Tyttärellä 6v hiukset puoleen selkään asti - antaisitko leikata olkapäille?
Kommentit (17)
niin kyllä antaisin. TAi jos ne hiukset olisi kamala takkupesä.
Silloin antaisin. Ekaksi vaikka puoliväliin, niin ei ole suuri vaiva kasvattaa takaisin, jos itku tulee.
Tyttärellä 6v hiukset puoleen selkään asti - antaisitko leikata olkapäille?
Puoleen selkään oli ja nyt ei yletä edes taakse ponnarille. Itse halusi, omatpahan on hiuksensa. Eikä oo kyllä jälkikäteen valittanu.
hiukset ovat kuvittavat ja epäsiistit!
puoleen selkään ulottuneet hiukset, mutta ei ihan olkapäille, vaan hiukan pidemmät jätettiin. Ei harmittanut kumpaakaan.
Tytär halusi itse, ja hiukset leikattiin lyhyeksi tasapitkäksi polkkatukaksi (otsatukkaa en olisi antanut leikata, sitä on joskus kysellyt). Piti siitä kyllä silloin, mutta vuotta myöhemmin alkoi harmittamaan, että hiukset olivat vieläkin niin lyhyet. Siitä on nyt kaksi vuotta, ja hiukset ovat nyt taas reilusti yli lapaluiden ja tytärkin tyytyväinen.
Eli ei leikata enää:-)
annoin 5-vuotiaankin kun niin toivoi (eikä katunut)
Jos on ohuet hiukset, niin liian pitkät hiukset on kauhean näköiset. Jos on vähän paksummat hiukset niin ehkä ok.
selkään aivan vaaleat luonnonkiharat hiukset. Toivottavasti ei halua itsekään leikkauttaa niitä vielä pitkään aikaan.
Olishan se MINUSTA kiva, että 3-vuotiaalla tyttärelläni olisi pitkät enkelinkiharat, mutta tahtoo pitää omansa polkkapituisena..
tytöillä on pitkät hiukset,niin kuin itsellänikin.eivätkä he kyllä sitä tahtoisikaan.
on hiukset jo pepun yli.... enkä oikein tiedä,mitä niille pitäisi tehdä. täytyy kaiketi neuvotella tytön kanssa,mitä niille tehtäisiin.
jokainenhan saa päättää itse hiuksistaan....ap......
Mun 5-vuotiaani, jolla hiukset ovat ylettäneet takapuolelle asti, on kinunnut pitkään hiusten leikkuuta, ja nimenomaan polkkatukaksi tai olkapäille. En ole suostunut, ja kun olen kysellyt, miksi haluaa leikata, niin tytön perustelut ovat luokkaa "kun sillä ja sillä kaverillakin on", enkä tosiaan tahdo edes tässä asiassa tukea tätä "mullekin ku kaverillakin on" -mentaliteettia.
Sen sijaan annoin nyt elokuussa leikata hiuksia lyhyemmäksi, koska kesällä aurinko ja hellepäivät kuivattivat latvoja aika paljon. Hiukset ovat nyt lapaluiden alareunaan eli vähän alle puoleen selkään. En osaa kuvitella tyttöä lyhythiuksisena lainkaan, joten en usko, että minun luvallani niitä tultaisiin lyhyeksi leikkaamaan. Sitähän ei sitten tiedä, jos joskus keksii omin luvin käydä leikkaamassa...
Puoleen selkään oli ja nyt ei yletä edes taakse ponnarille. Itse halusi, omatpahan on hiuksensa. Eikä oo kyllä jälkikäteen valittanu.
Tyttö tosin on 7v. Ja tykkää itse kuontalostaan, kun ei enää mee koko ajan takkuun. (Ei tykännyt pitää hiuksiaan kiinni ja ne oli pörrössä jo tunnin päästä harjaamisesta)
kerran olen antanut leikata, ja se oli tyhmää.