Oma vai vuokra?
Kommentit (8)
Emme ikinä saisi näin isoa asuntoa 700 e kuukaudessa.
Toiseksi en ole siinä mielessä perinteinen suomalainen, että minulla olisi suuri sisäinen palo saada oma asunto/talo. Meillä olisi varaa laittaa enemmänkin asumiseen, mutta miksi. Mieluummin esim. matkustelemme, ei täältä mitään mukaan saa.
Emme ikinä saisi näin isoa asuntoa 700 e kuukaudessa. Toiseksi en ole siinä mielessä perinteinen suomalainen, että minulla olisi suuri sisäinen palo saada oma asunto/talo. Meillä olisi varaa laittaa enemmänkin asumiseen, mutta miksi. Mieluummin esim. matkustelemme, ei täältä mitään mukaan saa.
Meillä käynyt tosi hyvä tuuri tämän vuokra asunnon kanssa, iso, halpa ja sijainniltaan loisto. Rahaa menee säästöön kiva summa/kk. Ajatus isosta velasta ei innosta.
jos ei saa kaupungin asuntoa tai muuta vuokra-asuntoa, johon on tulorajat, ja me emme sellaista saa. Ei ole mitään järkeä maksaa 1 400 euron vuokraa jostain 80 neliön kolmiosta, jos voi samalla summalla lyhentää asuntolainaa.
tuolla 700e/kk vuokralla?
isommassa kaupungissa... Hyväkuntoinen ja kivalla paikalla.
Sisältyy vesi ja sähkö.
tahdon että on oma ja saan päättää asiosta itse ja tietysti taloudellisesti oma on järkevämpi, kun on vakitulot
vuokraaminen olisi tullut yhtä kalliiksi kun oman pitäminen (lainan lyhennys+hoitovastike+sähkö+vesi=n.700-750€).
lisäksi ok- taloja on vähän vuokrattavana. maksamme nyt n. 600e/ kk pankille, millaisen vuokra-asunnon sillä saa? Tuskin maatilaa, jossa asuinrakennuksessa n. 300m2.