Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Haltin takeista?

Vierailija
01.09.2010 |

Ovatko hintansa arvoisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ollut kovalla käytöllä.

En tiedä onko laatu sittemmin muuttunut, mutta tuo on ainakin ollut hintansa arvoinen.

Vierailija
2/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on vähän sellainen kokemus, että samalla hinnalla saa parempaakin. Esim Haglöfs on samaa hintaluokkaa ja astetta paria laadukkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ostin haltin kalliin pyöräilyasun, jossa takki hajosi puolessa vuodessa, tuli hihojen saumojen viereen reikiä. sain rahat takaisin, mutta päätin, etten haltin takkia enää osta. kallis ja huono.

Vierailija
4/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltin ulkoilutakkiin. Ostin sen tosin tarjouksesta, täydellä hinnalla en taitaisi raaskia vaikka laadukkaita ovatkin.

Vierailija
5/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen on ainakin ollut hintansa arvoinen. Pitää veden edelleen kymmenien pesujen jälkeen, kulumia ei ole tullut lainkaan.

Vierailija
6/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 3 kuukautta sitten ostin haltin takin alesta puoleen hintaan ja olen ollut tyytyväinen.

Itse koitin kymmeniä takkeja ja huomasin että haltin takeissa oli ergonomisin muotoilu, oli parhaimman tuntuinen päällä.

Ja kaikki pienet yksityiskohdat. Lisäksi on täysin vedenpitävä.

Itse olen seissyt kaatosateessa sillä ulkona eikä ole vesi mennyt läpi.

Vierailija
7/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tapauksessani näin. Ostin muutama vuosi sitten -70%:n alennuksesta Haltin DrymaxX laskettelutakin lapselle. Takki (=talvikuoritakki) meni 3 talvea ja keväällä ja syksyllä toimi myös täysin sadekeleillä.

Leikkaus oli niin loistava, että se tosiaankin oli hyvä nuo kaikki 3 talvea. Takki on edelleen erittäin hyvässä kunnossa, ja pitää vettä.

Eli voisin sanoa, että hinta-laatusuhde oli enemmän kuin kohdallaan :)

En olisi silloin raaskinut normihinnalla 249€ tuota takkia ostaa, mutta nyt kun tiedän, että se meni noin monta talvea, eikä mennyt miksikään, niin olisin myös voinut ostaa sen ihan täydelläkin hinnalla.

Vierailija
8/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teknisen alusasun, niin on tosi mukava kävellä syksyllä, vaikka vettäkin tihuttaisi. Lapsilla on ollut 2 Haltin talvitakkia. Niissä on kaikenmaailman taskuja yms. ja ovat kuin uudet käytön jälkeen. Mä en ole raaskinut ostaa mitään täyteen hintaan, vaan olen hankkinut kaikki hyvistä aleista.

Vierailija
9/9 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi vuotta sitten Haltin Drymaxx puvun. Vuoden verran se piti vettä (vaikka pestiin vain pari kertaa ja ohjeiden mukaan). Kun viime keväänä kastuin 15 minuutissa likomäräksi, kävin ostamassa Haglöfsin goretakin. Kyllä on laadussa eroa. Paljon ulkoilua harrastavana voin todeta, että goretex lienee ainoa todella vettä pitävä pinnoite (ja siitäkin ne vahvemmat, ei paclite tms.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi