Muuttuuko teidän miehenne mahdottomaksi ja lapselliseksi idiootiksi, jos ei saa tietyin väliajoin?
Jos, niin mikä teillä on tämä frekvenssi, jotta miehenne säilyy edes kutakuinkin siedettävänä elinkumppanina?
Kommentit (34)
a. ja usko tai älä. ollaan oltu yhdessä jo reilut 20 vuotta. Sen takia mun on todella vaikeaa ymmärtää näitä naisia, joiden miehet kärsii haluttomuudesta...
Jos on ollut kaksi viikkoa taukoa seksissä, niin miehestä tulee kiukutteleva 5-vuotias.
lapsellisuudesta, mut huomaa ettei ole enää muutakaan mielessä. Kokoajan hiplaamassa, härkkimässä, ns. piiloruinaamassa. Pitää sitten asennoitua siihen, että helpottaa jossain vaiheessa miehen oloa, eihän sitä jaksa katsella.
Muuttuu kyllä äärimmäisen rasittavaksi.
Ja noin viikon tauko jo tekee tämän.
Kyllä, minä muutun mahdottomaksi ja lapselliseksi idiootiksi, jos en saa noin 2-3 krt viikossa.
Minä olen 44-vuotias nainen!
koko ajan kimpussa ja muutenkin normaalia ysävällisempi, avuliaampi yms. siinä toivossa että josko sais. Välillä ihan hyväki...pitää osata hyödyntää.. ;)
koko ajan kimpussa ja muutenkin normaalia ysävällisempi, avuliaampi yms. siinä toivossa että josko sais. Välillä ihan hyväki...pitää osata hyödyntää.. ;)
Olen kotihoidontuelle kotona. Eräänä viikkona tein paljon kotihommia - niitäkin, mitkä "kuuluvat" miehelleni.
Sain monta kertaa sillä viikolla.
Se 44-vuotias Nainen
vähintään kertaa viikkoon.
Mulle riittäisi kerran kuukaudessa ja pakkosääliseksi turruttaa vähäisetkin halut
Miehellä kestää viikon, minulla kaksi muuttua tooodella kiukkuiseksi, jos ei saa ajoissa. Ja yhdessä on oltu jo parikymmentä vuotta.
Maksimi-väli tyhjennykselle on 3 päivää. Jos menee sen yli, niin vehje alkaa kasvamaan otsalohkosta.
Mököttää ja kiukuttelee. Frekvenssi pitäisi olla mielellään joka päivä, mutta vähintään joka kolmas päivä.
Olen ajatellut, että tuo lapselliseksi idiootiksi muuttuminen johtuu siitä, että ei ole raukka saanut lapsena kiukutella. Sormille on näpätty heti, jos on uskaltanut. PItää sitten kai joskus kiukkuaan saada näyttää
käyttää seksiä "työkaluna". Ettekö arvosta miehiänne?
Mies muuttuu kamalaksi.
Tiuskii, jos nyt ylipäätään sattuu enää puhumaan, useimmiten tässä vaiheessa puhuu mulle enää lasten kautta. Huolehtii ylikorostetun marttyyrimäisesti lapsista ja kodista, kai saadakseen mulle huonon omantunnon aikaiseksi. Ei juuri kykene enää katsomaan päin, saati sitten silmiin. Kommunikointi ja asioiden hoitaminen tapahtuu päivisin tekstiviesteillä tai sähköpostilla, muulloin soittelee päivän mittaan useastikin.
Voitte siis ehkä etäisesti hahmottaa, että kovin spontaania ja intohimoista meidän seksi ei ole, koska se nyt vaan on hoidettava kalenterin mukaan, jos mielii elää aikuismaisesti käyttäytyvän miehen kanssa. Väliäkösillä siis, paljonko itse tekee mieli, pääasia ettei miestä vaan kiukuta.... Voi v***u...
Niin ja yhteisiä vuosia takana liki parikymmentä, eikä tuo tuosta mihinkään muutu. Korpeaa melko reilusti.
4-5 päivän tauon jälkeen mies on erityisen huomaavainen ja auttavainen. Saan hierontaa, halauksia ym.
Vaan kun sitten menen antautumaan seksiin, muuttuu mies taas omaksi itsekkääksi itsekseen. Luuraa kaikki illat tietokoneella eikä todellakaan huomio minua juuri lainkaan :(
ja hän sanoi, että muuttuu - sai tai ei. Ja näinhän se on. :)
Voi olla vaikka kolme vuotta ilman. Mutta minä muutun ,MURRRR
2-3 päivää...rasittavaa. Muuten miehestä tulee kiukutteleva, kitisevä ja lopulta oikeasti sietämätön loukkaaja. Raivostuttavaa. Olen kehottanut välillä käymään kädellä, vaan tuntuu olevan mahdotonta.
Voi olla vaikka kolme vuotta ilman. Mutta minä muutun ,MURRRR
Kaksi viikkoa niin en muuta ajattelekaan kuin seksiä, ja joka kerta kun nykyään rakastellaan niin olen jo aktin aikana pettynyt että voi kun tätä on harvoin.