Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAviro tulossa, kumpi meistä parempi yh.ksi 1v10kk vanhalle lapsellemme?

Vierailija
30.08.2010 |

Isällä vakituinen työpaikka, ok-talo ja tulot netto 2000E/kk ei vaan ole hoitanut lasta koko päivää kuin 3krt tänä aikana, ei tykkää vaihtaa vaippaa ei ole lasta ikinä syöttänyt on erittäin ranttu lapsi ruuan suhteen.

Itse työtön ja ammattitaidoton jäisin työmarkkinatuelle saisin ehkä vuokrayksiön. Osaan syöttää ja hoitaa mutta sairauksieni takia tuskin jaksaisin 24/7 lasta hoitaa, isänsä ulkoiluttaa iltaisin ja leikkii kun itse en jaksa. Molemmat lisäksi halutaan pitää hauskaa eli emme tuskin kumpikaan halua olla 24/7 yh.ita. Nyt olemme yhdessä sen takia että tuntuu ettei kummastakaan ole yh.ksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron se haluaisi mutta tietää ettei meistä kummastakaan ole yh.ksi tai yhteishuoltajiksi.

Vierailija
22/26 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron se haluaisi mutta tietää ettei meistä kummastakaan ole yh.ksi tai yhteishuoltajiksi.

Ehkä teidän tapauksessa lapselle parasta olisi päästä hyvään sijaiskotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaisi erota koska jäin viikonloppuna kiinni siitä että haen chätistä seuraa vaikka oli ainoa kerta enkä ole ketään ikinä tavannut enkä häntä ikinä pettänyt ja pyysin anteeksi niin ei kuulemma pysty anteeksi ikinä antamaan.

Vierailija
24/26 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhteiskunnan täytyy korjata tämä epäkohta. Kun kumpikaan vanhemmista ei halua/kykene lasta hoitamaan ja avioero on kuitenkin saatava. Lähellä ei voi asua, koska äitiin sattuisi. Baareissa käyminen on tärkeämpää kuin lapsen hoito.

Vierailija
25/26 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/26 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin, että ihan ensimmäisenä otatte itse yhteyttä lastensuojeluun ennen kuin joku toinen tekee sen teidän puolestanne. Miksi olette tehneet lapsen, jos olette noin avuttomia, laiskoja, kouluttamattomia, sairaita ja hauskanpitohakuisia?

Isä "ei tykkää vaihtaa vaippaa"? No voi raasua, kun ihan vaippa pitäisi vaihtaa! Eihän sellaista nyt voi mieheltä vaatia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi