Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei tyrannivaimo

Vierailija
03.09.2010 |

poista viel muutama naispuolinen miehesi naamakirjakamu, niin ei ole yhtään naispuolista jäljellä. onhan sekin jokin tae äijän uskollisuudesta. huvittavaa ja surullista=/

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä pirttihirmuja aina riittää. merkki hirveestä epävarmuudesta

Vierailija
2/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kyllä seurata mitä episodia nyt milloinkin yhdenkin kohdalla naamakirjassa. Vitsinä heitetty kommentti miehen profiiliin johtaa julkiseen mustasukkaisuus-kohtaukseen vaimokkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi vai voiko poistaa toisen sivuilta jotain ?Onko ees mahollista et voi poistaa toisen kavereita???

Vierailija
4/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kyllä seurata mitä episodia nyt milloinkin yhdenkin kohdalla naamakirjassa. Vitsinä heitetty kommentti miehen profiiliin johtaa julkiseen mustasukkaisuus-kohtaukseen vaimokkeella.

Ai ai kun pääsis joskus seuraamaan tällaista draamaa... :)

Vierailija
5/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei minullakaan kaiken maailman kyttääjiä, vain läheiset ja sukulaiset.

Vierailija
6/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on salasanat miestensä sähköposteihin ja naamakirjoihin. Muutenhan luottamus kärsisi.

Vierailija
7/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite juurikin vähän aika sitten tällasta draamaa seurain. onko nyt jotkut tyrannivaimojen kokoontumisajot vai? =)

Vierailija
8/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisinko kuvauksen?

Vierailija
9/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollahan yksi kuvaus tuli... miehellä ei esim. fb:ssä saa olla naispuolisia kavereita, tai ainakaan he eivät saa kommentoida tai pitää yhteyttä muutenkaan, muuten vaimo hyökkää kimppuun ja kaikki vaimon tyrannikamut ja lopulta miespolo joutuu jälleen kerran poistamaan naisen ystävistään. LOL

Vierailija
10/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollahan yksi kuvaus tuli... miehellä ei esim. fb:ssä saa olla naispuolisia kavereita, tai ainakaan he eivät saa kommentoida tai pitää yhteyttä muutenkaan, muuten vaimo hyökkää kimppuun ja kaikki vaimon tyrannikamut ja lopulta miespolo joutuu jälleen kerran poistamaan naisen ystävistään. LOL

Yks hiton fb, aikuisten leikkipaikka. Sanoisin että ylihysteerinen ja ylimustasukkainen vaimo voisi tehdä noin.

Vierailija
11/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko facebook on kyllä mielestäni turha ja rasittava muotijuttu, mutta että sen lieveilmiötkin ovat sitten tuollaisia... aikuisilla ihmisillä! Mitä jos sinäkin eläisit enemmän irl ja tajuaisit, että ei ne muiden kaverisuhteet itseasiassa kuulu sulle yhtään. Että kuka nyt on kenenkin listalla ja kuinka kauan. Eikä sulle kuulu muiden parisuhdetavat ja -asiat. Terve mustasukkaisuuskin on muuten joskus ihan ok asia, kun jotkut tyrkyt haaskat on todellakin parempi pitää vaan etäällä. :DD

Mä luulen että jos sut on nyt poistettu jonkun lapselliselta kaverilistalta (voi yhyyy) niin on siihen varmaan ollut ihan hyvä syy :D

Vierailija
12/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, että tuollaiset tyrannivaimot ovat vieläkin pahempia irl. sääliksi käy miesparkoja...

Vierailija
13/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia kommentteja kannattaa aviossa elävän miehen (tai yhtä lailla naisen) seinälle heitellä. Ai se olikin vaimoke. No ei sit mitään.

Vierailija
14/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto, välillä aina unohtuu, että naisilta katoaa huumorintaju ja inhimillisyys kun sanotaan "tahdon" =D

Vierailija
15/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto, välillä aina unohtuu, että naisilta katoaa huumorintaju ja inhimillisyys kun sanotaan "tahdon" =D

Inhimillisyys on muun muuassa sitä että kunnioittaa toisen avioliittoa virtuaalimaailmassakin. Siis en ole asianosainen näissä draamoissa, ihan ulkopuolisena vaan aloin kommentoimaan, eli vaikea jatkaa kun ei tiedä näistä heitetyistä "vitseistä" sen enempää.

Vierailija
16/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en fb:ssa ole, koska mieheni on niin mustasukkainen, en jaksa turhaa draamaa elämään ja hyvin olen pärjännyt ilman fb:a. Mieheni siellä on ja joskus kysyn että kukas tuo ja tuo nainen on, yleensä hän sitten ne listaltaan poistaa, kun eivät kuulemma ole mitään... Minä en sitä pyydä enkä vaadi.

Vierailija
17/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän liitossa saa olla molemmilla ystäviä vastakkaista sukupuoltakin. saa käydä jopa niiden kanssa kahvilla! =)

Vierailija
18/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikasanat sanomatta ja huumorintaju ja inhimillisyys tallessa ;)

Vierailija
19/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään erityisesti ei kiinnosta. Toki jos havahdun siihen, että jollain hänen ystävällään on erityisen viehkeä profiilikuva, niin saatan tehdä pari ylimääräistä klikkausta selvittääkseni hänen taustojaan. Olen kai vähän hassu, mut keksin jostain tuntemattomista (tod. näk. hänen koulukavereitaan) joskus fantasioita, et hänellä ois joku toinen. Mua vain kiihottaa, koska luottamus on meillä 100 %.

Vierailija
20/29 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tarkottanutkaan koska mun mies ei naamakirjaan oo rekisteröitynyt eikä rekisteröidy kun pitää sitä aivan ääliömäisen idioottina touhuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan