Lue keskustelun säännöt.
Uusi Dance-ohjelma oli kiva!
29.08.2010 |
Marco tuomaristossa hieno valinta, sitä on ilo kuunnella toisin kuin oli esim. koko myötähävettävä Talent-tuomaristoa.
Vihreissä jalkapallosukissa hyppinyt puppeli oli kyllä karmea ja sen lahjakkuutta Marco itki, miinukset siitä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla