Lue keskustelun säännöt.
no höh... onko teillä muilla tullut Estetty haitallinen sivusto -ilmoituksia noista mainoksista?
30.08.2010 |
parista mainoksesta on minulle jo tullut, joita vahingossa olen reunasta klikannut. Minulla on f-secure.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla