidän kauniina tyylikkäitä ja pesoonallisia enkä niin stereotypisen "seksikkään" näköisiä naisia.
Ei ainakaan sen, joka meillä asuu.
Olen kyllä huomannut esim. facebookissa, että joitakin naisia ystävättäret kehuvat tosi paljon kauniiksi ja toisia ei. Sitten on eräs erittäin kaunis(ehkä kaunein koskaan näkemäni nainen) jota yksikään nainen ei vahingossakaan kehu kauniiksi. Mutta miehet koko ajan kehuvat. Nainen ei ole yhtään huoramainen. Eräs kaunis nainen, jota muut naiset kehuu kauniiksi on erittäin itsevarma diiva, mun mielestä jopa liian agressiivinen persoona. Ehkä naisille tulee tarve mielistellä häntä.
Tosi kiinnostavaa lukea sunkin näkökulma Tero. Sitä luulisi, että kauniilla miehillä olisi päinvastoin tosi helppoa kun naiset pyörii ympärillä. Ehkä se onkin niin, että usein nainen haluaa olla parisuhteessa se kaunis osapuoli.
Entä kauniit naiset? Miten he suhtautuvat suhun?
T: 16
Minulla taas on ihan päinvastoin, ja sekin ärsytti, erityisesti nuorena. Kukaan mies ei ole kehunut kauneuttani, mutta vanhat mummot ja muut naiset saattoivat kehua, kuinka olen nätti ja hoikka.
Luulen, että miehet pitävät rintavista naisista, ja mulla taas oli nuorena hyvin pienet rinnat. Ei uskoisi tämän vaikuttavan niin paljon, mutta nyt vanhempana epäilen, että tämä oli yksi iso syy. Naiset katsovat, että mallimittaiset naiset ovat kauniita, mutta miehiä miellyttää enemmän semmoinen rintava etuvarusteinen naisvartalo.
Olen huomannut sen nyt lähemmäs viisikymppisenä, kun varustusta on tullut eteen hieman lisää ja erityisesti jos pukeutuu push up -liiviin.
Valitettavasti.
Ei siksi että haluaisin jotenkin rankaista häntä, vaan ihan vain siksi ettei musta ole tarpeellista ottaa puheeksi sitä että keskustelukumppani on kaunis. Saatan sanoa että "ihana pusero" tai "kiva toi sun uusi hiusmallisi", mutta en kyllä että "sinulla on niin hyvä peffa" tai "onpa sinulla kauniit silmät".
Miehet kyllä ottavat sen asian mielellään puheeksi, ainakin mun työkaverini ruotivat naisten ulkonäköä ääneen aivan yhtenään. Mutta en mä näe syytä miksi mun pitäisi mennä siihen mukaan. En sano muille naisille myöskään jos ne ovat mun mielestäni rumia.
MIesten kehuilla vaan ei ole mitään merkitystä, he kun pitävät kauniina täysin taviksiakin, kunhan vaan on nainen. Jos on oikeasti kaunis (eikä vain nätti), niin on sitä kyllä molempien sukupuolten mielestä. Tietenkin kauneusalan ammattilaisten kehut ovat lämmittäneet eniten, mutta kaikille niitä tuskin ropisee ;)
aihe, tämä kauneus. Kauneutta kun on niin monenlaista ja kaikilla katsojilla on erilainen maku. Joku saattaa sanoa itseä kauniiksi kun toinen miettii että mistähän kohtaa. Joku pitää itseään rumana vaikka on kaunis. Toisen mielestä joku on kaunis, toisen mielestä ihan5 joku muu. Olisikohan tärkeintä kuitenkin se mitä löytyy ihmisen sisältä, se kun usein heijastuu myös ulkonäköön...?
Ja oikeastaan se puoli tässä, että miksi ap ottaa asian esille. Häiritseekö sinua se, että naiset eivät kehu sinun ulkonäköäsi? Vai oletko oikeasti nyt kauhean epävarma näytätkö hirviöltä?
Olen itse nainen, joka on saanut aikojen kuluessa runsaasti palautetta ulkonäöstään. Siltikään en kiinnitä asiaan juuri huomiota, siis niihin kehuihin. Enkä muista kuka minua on kehunut ja kuka ei. Jotkut erityisen vaikuttavat ja "sydämelliset" kehut toki muistan lämpiminä. En koe, että kenenkään pitäisi kommentoida ulkonäköäni mitenkään - paitsi oman miehen ehkä joskus ;) - saatika, että toivoisin kuulevani kehuja tai ihmettelisin, miksei niitä tule. Olen ihan vetävännäköinen nainen jos vähääkään siistiydyn, mutta toisinaan varmasti kauhea ilmestys, jos taas en, eivätkä sitä muiden kehut hetkauta.
Mielestäni tämä juttu on ainoastaan ap:n itsetuntokysymys ja sellainen, ettei siihen kukaan pysty oikein vastaamaan netin välityksellä.
että minustakin kauneus tulee kuitenkin ennen muuta sisältä. Ainakin siten, että kaksi "samantasoista" fyysisiltä piirteiltään, ovat täysin eri tasolla kauneudessa luonteestaan riippuen. Tiedän myös yhden naisen, joka on fyysisesti hyvin sopusuhtaisilla piirteillä varustettu, mutta sisäisesti niin karmea, että pidän häntä vastenmielisen näköisenäkin, katseensakin on tyhjä ja kammottava.
olet?