kannattaako huutiksessa myydä lastenvaatteet erikseen vai paketteina? perustele.
Kommentit (6)
ja ovatko ne yleensä aina ostajan maksettavana?
en ole itse tähän huutonettiin perehtynyt, vaikka hyllyt notkuu vaatteita joten ehkä pitäisi...
Kannattaa perehtyä huuto.nettiin! Mä puen lapseni melkeinpä vain sieltä tehtyihin löytöihin, ja kauniisti ja tyylikkäästi silti, mutta halvalla. :)
Nro 2
Paketeista ei tosiaan yleensä saa hyvää hintaa, ellei myy jotain lähes käyttämättömiä erikoisuuksia tai sitten pelkästään merkkejä, joita Suomesta ei saa.
Paketeissa on aina jotakin, jota joku ei halua ja sitten tulee niitä kyselyitä, että myytkö erikseen jne. Helpompi myydä yksitellen kohtuuhintaan ja huutaja voi halutessaan koota mieleisensä paketin, kun yhdistelen postikuluja. Postista saat hinnaston, josta näet paljonko minkäkin painoinen kuori maksaa lähettää - hanki siis kotiisi keittiövaaka, ellei jo ole!
Ainakin parempimerkkiset.
Loput pakettina, mutta sekaan tärpiksi pari merkkijuttua.
Erikseen, jos haluaa mahdollisimman paljon rahaa. Paketeissa, jos haluaa mahdollisimman vähän aikaa käyttää hommaan.
Luulen, että näin rahaa saa enemmän. Pari kertaa olen myynyt pakettina, ja tällöin vaatetta kohti on tullut tuottoa aika vähän. Tykkään myös itse ostaa erikseen kaikki vaatteet sieltä. Tällöin saa juuri sitä mitä haluaa, eikä kaikenmaailman "kaupanpäällisiä" ja "kaapin pohjalta löytyneitä".
Oma vaivansa on kyllä postittamisessa, kun myy erikseen. Aika iso hommahan se on.