Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei tyrannivaimo

Vierailija
03.09.2010 |

poista viel muutama naispuolinen miehesi naamakirjakamu, niin ei ole yhtään naispuolista jäljellä. onhan sekin jokin tae äijän uskollisuudesta. huvittavaa ja surullista=/

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna miehen pitää kaverina naista, jonka kanssa aikoi pettää minua joskus aiemmin (soitteli, pyyteli kahville salaa jne, mutta tapaamista ei ikinä ehditty järjestää). Mies jonkin riidan päätteeksi lisäsi tuon kaverikseen kostaakseen minulle ja tein selväksi että jos jotain yhteydenpitoa vielä joihinkin "pettämiskavereihin" jatketaan on suhde ohi.

Vierailija
22/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tarkottanutkaan koska mun mies ei naamakirjaan oo rekisteröitynyt eikä rekisteröidy kun pitää sitä aivan ääliömäisen idioottina touhuna.

mut ei ollut mustakaan kun mies otti hatkat naamakirjasta samasta syystä kun sun mies ei siihen liity. Täytyy myöntää että itse olen kyllä aika koukuttunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna miehen pitää kaverina naista, jonka kanssa aikoi pettää minua joskus aiemmin (soitteli, pyyteli kahville salaa jne, mutta tapaamista ei ikinä ehditty järjestää). Mies jonkin riidan päätteeksi lisäsi tuon kaverikseen kostaakseen minulle ja tein selväksi että jos jotain yhteydenpitoa vielä joihinkin "pettämiskavereihin" jatketaan on suhde ohi.

mutta tätähän nämä armaat tyttöystävät ei ymmärrä kun ovat kerrassaan niin vitsinaisia. Ja INHIMILLISIÄKIN vielä :DDD

Vierailija
24/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt noin kovasti harmittaa? Tuntuiko kurjalta kun et saanutkaan hämmennettyä joidenkin parisuhdetta tunkemalla siihen väliin viattomine vitseinesi? Hmmmm. Tuliko suoraan sanottuna pakit varatulta mieheltä? No ihan oikeinhan se sitten meni.

Kun onhan niitä suoraselkäisiäkin miehiä, joten jos joku tuli jostakin hienovaraisesti poistetuksi, niin eihän se välttämättä liity oletettuun "tyrannivaimoon" mitenkään. Ehkäpä siinä joku rehti mies teki ihan omien päätelmiensä pohjalta niinkuin teki? Jotkut kun arvostavat oikeasti sitä aitoa ja hyvää mitä heillä on, eikä silloin huvita pilata sitä jonkun merkityksettömän tuttavan takia. Joka siis kenties jo epämääräisesti ylittelee soveliaisuuden rajoja. No, kunhan mietin vaan.

Ja ei, mun mies ei ole poistellut ketään naista nyt facebookista. :)

Vierailija
25/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en fb:ssa ole, koska mieheni on niin mustasukkainen, en jaksa turhaa draamaa elämään ja hyvin olen pärjännyt ilman fb:a. Mieheni siellä on ja joskus kysyn että kukas tuo ja tuo nainen on, yleensä hän sitten ne listaltaan poistaa, kun eivät kuulemma ole mitään... Minä en sitä pyydä enkä vaadi.

Ette usko kumpikaan että ystävyyttä on olemassa?

Vierailija
26/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä pallo tiukemmin ukon jalkaan....

Vierailija
27/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siellä on ja joskus kysyn että kukas tuo ja tuo nainen on, yleensä hän sitten ne listaltaan poistaa, kun eivät kuulemma ole mitään... Minä en sitä pyydä enkä vaadi.

pussywhipped, pussywhipped, don't you know---

Hyvin koulutettu mies, ymmärtää jo kulmakarvan asennosta, mikä on suotava toimintatapa. Näinhän se menee, jos mies on submissiivinen luonteeltaan.

Vierailija
28/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tätähän nämä armaat tyttöystävät ei ymmärrä kun ovat kerrassaan niin vitsinaisia. Ja INHIMILLISIÄKIN vielä :DDD

Vierailija
29/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, en kyttää :) Ainoastaan käyn pelaamassa joskus hänen tunnuksilla. :D

Siis facebookissa.

Minulle on aivan sama kenen kaveri on siellä. Menneisyys se on meillä kaikilla.

Siskoni mies on tuollainen tyranni. Auta armias jos hän hyväksyy miespuolisen kaverin. Poisto tulee alta aika yksikön kun miehensä huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän