Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteenne sohvasta

Vierailija
30.08.2010 |

Aikomuksena ostaa pieneen kotiin "ilmana" ja edullinen sohva. Mitä mieltä olette tästä?

http://www.iskukoti.fi/koti/actions/customer_base/product/ProductView.a…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nimenomaan noihin tyynyihin. Ajattelin että siinä olisi kiva makoilla. En raaski kallista ostaa sillä toivon että nykyinen pieni kotini olisi tilapäinen ja sitten joskus voin hiukan paremmin suunnitella sisustusta.

Vierailija
2/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmusteet todennäköisesti notkahtavat keskeltä muutamassa vuodessa, mutta jos et kerran tarkoita tätä miksikään vuosikymmenten ratkaisuksi, niin osta pois vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mielelläni ostaisin laadukkaan sohvan joka perityisi äidiltä tyttärelle. Mutta kuten sanoin tilanne nyt se, että haluan vain paikan missä maata ja lukea lehtiä. Ei kovin kallista, eikä massiivista. Tilaa vain pienen kaksion verran. Siksi pohdin tuota. Ja mielenkiinosta av-raadiltakin kysyin asiaa.

ap

Vierailija
4/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivutyynyt kamalat, muuten ok sohva. leveän sohvan metallijalat rumat kasarityyliset, pienemmän tummat jalat kivat.

Ajaton sohva joka tapauksessa. Pidät siitä vielä 10 v:n kuluttuakin.

Vierailija
5/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla ei saa laatua eli tämä ei ole puurunkoinen sohva. Uudelleen verhoilun voit unohtaa, mutta jos ei tule kovaan kulutukseen ts. ainoaksi sohvaksi niin mikä ettei. Muotokieli miellyttää, mutta itse ostaisin laatua, joka kestää kymmeniä vuosia.

Itsellä Sopen Minea kahdenistuttavana, maksoi neljä vuotta sitten n. 1600e irroitettavalla päällisellä. Nyt olen teettämässä uutta päällistä (tulee maksamaan n. 800e), koska olen kyllästynyt nykyiseen, mutta kestäisi tuollaisenakin vielä toiset neljä vuotta.