Joululahjojen saajia?
Onko täällä julkisella puolella enää ketään kellä la joulukuussa vai onko kaikki suljetussa ryhmässä? Taidan olla matti myöhäinen...
Minulla la 24.12. ja rv 25 jo alkamassa, hui miten aika menee nopeaan! 3. lapsi tulossa piiitkän tauon jälkeen, vanhemmat täyttävät jo 12 ja 9 loppuvuodesta. Mitenhän meille osuukin aina loppuvuoteen? Tätä kolmatta tehtiin hiki hatussa 2 vuotta ovistikkujen ja lapsettomuustutkimusten kera (hoitoihin asti ei menty), lopulta lopetettiin yritys toivottomana - ja heti napsahti! :-) Maha on jo iso, itse olen pieni :-)
Kiinnostaako ketään kirjoitella täällä vai onko suljettu ryhmä ainoa paikka?
eewokki ja "Pulla" rv 24+7
Kommentit (3)
Heipsan! Vieläkö muistat mut tuolta pitkään tuhtaavista?
Onko sulla mennyt odotus hyvin?
Mulla kaikenlaista, verenvuotoa, sitten olin kolarissa ja supistelee ihan koko ajan..
Streptokokki löytyi kohdunsuulta. Supistuksia yli 50 päivässä ja näyttää, että keskosvauvaa odotellaan.. La 25.11
Terkuin haaveilija-79 rv 29
Juu kyllä muistan sinut, vastaus hieman kesti kun ei tule joka päivä täällä käytyä. Harmi ettei sinun odotus ole mennyt ongelmitta, toivottavasti vauvasi pysyy yksiössään niin pitkään kuin mahdollista.
Mulla on mennyt hyvin, pahat liitoskivut vaan alkavat jo hankaloittaa liikkumista. En muista että aiemmissa raskauksissa olis näin aikasessa vaiheessa jo ollut tämmöistä... Maha näyttää jo kamalan isolta ja vielä reilu 3 kk la:aan (ite olen alle 160 cm). Olen kyllä nauttinut joka hetkestä, alussa vaan oli kamala keskenmenon pelko ja joskus vieläkin epäilyttää...
Hyviä vointeja sulle! t. Eewokki rv 25+5
keskustelu käy vilkkaana (Joululahjat 2010). Myös FB:stä löytyy meille oma ryhmä :) Tervetuloa!
VBJ rv 26+4