Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin toinen nainen 3 vuotta enkä kadu pätkääkään!

Vierailija
31.08.2010 |

En haaveillut elämästä tämän miehen kanssa. Harrastimme yhdessä, rakastelimme yhdessä, vaihdoimme maileja ja chattailimme yhdessä. Tutustuin hänen kavereihinsa. Hän ei aikonutkaan erota ja hyvä niin.

Tapasin mieheni ja lopetin suhteen.

4 vuotta uhteen lopettamisen jälkeen hän soittaa ja kertoo eronneensa. Kysy mitä minulle kuuluu. Kerron tilanteeni ja toivon ettei hän ottaisi enää yhteyttä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat sarjamurhaajat ja pedofiilitkään ei kadu pätkääkään, mikä oli pointtisi?

Vierailija
2/4 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmeksi vuodeksi, en kadu pätkääkään! Varsinkin jos miehesi on ihana sängyssä, hyvä tyyppi ja harrastuskaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveillut elämästä tämän miehen kanssa. Harrastimme yhdessä, rakastelimme yhdessä, vaihdoimme maileja ja chattailimme yhdessä. Tutustuin hänen kavereihinsa. Hän ei aikonutkaan erota ja hyvä niin.

Tapasin mieheni ja lopetin suhteen.

4 vuotta uhteen lopettamisen jälkeen hän soittaa ja kertoo eronneensa. Kysy mitä minulle kuuluu. Kerron tilanteeni ja toivon ettei hän ottaisi enää yhteyttä.

Eikös se mene niin että nyt sinä hiivit, valehtelet ja salailet sen kolme vuotta kun käyt panemassa sitä äijää?

Vierailija
4/4 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli pointtina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän