Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojille 134cm vaatteita..

Vierailija
31.08.2010 |

Eli kivoja arkivaatteita ekaluokkalaiselle. Esimerkiksi trikoisia pitkähihaisia t-paitoja. Kauhean vaikea etsiä mistään. Lindex, Seppälä, H&M koluttu läpi, ei löytynyt. =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euroa. Tuli ostettua kaikkea talveksi alusvaatteita ja sukkia myöten, juhlapaidan eli niitä koulupaitoja ja liivinkin sekä käsineet paitsi ulkovaatteet jäi sitten muualta ostettavaksi sekä urheiluvaatteet, jotka jo hankittu kouluun aiemmin. Kokemuksesta nuo koot pitävät hyvin paikkansa:

http://www.nextdirect.com/fi/en

Ja postikulut on vain 5 euroa. Palautus onnistuu, mutta silloin joutuu maksamaan postikulut itse. Jostakin yksittäisestä vaatteesta tuo ei ollut kuin 2,8euroa, kun pakkasi alle 3 cm litteäksi.

Vierailija
2/6 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksivärisiä ja raidallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri jostain syystä pihistelleet näissä kokonumeroissa ja kaikki "sold out" aina, sama juttu kivijalkakaupossa, jopa Stockalla. Olen itse kyllästynyt klikkailemaa tyhjiä kohteita auki tai katselemaan, kun myyjä katsoo tietokoneelta, että jossakin perähikiällä oli yksi kappale tuollaisia paitoja tuota kokoa.

Joten ebay ja next on mun ostospaikat nykyään.

ei-ap

Vierailija
4/6 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin kysyä täältä, että kannattaako 134-140cm poikien vaatteita laittaa myyntiin minne?

Huutonet/ Vauvan kirppis vai mikä?

Ja laitanko pakettina vai yksitellen?

Tosi kivoja vaatteita ja yhdellä pojalla olleita mm. Benetton,H&M,Hilfigeriä, Cap Horn, Gap yms

Vierailija
5/6 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos linjoilla?

Vierailija
6/6 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut, niin laita viestiä

kimp@elisanet.fi

Vastailen huomenna!