Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella ikää 7,5 vuotta ja säärissä selvästi

Vierailija
30.08.2010 |

lisääntynyttä karvoitusta. Onneksi karva on vaaleaa, mutta selvästi pidempää ja tuuheampaa kuin ennen. APUVA!?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy myöntää, että oli pakko katsoa kahteen kertaan. Ikää lapsella oli n. 6 v.

n. 4 cm pitkiä vaaleita karvoja. Se näytti jo vähän oudolta.

Vierailija
22/26 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja melko herkässä iässä itsensä ja ulkonäkönsä suhteen, niin en voisi ajatellakaan edes ehdottavani moista..!

"...jos mulla olis tuon ikäinen tyttö ja tuollaiset karvat niin kyllä ne ajeltas pois ettei vaan kukaan ala kiusaan

[/quote]

"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan ala huomautella lapsesi ulkonäöstä tai päivitellä karvoja muille aikuisille.

Vierailija
24/26 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja melko herkässä iässä itsensä ja ulkonäkönsä suhteen, niin en voisi ajatellakaan edes ehdottavani moista..! "...jos mulla olis tuon ikäinen tyttö ja tuollaiset karvat niin kyllä ne ajeltas pois ettei vaan kukaan ala kiusaan

"

Jos ne karvat häiritsevät lapsen/nuoren elämää, niin suositeltavaa on poistaa ne. Meidän tytöllä ja hyvin varhain ilmestyi kainalo ja häpykarvat juuri 10 täytettyään. Halusi että ne sheivataan, kuten on tehnytkin. Säärissä ei niinkään vielä kasva , tyttö nyt 12,5 ikäinen.

Vierailija
25/26 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärellä on melko runsaasti tummia pitkiä karvoja jaloissa. Itse asiassa huomattavasti enemmän/tummempia kuin minulla (olen vaalea-/vähäkarvaista tyyppiä). Isänsä on runsaskarvainen olento, liekö sitten perinyt isältään karvaisuuden. Tyttö itse huomasi asian loppukesästä, enkä minäkään aiemmin ole havainnut. Karvoitusta ei ole vielä kainaloissa eikä alapäässä. En tiedä, liittyykö puberteettiin vai onko muuta. Tytär on melko tumma ja tuuheahiuksinen. Itse tuskaili muutama ilta sitten asiaa, mutta en käynyt kovin päivittelemään, vaikka oikeasti olen vähän järkyttynyt.

Vierailija
26/26 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli TÄYSIN sama tilanne eilen iltana ja rupesin nyt oikein googlaamaan tietoa tästä "karvaisuudesta", mutten löytänyt mitään.

tyttärellä on melko runsaasti tummia pitkiä karvoja jaloissa. Itse asiassa huomattavasti enemmän/tummempia kuin minulla (olen vaalea-/vähäkarvaista tyyppiä). Isänsä on runsaskarvainen olento, liekö sitten perinyt isältään karvaisuuden. Tyttö itse huomasi asian loppukesästä, enkä minäkään aiemmin ole havainnut. Karvoitusta ei ole vielä kainaloissa eikä alapäässä. En tiedä, liittyykö puberteettiin vai onko muuta. Tytär on melko tumma ja tuuheahiuksinen. Itse tuskaili muutama ilta sitten asiaa, mutta en käynyt kovin päivittelemään, vaikka oikeasti olen vähän järkyttynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi