Pedofiilit pois seurakuntien johtotehtävistä-adressi. Uusi aloitus.
Tuli sen verran kirjoitusvirheitä ensimmäiseen aloitukseen, että tein uuden.
Käykää allekirjoittamassa jos katsotte aiheelliseksi.http://www.adressit.com/lastenetujenpuolesta
Mielestäni pedofiilejä ei saisi olla seurakunnissa minkäänlaisissa tehtävissä.
Kuten ei missään muissakaan yhteisöissä tai töissä, jossa ollaan tekemisissä lasten ja nuorten kanssa.
Kommentit (12)
pakkoruotsia vastustavaa adressi.
Olihan tämä pedo-adressi vähän ontuvasti laadittu mutta miksi sitä silti ei voisi allekirjoittaa?
ap
muslimeilla..
..somaleilla..
...miehillä....
listaa voisi jatkaa loputtomiin.
mitä sillä tavoitellaan ja mitä se edes koskee
Kai nyt jokainen on sitä mieltä, että pedofilia ei saa toteutua, mutta sitä varten tarvitse tällaisia luoda. Tällä adressilla ei ole mitään merkitystä, ei mitään poliittista voimaa.
En minä ainakaan halua antaa nimeäni näin tyhmästi laadittuihin asiakirjoihin.
mitä sillä tavoitellaan ja mitä se edes koskee Kai nyt jokainen on sitä mieltä, että pedofilia ei saa toteutua, mutta sitä varten tarvitse tällaisia luoda. Tällä adressilla ei ole mitään merkitystä, ei mitään poliittista voimaa. En minä ainakaan halua antaa nimeäni näin tyhmästi laadittuihin asiakirjoihin.
Helluntaiseruakunnan noudattavan Suomen lakeja rangaistuksen uhalla, niin voisin allekirjoittaa
Tuskin pedofiileja löytyy vain seurakuntien johtotehtävissä olevista; eiköhän niitä löydy monesta muustakin paikasta... Ainakin luterilaisen kirkon piirissä tehdään kaikki mahdollinen ettei vääränlaisia ihmisiä pääsisi lasten ja nuorten pariin. Esimerkiksi rikosrekisteriote pitää uusien työntekijöiden toimittaa ja olen itse jättänyt yhden lapsityöhön pyrkineen palkkaamatta tuolla perusteella eli on siitä jotain hyötyäkin. Tiedän esim. yksityisiä iltapäivätoiminnan järjestäjiä, jotka kuta kuinkin nauroivat, kun kerroimme että kaikilta meillä työskenteleviltä ko. ote vaaditaan... Nehän vaan vahtii pieniä koululaisia...
voi antakaa ny mulle sen miehen nimi niin käyn hakemas sen mettään ja pidän sitä vankina muutaman päivän ja hakkaan pesäpallomailalla kaks kertaa tunnis. antakaa mulle sen saatanan nimi
!!!!!!!!!!!!!pleace. voin kyllä sitte mennä teon tehtyäni ilmoittautumaan poliisille ja vankilaan. täys ylläpito ei huolta huomisesta. antakaa sen sian nimi. olen kahden lapsen äiti. miksi muut äidit ovat ääneti\
!!!!!!!!!
miksei kaikkialta? Vastaus: adressin tekijä on ateisti
samaa ihmettelin.
minä en soisi että heitä olisi ollenkaan yhtään missään.
Adressi ei ole minun. Huomasin sen kun kävin etsimässä pakkoruotsia vastustavaa adressi.
"Suomalaisuuden Liitto järjestää yhteistyössä Vapaa Kielivalinta ry:n kanssa mielenosoituksen/puhetilaisuuden, johon olemme kutsuneet kaikki eduskuntaryhmät ja eduskuntapuolueiden nuorisojärjestöt esittämään omat kantansa ruotsin kielen pakollisesta opiskelusta Suomessa. Tarkoituksena on tarjota äänestäjille selkeä tieto eri puoluiden kielipoliittisista kannoista sopivasti vaalien alla – ja tietenkin jokaiselle kansalaiselle mahdollisuus osoittaa omaa mieltään asiasta.
Tapahtuma-aika: 31.3. klo 15-17"
eivät riitä, ja mitä olet adressillasi esittämässä? Mitä tarkalleen ottaen ajat.
Rikostaustan selvittäminen on laissa kirjattu jokaisen toimitettavaksi, joka työssään kohtaa alle 18- vuotiaita. Mitä sinä haluat siihen lisää?