Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pahimpia ovat noin 50-vuotiaat" - mutta ovatko kaikki?

Vierailija
01.07.2022 |

Tunnetko ikäryhmässä 50-60 ihmisiä, jotka ovat aidosti kivoja? Älä nyt tunnistettavia juttuja kerro, mutta olisi kiva kuulla ollaanko me kaikki ihan kamalia poikkeuksetta. N58.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poikkeuksia.

Vierailija
2/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan huippu kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poikkeuksia.

Tuleeko kaikista nykynuorista kanssa kamalia kun ikää tulee? 

Vierailija
4/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen iloinen, hyväntuulinen, kaikille kiva, ja voin sano että rakastan kaikkia (löhimmäisenrakkaudell), siis ikäviäkin ihmisiä.

Aivan itsestään tämä ei tule vaan on vaatinut itsensä kehittämistä. Kohta 50v lähestyy ja olen tosi onnellinen :)

Vierailija
5/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tosi monta kivaa 50v ikäistä. Missä ihmeen piireissä liikut jos sinä tunnet vain ilkeitä? Tai mitä ihmettä aina ihmisestä katsot ja arvioit jos huomaat vain ikäviä asioita?

Vierailija
6/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tosi monta kivaa 50v ikäistä. Missä ihmeen piireissä liikut jos sinä tunnet vain ilkeitä? Tai mitä ihmettä aina ihmisestä katsot ja arvioit jos huomaat vain ikäviä asioita?

Tämä on juuri se asian ydin. Eikö ole jännää että jotkut tuntee vain kivoja ja mukavia 50+ ikäisiä ja toiset taas vaan ikäviä ja ilkeitä?

Vierailija
7/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan huippu kaveri.

Niin minäkin. 59 v.

Kyllä 20 -vuotias on jossain vaiheessa 50-60 vuotias 🥳

Vierailija
8/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen aidosti oma itseni, kiva ja mukava. Iän myötä vielä paljon lempeämpi ja tasaisempi kuin ennen. Mutta iän myötä nousee myös se toinen puoli, en siedä pätkääkään ikäviä ihmisiä, annan heidän kuulla heti kunniansa.

Vierailija
9/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se asian ydin. Eikö ole jännää että jotkut tuntee vain kivoja ja mukavia 50+ ikäisiä ja toiset taas vaan ikäviä ja ilkeitä?

Oma asenne on väärä

Vierailija
10/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin aika neutraalisti, kuulun siis itse tuohon ikäryhmään. Kysyin vain siksi, kun ikäryhmääni haukutaan paljon ja luen mm. ikäisteni sanoneen ikäviä kommentteja tms. mutta itse en oikein tiedä ketään sellaista, joka niin käyttäytyisi. 

Vierailija
11/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, lapset on aikuisia ja vastuut helpottaa. Nuoruuden kriisit on käyty. Hormonit heittää mutta se ei ole kenenkään oma valinta ja on siihen lääkekin.

Nykyään on paremmin.

Vierailija
12/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään vastausta alkuperäiseen kysymykseen ei ole muilta kuin ikäryhmältä itseltään, toistaiseksi. 

Vierailija
13/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiä persreikiä kaikki.

Vierailija
14/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika hanurista ja yhtään ystävää tai tuttavaakaan ei ole, joten otanta hieman ohuehko.

Vierailija
15/15 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvun nuoret on parhaimpia tyyppejä. Kaikki ketä olen tavannut ovat niin nuorekkaita. Johtuu varmaan siitä kun elivät alkunuoruuden 80 luvulla.