Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistäköhän johtuu, että naiset ei pidä mua kauniina?

Vierailija
03.09.2010 |

mutta miehet taas pitää:) eli harvoin kuulen toisen naisen kehuvan itseäni vaikka muita seurueessa olevia naisia muut naiset kehuu. Mutta ei ikinä mua):

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehet taas pitää:) eli harvoin kuulen toisen naisen kehuvan itseäni vaikka muita seurueessa olevia naisia muut naiset kehuu. Mutta ei ikinä mua):

Miesten kauneutta ei arvosteta. Harvat naiset arvostavat ( yleensä teinit, harmi).

On sääli ja harmi etteivät kauniit miehet löydä seuraa helposti. Homoja kyllä riittäisi mutta kun ei homoilu kiinnosta eikä siihen ole suotu lahjoja.

Kauniina miehenä on hirvittävän vaikea elää. On kerrassaan kamalan vaikea olla 20 vuotta nuoremman näköinen.

T: tero

Vierailija
22/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minustakin kauneus tulee kuitenkin ennen muuta sisältä. Ainakin siten, että kaksi "samantasoista" fyysisiltä piirteiltään, ovat täysin eri tasolla kauneudessa luonteestaan riippuen. Tiedän myös yhden naisen, joka on fyysisesti hyvin sopusuhtaisilla piirteillä varustettu, mutta sisäisesti niin karmea, että pidän häntä vastenmielisen näköisenäkin, katseensakin on tyhjä ja kammottava.

Vaatimattoman/tavi¨ksen/persjalan/meikkibimbon tyypillinen kysymys on, että miksi vain miehet pitävät tätä "kauniina"..hehhheheh, miksiköhän? Vitsi kun naiset eivät vieläkään ymmärrä jutun juonta, eli että miehet sanovat melkein kaikkia naisia kauniiksi, mutta sillä on merkitystä yhtä paljon kuin sokean sanomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miesten ja itsesesikin mielestä olet. Minäkin olen ihan kivan näköinen, en kaunis, mutta yleensä raflareissuilla juuri minä saan miesten huomion ja kehut. Luulenkin, että se voi olla osasyy, miksi muut naiset eivät mua yleensä kehu. Päinvastoin saattavat kehua toisiansa juuri sellaisissa asioissa, jotka eivät tosiaankaan ole minun vahvuuksiani (esim. upeat kynnet tai hiukset). Ja en, en todellakaan ole yli-itsevarma tai mitenkään pöyhkeä. Ehkä naiset vain arvelevat, että mä saan tarpeeksi -- ja liikaakin -- kehuja miehiltä. Oikeasti siis olen síhan samaa tasoa kuin ne muutkin, jostain syystä vain juuri minut miehet huomaavat.

Vierailija
24/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kehuu naiset usein, kasvoja, silmiä, huulia, vartaloa. Miehet eivät oikeastaan ikinä.

Minulla on yksi naiskaveri, jonka perään miehet ovat ihan hulluna. Meikattuna söpö, ilman meikkiä ja väsyneenä suorastaan ruma. Tämä nainen saa hirveästi kehuja fb:ssä kuvistaan, joissa ei ole mitään ihmeellistä. En ymmärrä. Pakko olla makuasia, tai sitten jotakin joka ei liity ulkonäköön..

Vierailija
25/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet söpo? Sellainen pisamainen punapää -tyyppi? Tai punatukkainen muutenkin?

Naisten mielestä usein tosi eri tyypit on kauniita, ja miehet taas voivat antaa "kauniin" huomiota ihan vaan seksikkäälle tai silmään osuvalle söpöliinille.

En ihmettele tuota ollenkaan.

Vierailija
26/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltiltä näyttävistä sievistä. Naiset taas erikoisemmista tai laihemmista, mulla tämä huomio.

esim Saimi Hoyer, Laura Vvoutilainen, Victoria Beckham ja SJP ovat hyviä esimerkkejä naisten silmää miellyttävistä

miehet taas tykkää Jessica Simposinsta ja Cindy Crawfordista jotka on tosi nättejä muttei liian erikoisia.

