Perustakaa elämänne kristillisille arvoille ja
Jeesukseen turvaamiseen, niin sillä on siunauksensa. Välttyy monelta pahalta paikalta ja on tuki ja turva pahassakin paikassa.
Kommentit (4)
Kristillinen uskonto on mun mielestä lähinnä sitä, että vetäydytään omasta vastuusta.
Koska Jeesus sovitti synnit, niin sitten niitä voidaankin tehdä, ne saadaan anteeksi kuitenkin sen Jeesuksen nimeen. Pääasia että kadutaan ja uskotaan, että joku muu pelastaa aina paskoista paikoista.
Mä en voi uskoa noin.
Kristillinen uskonto on mun mielestä lähinnä sitä, että vetäydytään omasta vastuusta. Koska Jeesus sovitti synnit, niin sitten niitä voidaankin tehdä, ne saadaan anteeksi kuitenkin sen Jeesuksen nimeen. Pääasia että kadutaan ja uskotaan, että joku muu pelastaa aina paskoista paikoista. Mä en voi uskoa noin.
Kristillisessä uskossa ei ole kyse tuosta.
Kristillinen uskonto on mun mielestä lähinnä sitä, että vetäydytään omasta vastuusta. Koska Jeesus sovitti synnit, niin sitten niitä voidaankin tehdä, ne saadaan anteeksi kuitenkin sen Jeesuksen nimeen. Pääasia että kadutaan ja uskotaan, että joku muu pelastaa aina paskoista paikoista. Mä en voi uskoa noin.
Kristillisessä uskossa ei ole kyse tuosta.
Jos Jeesukseen ja Jumalaan uskominen sovittaa kuitenkin kaikki synnit?
Vaikka olisi tappanut, murhannut koko elämänsä, niin kristinuskon mukaan pääsee Taivaaseen, mikäli uskoo näihin kuolinhetkellään ja ottaa vastaan "pelastuksen".
Ei sellaista olekaan. Jokainen vastaa ihan itse omista teoistaan.
tuo on aika yleistäen sanottua haihatusta.