Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka valmiiksi talon saa...

Vierailija
29.08.2010 |

110000e kun rakentaa itse pitkästä, pienelle vuokratontille. kaikki mahdollinen pyritään tekemään itse, myös sähkötyöt mies voi tehdä itse. Meille kelpaa halvin laminaatti,maalit seiniin ja muutenkin edulliset sisustus ratkaisut. Talolle tulisi koko n.110neliötä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän 120 neliön talon hinnaksi tuli tontteineen 105 000 e + kaikki mahdollinen raha mitä vain irti saatiin rakentamisen aikana, jota kesti viisi vuotta. Ollaan toki asuttu talossa jo 3,5 v.

Ja tietenkin aivan valtava määrä omaa työtä. Mies kaivoi, valoi, rakensi, suunnitteli, teki itse iv-työt ja muuraukset, sähköt teki kaveri kuutamohommana ja laatoitukset teki kaveri halavalla. Lvi-työt teki asentaja.

Meillä on tuohon hintaa saatu jo sitten 15000 neliön tonttikin haja-asutusalueelta. Vesi tulee vesiosuuskunnalta ja sinne menee myös jätevedet.

Vierailija
2/2 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin kaksin 201 m2 talo valmiiksi asti 180 000 eurolla. Ulkopuolisilla teetettiin sähkö- ja lvi-työt, muut tehtiin itse. Talopaketti oli pelkkä runkoasennus ilman kattoa (Terin Carolina).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi