Miten voi sanoa ,että rekka kuski tappoi ,
Kommentit (40)
Se rekan kusipää kusi ajoi reilua ylinopeutta, siten!
henkilöauton kuskiakin koskevat. Ässhole juoppo tappoi itsensä ja kaverinsa.
Ok, ajoi ylinopeutta mutta silti ne toiset tuli kolmion takaa eteen!
Ei tulis mieleenkään joku ryntäis kolmion takaa eteen vaikka olisin ajanut lievää yli nopeutta.
kuusi ihmistä , nehän tulivat kolmion takaa,
johtuu ihan siitä että hän ajoi rajoitinta vasten 60km/h alueella....
Ymmärsitkö jo?
sillä joka ajo autolla sen alle ja tapatti ne ihmiset.
Kyllä syyllinen on se, joka ajaa kolmion takaa eteen. Okei, myös rekkakuski teki väärin, mutta ei se silti ketään tappanut.
törmännyt autoon vaikka olisi ajanut 40km/h joten ainoa syyllinen on juoppokuski
Ymmärsitkö jo?
Ylinopeudella ei ole ollut merkitystä. ja ps. tiedätkö mitä tarkoittaa kolmio liikenne merkki?
Yleensä sitä että heillä on väistämisvelvollisuus.
samaa minäkin olen miettinyt.
Mutta kun ainahan se pitää joku syyllinen etsiä ja nyt hlöauton kuskia ei voi syyttää niin rekkakuski saa syyt niskoilleen.
Tuolla maanteillä on paljon risteyksiä joissa on 80km/h tai jopa se 100km/h rajoitus siinä risteysalueellakin, ja jos siellä on auto risteyksessä niin en minä kyllä hidasta sen takia koska minä olen siinä päätiellä ja hän tulee kolmion/stopin takaa. Jos sieltä joku idiootti tulee alle niin se on sitten voi voi, itse kärsin siitä myös mutta en minä nyt ala hidastelemaan ihan vain varmuuden vuoksi joka ikisen risteyksen kohdalla että joku hyppää sieltä alle juuri kun olen 10m päässä risteyksestä.
Jos täräytän sen toisen auton kuskin oveen niin henkihän siltä idiootilta siinä pahimmassa tapauksessa lähtee ja minä saan syyt niskoilleni (ellei sitten itseltä myös lähde henki) siitä ettei renkaissani ollutkaan lain määräämää kulutuspintaa tai ajoin 3km/h ylinopeutta. Oikeasti kuitenkin on turha etsiä tuollaisia syitä, sillä kolaria ei voi mitenkään välttää jos joku tulee eteen 10m päässä! Ne kolmiot ja stop merkit on ihan sitä varten että niiden takaa tuleva katsoo että pääsee turvallisesti tien yli/liittymään päätielle liikenteen mukaan.
eteen anoppi kuoli ja täti vammatui. Ja oli 40 vuotta ajanut bussia ,eikä mitään virheitä.
eteen anoppi kuoli ja täti vammatui. Ja oli 40 vuotta ajanut bussia ,eikä mitään virheitä.
Niin kyllä pitää pystyä reagoimaan muihin liikkujiin. :(
Ymmärsitkö jo?
Ylinopeudella ei ole ollut merkitystä. ja ps. tiedätkö mitä tarkoittaa kolmio liikenne merkki?
olla vitun tyhmä. Tiedätkö mitä tarkoittaa se, että autoilijan on voitava luottaa siihen että muut noudattavat liikennesääntöjä. Esim: lähtiessään kolmion takaa päätielle pitäisi voida luottaa siihen että lähestyvä auto ei aja suurta ylinopeutta vaan tulee sitä kuuttakymppiä.
Ymmärsitkö jo?
olla vitun tyhmä. Tiedätkö mitä tarkoittaa se, että autoilijan on voitava luottaa siihen että muut noudattavat liikennesääntöjä. Esim: lähtiessään kolmion takaa päätielle pitäisi voida luottaa siihen että lähestyvä auto ei aja suurta ylinopeutta vaan tulee sitä kuuttakymppiä.
Sekin vaikuttaa jo paljon ajokykyyn. Ja ikinä ei kannata luottaa 100%:sti toisiin kanssa autoilijoihin. Ja mistä sinä tiedät onko henkilöauton kuski ajanut ylinopeutta ennen risteystä?
Jos on kolmio, niin ei sieltä takaa lähdetä toisen eteen vaan odotetaan että se toinen auto jota pitää väistää on mennyt ohi!!
Rekan taas tarttee ajaa 60 tai alle ja katsoa ettei joku vajaa tule sieltä kolmion takaa.
12
Taidat olla vitun tyhmä. Tiedätkö mitä tarkoittaa se, että autoilijan on voitava luottaa siihen että muut noudattavat liikennesääntöjä. Esim: lähtiessään kolmion takaa päätielle pitäisi voida luottaa siihen että lähestyvä auto ei aja suurta ylinopeutta vaan tulee sitä kuuttakymppiä.
voi tietää, että etuajo-oikeutetulla tiellä on 60 km/h rajoitus risteyskohdassa?
Taidat olla vitun tyhmä. Tiedätkö mitä tarkoittaa se, että autoilijan on voitava luottaa siihen että muut noudattavat liikennesääntöjä. Esim: lähtiessään kolmion takaa päätielle pitäisi voida luottaa siihen että lähestyvä auto ei aja suurta ylinopeutta vaan tulee sitä kuuttakymppiä.
voi tietää, että etuajo-oikeutetulla tiellä on 60 km/h rajoitus risteyskohdassa?
nopeusrajoitusmerkki, juuri siksi että sinne kääntyväkin tietää mitä nopeutta sillä tiellä saa ajaa.
Ymmärsitkö jo?
En ole koskaan kyllä nähnyt.. ja vaikka näkisinkin, en alkaisi päässäni laskea että hetkinen toi rekka tuolla tulee ju 60km/h ja matkaa on 20m jos mä nyt suhasen tästä ni mun pitäs ehtiä..
Siinä vaiheessa varsinkin kun ollaan päätielle menossa odotetaan että sitä matkaa on hieman enemmän kuin turvaväli..
Ja ihan omaksi parhaaksesi, älä luota muihin tiellä liikkujiin. Luota pelkästään itseesi, voin vannoa että pysyt paremmin hengissä, jos joskus kortin saat.
Se rekan kusipää kusi ajoi reilua ylinopeutta, siten!