Ehkä ap on sellanen miesten mieleen. tai sitten niin sievä ettei kavereille tuu edes mieleen kehua kun se on niin itsestään selvä asia.

Vierailija
27/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan sata kertaa enemmän vastakkaisen sukupuolen arvioon siitä kuka on hyvännäköinen kuka ei oli sitten kyse miehestä tai naisesta! Jos vastakkaisen puolen edustajat kommentoivat jotakin ihmistä kauniiksi niin kyllä se sitä myös on oli sitten lisäksi huorahtavan tai homomaisen näköinen tai ei.

Uskon myös että nainen voi olla kaunis vaikka miehet eivät häntä siksi kehuisikaan. Syyt voivat olla muualla miksi miehet eivät kehtaa/uskalla sanoa sitä ääneen.

Vierailija
28/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tosiaankaan miellytä minun silmääni.

Vierailija
29/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut esim. facebookissa, että joitakin naisia ystävättäret kehuvat tosi paljon kauniiksi ja toisia ei. Sitten on eräs erittäin kaunis(ehkä kaunein koskaan näkemäni nainen) jota yksikään nainen ei vahingossakaan kehu kauniiksi. Mutta miehet koko ajan kehuvat. Nainen ei ole yhtään huoramainen. Eräs kaunis nainen, jota muut naiset kehuu kauniiksi on erittäin itsevarma diiva, mun mielestä jopa liian agressiivinen persoona. Ehkä naisille tulee tarve mielistellä häntä.

Tosi kiinnostavaa lukea sunkin näkökulma Tero. Sitä luulisi, että kauniilla miehillä olisi päinvastoin tosi helppoa kun naiset pyörii ympärillä. Ehkä se onkin niin, että usein nainen haluaa olla parisuhteessa se kaunis osapuoli.

Vierailija
30/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltiltä näyttävistä sievistä. Naiset taas erikoisemmista tai laihemmista, mulla tämä huomio.

esim Saimi Hoyer, Laura Vvoutilainen, Victoria Beckham ja SJP ovat hyviä esimerkkejä naisten silmää miellyttävistä

miehet taas tykkää Jessica Simposinsta ja Cindy Crawfordista jotka on tosi nättejä muttei liian erikoisia.

Ehkä ap on sellanen miesten mieleen. tai sitten niin sievä ettei kavereille tuu edes mieleen kehua kun se on niin itsestään selvä asia.

Mun mielestä nämä edellä mainitut ei oo niitä kauneimpiä naisia.

Vierailija
31/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahvat piirteet kasvoissa, luja leuka (muttei kuitenkaan liian vahva), täyteläiset huulet, isot vihreät silmät, oma persoonallinen tyyli, enkä meikkaa paljoa. Muutama ihminen sanonut että näytän Milla Jovovichilta. Yleensä pukeudun rennosti, en paljastele vaikka olisin menossa baariin tai juhliin.

Muuuutta siis itse juttuun.

Minulle on moni mies sanonut että olen kaunis.

Naisilta on tullut kommenttia että no olethan sinä persoonallisen näköinen tai no näytät ihan itseltäsi ja nämä yleensä aika väheksyvällä äänellä. No ei ole harvinaista että joku nainen ei minusta pidä. =DD

Vierailija
32/33 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuja on todellakin erilaisia.

Itseäni hän ei ole koskaan miellyttänyt.

Olisko niin, että olet hieman halvan, tyrkyn oloinen? Miehet suuremmalla todennäköisyydellä pitävät sellaisista?

Tai sitten liioitellusti avuttoman oloinen, hoivattavan oloinen?

Vierailija
33/33 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun naiset eivät vieläkään ymmärrä jutun juonta, eli että miehet sanovat melkein kaikkia naisia kauniiksi, mutta sillä on merkitystä yhtä paljon kuin sokean sanomana.

Miehet tottakai kehuvat naisia aina uskoessaan, että heillä on mahiksia saada ... pesää. Ja toki jos haluavat jollakin tavalla kehua ko. naista. Jokainen nainenhan haluaa kuulla olevansa kaunis.