Raivostuttavat trokarit!
Suututtaa nuo Huuto netissä mellastavat trokarit, jotka ostavat tavaraa selkeästi edelleen myyntiä varten!
Kommentit (4)
ja sitten myy pienellä voitolla eteenpäin. Kyllähän siinä myyjä aika paljon vaivaa joutuu näkemään, joten pienen voiton hänelle toki soisinkin.
Ne, jotka ostavat toisten käytettyä tavaraa, ja tekevät sillä bisnestä, inhottavat mua. Itse myyn oman perheen käytetyn, hyväkuntoisen tavaran mielelläni edullisesti, kun tiedän, että tavata menee sitä tarvitsevalle ja ilahduttaa uusia omistajia. Trokaria en haluaisi rikastuttaa kyllä penniäkään. Käytännössähän tämä johtaa siihen, että minä ja moni muukin myyjä nostaa hintoja, ja siitä kärsii niin vähävaraisempi ostaja kuin koko kierrätysaatekin.
Jos minä saisin päättää, olisi Huutiksessa pakollinen tunnistautuminen ja elinikäinen käyttökielto niille käyttäjille, jotka myyvät kalliimmalla edelleen muilta käyttäjiltä ostamaansa tavaraa. Vaikeaahan tuota toimintaa toki olisi valvoa.
ja sitten myy pienellä voitolla eteenpäin. Kyllähän siinä myyjä aika paljon vaivaa joutuu näkemään, joten pienen voiton hänelle toki soisinkin. Ne, jotka ostavat toisten käytettyä tavaraa, ja tekevät sillä bisnestä, inhottavat mua. Itse myyn oman perheen käytetyn, hyväkuntoisen tavaran mielelläni edullisesti, kun tiedän, että tavata menee sitä tarvitsevalle ja ilahduttaa uusia omistajia. Trokaria en haluaisi rikastuttaa kyllä penniäkään. Käytännössähän tämä johtaa siihen, että minä ja moni muukin myyjä nostaa hintoja, ja siitä kärsii niin vähävaraisempi ostaja kuin koko kierrätysaatekin. Jos minä saisin päättää, olisi Huutiksessa pakollinen tunnistautuminen ja elinikäinen käyttökielto niille käyttäjille, jotka myyvät kalliimmalla edelleen muilta käyttäjiltä ostamaansa tavaraa. Vaikeaahan tuota toimintaa toki olisi valvoa.
Tätä juuri tarkoitan! Tavaran tulee mennä kirpparilta ilman välikäsiä niille, jotka sen käyttävät ja siitä iloitsevat ei noille LOISILLE.
Asun landella enkä pääse Lindexeille ja Henkkamaukkoihin kovinkaan usein. Ei mua haittaa pätkääkään, jos joku myy mulle pienellä voitolla alekamoja. Ei se multa ole pois, päinvastoin.