Minkä ammattiryhmän kanssa et tule toimeen?
Mä en tule merkonomien kanssa toimeen. Ovat niin saatanan yksinkertaisia tolloja melkein kaikki.
Kommentit (30)
"suuhygienistit ja ainoastaan siis ammatissaan."
Hankalahan se on jutella, kun suu on täynnä kaikenmailman letkuja ja tuppoja.
Ei minulla ole mitään ennakkoasenteita. Mistä edes tietäisin kenekään ammattia, ellen ole virka-asioissa liikkeellä? En tapaa kysyä sitä ennen kuin tunnen henkilön jo henkilökohtaisesti yksilönä.
joku joogaopettaja tai fytonomi. Ajatusmaailmamme olisivat liian kaukana toisistaan. Toki keskustella aina voi, mutta sydänystäviksi tuskin meistä olisi.
Mä en tule merkonomien kanssa toimeen. Ovat niin saatanan yksinkertaisia tolloja melkein kaikki.
vielä ole vastaan tullut tilannetta että ihmisen ammatti vaikuttaisi siihen tulenko toimeen vai en. Kyllä se henkilökemioista on aina ollut kiinni.
Puhuvat paskaa minkä kerkeävät ja nämä ihmiset sitten hoitavat kaikki yhteiskunnan puolustuskyvyttövimmät ihmiset.
vaan arvomaailmoista.
Tietyn tyyppiset valinnat lifestylen suhteen voivat olla yhteydessä ammattiin. Esimerkiksi kuntosalien omistajista ne, jotka ovat fitness-mega-bodareita luonnottomine lihaksineen. Tuntuu todella mahdottomalta ajatus, että tuntien syvällinen keskustelu saisi meidät läheisiksi... Mutta voihan hän ammatissaan olla hyvinkin taitava ja ystävällinen, korrekti yms.
Kampaaja/parturit. NaispuolisetIhme kana-aivoja, hutsahtavia.
Jostakin syystä sinne hakeutuu paljon ihmisiä, jotka nauttivat saadessaan kyykyttää, määräillä, käskyttää ja pomottaa toisia. Eli tässä tapauksessa työttömiä. Kelassa näkyy samanlaisia tyyppejä myös välillä.
olevasi itse pahimmanlaatuinen tollo ja vieläpä todella yksinkertainen.
niin ja en ole merkonomi.
mä en voi sietää kaiken mailman huuhaa-kauppiaita ja -terapeutteja. Näen punaista aina kun joku yrittää kaupitella jotain hyvänolon tuotteita, terapioita, luontaistuotteita, vitamiinivalmisteita, huuhaa-lääkkeitä, tms.
Myös ihan tavalliset kosmetiikkamyyjät ovat aika rasittavia ja yritän ostaa kosmetiikkani kommunikoimatta myyjien kanssa, koska yleensä heillä on niin ääliöt jutut ja käsittämättömät uskomukset...
Johtunee siitä, että itse olen koululääketieteen edustaja ja tiedän jutuista vähän enemmän kuin em. ihmiset. Ei jaksa ruveta perustelemaan ja keskustelemaan, koska ei heillä ole mitään edellytyksiä ymmärtää faktoja, mutta toisaalta ei jaksaisi kuunnella niitä älyttömiä juttuja ja uskomuksiakaan.
Ovat niin omaan juttuunsa hurahtaneita, ettei sellaista jaksa kuunnella. Paitsi yhden kyllä tunnen, joka on oikeasti mukava eikä yritä tyrkyttää ajatusmaailmaansa sellaisille, jotka eivät ole siitä kiinnostuneita.
Kun ovat vapaalla, niin en usko että ihmisen ammatti vaikuttaisi siihen tulisinko toimeen hänen kanssaan vai en. Muussa tapauksessa, mua häiritsevät puhelinmyyjät ja kaikenmaailman tavaroitten ja juttujen kauppaajat, jotka pysäyttelevät kauppakeskuksissakin niistä kojuistaan ja huutelevat. Milloin on myynnissä voiteita ja milloin mitäkin vempaimia.
Kaikista eniten kyllä kadulla kerjääjät, sellaiset jotka eivät kerjää nätisti ja hiljaa vaan änkeävät ja tunkevat, mikäli sitä nyt voi ammatiksi kutsua.
ja kyllä muakin noi vaihtoehtoislääketieteen edustajat ärsyttää. Ja ylipäätään, ammatista ja koulutustaustasta huolimatta ihmiset, jotka suu vaahdossa keuhkoaa jonkun tietyn asian puolesta vailla minkäänlaista todellista tietoa, pahimmillaan kaiken maailman salaliittoteorioita kehitellen. Tyyliin että joku tietty rokote aiheuttaa sitä tautia, mitä vastaan se itseasiassa suojaa. Jos rokotteessa ei ole elävää virusta eikä bakteeria, niin se on täysi mahdottomuus, mutta yritäpä selittää se näillä joka alan asiantuntijoille.
Ovat lähes poikkeuksetta työhönsä turhautuneita ihmisiä, joiden omat lapset yleensä täysin hunnigolla tai muuten käytöshäiriöisiä.(Tietävät silti kaiken lastenkasvatuksesta paremmin kuin muut vanhemmat).
Olen liian kohtelias ja siksi ahdistun kun he eivät usko kun sanon että "kiitos en nyt osta mitään". He vain jatkavat ja jatkavat vaikka toistan etten osta.
Toinen ammattikunta on tyrkkymyyjät jotka liikkeessä tunkevat suuhun saakka (varsinkin ne keski-ikäiset pönäkät miehet). Ne, jotka sanovat heti "laitetaanko heti sellaiset mukaan ja tästä vielä nämä, näähän on ihan pakko olla lisänä.."
Ja kun vastaan että en nyt vielä tee päätöstä ja miten tuo toinen malli eroaa tästä mallista ja mitä eroa on näiden kahden merkin välillä, niin sellainen tyrkkymyyjä on jo paketoimassa koko keittiötä pakettiautoon..