Olin toinen nainen 3 vuotta enkä kadu pätkääkään!
En haaveillut elämästä tämän miehen kanssa. Harrastimme yhdessä, rakastelimme yhdessä, vaihdoimme maileja ja chattailimme yhdessä. Tutustuin hänen kavereihinsa. Hän ei aikonutkaan erota ja hyvä niin.
Tapasin mieheni ja lopetin suhteen.
4 vuotta uhteen lopettamisen jälkeen hän soittaa ja kertoo eronneensa. Kysy mitä minulle kuuluu. Kerron tilanteeni ja toivon ettei hän ottaisi enää yhteyttä.
Kommentit (4)
kolmeksi vuodeksi, en kadu pätkääkään! Varsinkin jos miehesi on ihana sängyssä, hyvä tyyppi ja harrastuskaveri.
En haaveillut elämästä tämän miehen kanssa. Harrastimme yhdessä, rakastelimme yhdessä, vaihdoimme maileja ja chattailimme yhdessä. Tutustuin hänen kavereihinsa. Hän ei aikonutkaan erota ja hyvä niin.
Tapasin mieheni ja lopetin suhteen.
4 vuotta uhteen lopettamisen jälkeen hän soittaa ja kertoo eronneensa. Kysy mitä minulle kuuluu. Kerron tilanteeni ja toivon ettei hän ottaisi enää yhteyttä.
Eikös se mene niin että nyt sinä hiivit, valehtelet ja salailet sen kolme vuotta kun käyt panemassa sitä äijää?
useimmat sarjamurhaajat ja pedofiilitkään ei kadu pätkääkään, mikä oli pointtisi?