Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, tämä äiti on varmaan onnellinen, ihana blogi!

Vierailija
31.08.2010 |

Kauniit ja tasapainoisen oloiset lapset, upea koti, mahtavat vaatteet... huoh.

http://saariston-lapset.blogspot.com/2009/06/meidan-koti.html

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä tylsä kämppä. Meiltä ainakin löytyy värejä niin talosta kun vaatteistakin!

Vierailija
22/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan omia sotkujaan halua kuvata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti, iski pieni kateuden piikki...

ai mutta sittenhän minun pitäis pitää palstatasoa yllä ja haukkua ap:n kotia :D

Vierailija
24/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjäpäiden, pinnallisia vuodatuksia. Kun ei ole oikeasti mitään tärkeää sanottavaa, niin miksi pitää blogia. Narsistista ja typerää.

Mutta tietänen syyn siihen,miksi jotkut tälläisiä blogeja pitävät. Kun on niitäkin ihmisiä, jotka ihailevat näitä blogeja. Meitä on niiiiin moneen lähtöön.

Vierailija
25/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koti on kyllä kaunis. Todella pelkistetty ja valoisa, juuri sen tapainen minkä itsekin haluaisin.

Vierailija
26/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on niin huono itsetunto, että kun jotkut eivät pidä samoista asioista kuin he, niin syytetään heti kateudesta?

Vierailija
27/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan olevani avoimesti hiukan kade, mutta toisaalta nyt lähden siivoamaan omaa kotiani yhtä harmoniseksi. :))

Vierailija
28/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee,että äiti harrastaa sisustamista

Vierailija
29/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on niin huono itsetunto, että kun jotkut eivät pidä samoista asioista kuin he, niin syytetään heti kateudesta?

Jos ei kateus, niin mikä on syy siihen, että kun ap kehuu jotain blogia, KAIKKI vastaukset ovat osastoa "hyi yök, pinnallista, rumaa, ei yhtään mun tyylistä, eiivät VOI olla onnellisia"?

Vierailija
30/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti ainakin hienompi kuin meillä. Sijaintikin olisi muuten kiva, mutta Turku... eih...

Valokuvat olivat hyviä.

Vierailija
31/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin perusteella pysty päättelemän mitään toisten elämästää. kauniista kuvistako päättelit että lapset ovat tasapainoisia? kyllä ailahtelevaisesta adhd lapsestakin saa kauniin kuvan otettua.

Vierailija
32/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Yhdessä kuvassa näkyi pallo lattialla. Oliko kenties lapset tarhassa ja mamma hakenut pallon kuvaan rekvisiitaksi?

Hieno talo, juu. Talot on hienoja yleensä mutta en tajua miksi elämän kuvaaminen on tollasta.

Ei lapsista kasva täysipäiviä jos eletään kuplan sisällä niinkuin olisi sisustuslehdessä koti.

Minusta tuo kertoo lähinnä aikuisen ongelmista.

Vierailija
33/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtälailla meillä saa olla erilainen maku, jos joku tykkää että kaikki on vaaleaa eikä missään saa olla leluja (paitsi pallo rekvisiittana) niin miten se on sulta pois jos tykkäät? Siinähän tykkäät.

Pinnallistahan toi on.

Kertoo faksaatiosta.

Jos sinne veis jotain ihan eri tyylistä lahjaksi, niin ei päätyisi kuin kaappiin, ehkä jatkolahjaksi toiseen osoitteeseen.

Ap itse hehkutti miten mahtavaa ja plaa, plaa. Heti on kommentoijilla huono itsetunto? Miksi? Koska ei tollanen kiinnosta?

26

Vierailija
34/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun sitä ei voi sanoa suoraan: ole koittanut tehdä oikein kauniit blogisivut, kertokaapa onnistuinko! Olisi kiva saaada lukijoita! Lisäksi tahdon niin paljon kävijöitä, että alan saada mainostuloja. -En vielä avannut näitä tasapainoisia lapsia.

Vierailija
35/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kateus, niin mikä on syy siihen, että kun ap kehuu jotain blogia, KAIKKI vastaukset ovat osastoa "hyi yök, pinnallista, rumaa, ei yhtään mun tyylistä, eiivät VOI olla onnellisia"?

tässäkään ketjussa ole KAIKKI vaan yhtä paljon on kehuvia kommentteja. Jos jonkun mielestä blogisti on pinnallinen ja hänen kotinsa ruma, niin miksei sitä saa sanoa? En mä ainakaan tykkää tuommoisesta ahtaasta hirsihökkelistä, kun taas esim. se kaunispienielämä- koti oli mielestäni kaunis.

Vierailija
36/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä blogit herättävät ihmisissä niin suuria tunteita. Katselin tuota vähän sieltä täältä, ja blogiperhe vaikutti ihan perus-pettereiltä. En tullut kateelliseksi enkä myöskään erityisen ihastuneeksi. Ihan kiva 8+. :)

Vierailija
37/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta suomalaiset lastenvaatteet/suomalaisten lasten vaatteet.

t. ulkosuomalainen

Vierailija
38/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa, mikä otti silmään oli tuo ylätasanteen sohva, joka oli aika vaarallisessa paikassa. Lapsihan pääsee tuon kaiteen yli sohvan selkänojalta hetkessä. Muuten tosi kaunista. Itse haluaisin kaikki astiat samaan huoneeseen, eli siis yläkaapitkin.

Vierailija
39/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ei ookkaan sisustusmakua. Oma kotini on sekaisin ja sekalaisin kalustein sisustettu. Tai ei sitä ole edes sisustettu. Ihan sekalaisia huonekaluja vuosien varrelta. Osa saatu, osa ostettu, mitä milloinkin.

Kodin ulkonäkö taas ei anna kuvaa siitä, onko lapset onnellisia. Mun lapset on onnellisia, vaikka meillä on sotkan korni olohuoneen matto ja ikean päiväpeitto makkarissa.

Vierailija
40/42 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on melkolailla samantyylinen mikä meille on tulossa, ei vain hirsitaloa. Lapset tykkään pukea myös merkkivaatteisiin mutta myös ihan perusvaatteisiin ja itsekin pukeudun klassisen tyylikkäästi, merkit vaihtelee. Olemme hyvin onnellinen perhe ja ihan tavallinen. Pidän tyylikkästä ja siististä kodistani. Tavaroille kun on paikkansa koti pysyykin järjestyksessä jos sen osaa pitää.

En epäile hetkeäkään etteikö kyseisen blogin pitäjä olisi perheineen onnellinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi