Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

baby bornin vaatteita kirppiksellä: hinta?

Vierailija
02.09.2010 |

Eli olen viemässä itse tekemiäni nukenvaatteita myyntiin, takkeja, mekkoja jne. ei-vauvanvaatteita. Käyttämättömiä. Mikä olisi sopiva hintahaarukka tai mitä itse maksaisit fleecetakista, hatusta ja töppösistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoita noin pöydän korkeudelle niin menekki on taattu. Ylhäällä ei mene niin hyvin kaupaksi

Vierailija
2/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tajunnut tuota sijoittamisasiaa. Pöydässä on lisäksi vaatteita pääasiassa 120 cm pojalle ja ajattelin laittaa nukenvaatteista vielä ison kyltin, jotta potentiaalinen ostaja tajuaa, että ne on nukelle eikä vauvalle (moni tosin ostaa niitä keskosille, en ymmärrä, miksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ostaa ihan kaupan babyborn-vaatteitakin keskoselle. Eihän ne materiaalit vaarallisia ole, ja pikkulasten leikkeihin kun on tarkoitettu, ei niistä saa edes irrota mitään.

Enpä tajunnut tuota sijoittamisasiaa. Pöydässä on lisäksi vaatteita pääasiassa 120 cm pojalle ja ajattelin laittaa nukenvaatteista vielä ison kyltin, jotta potentiaalinen ostaja tajuaa, että ne on nukelle eikä vauvalle (moni tosin ostaa niitä keskosille, en ymmärrä, miksi).

Vierailija
4/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ostaa ihan kaupan babyborn-vaatteitakin keskoselle. Eihän ne materiaalit vaarallisia ole, ja pikkulasten leikkeihin kun on tarkoitettu, ei niistä saa edes irrota mitään.

tulisi olla mahdollisimman vähän saumoja eikä kiinnityksenä tarroja. Nukenvaatteet saattaa olla somia keskosella, mutta ne hiertävät ja aiheuttavat painaumia. Aika harvoin niitä on edes tehty kestämään kymmeniä pesukertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän