Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua miten joku voi väittää

Vierailija
29.08.2010 |

että kun saa lapsen ei mukamas liho?

Okei ei kaikille käy näin mutta kyllä minä lihoin ja iho muuttui ihan kamlaksi..

Olin 158cm pitkä ja painoin 47kg ja rupesin odottamaan kaksosia. Loppuraskaudeuden aikana sain myrkytyksen ja turposin käsistä ja jaloista aivan sairaasti. Sitä ennen en ollut koskaan painanut yli 50kg. Kun lapset olivat syntyneet oli minulla arpia käsissä, jaloissa, rinnoissa ja mahassa. Lisäpainoa oli tullut 15kg.

On ollut todella vaikeaa saada siitä pois 5kg ja tuntuu etten koskaan saa edes enempää. kaikki ylimääräinen on mahassa siis nahka on venynyt niin paljon että vaatii todella kovaa treeniä että saan sen pois.

Lihomisen syytä en tiedä. mainittakoon että en syö karkkia, pullaa/leivoksia ja todella harvoin roskaruokaa. Syön ja liikun täysin samanverran kun ennen raskauttakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he pystyivät siihen niin tottakai muutkin! :)

Itsekin lihoin raskausaikana 20kiloa vaikka söin terveellisesti ja liikuin. Mutta niin ne vain tuli ja 10kg jämähti.

Vierailija
2/2 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan simppeliä: jotku lihoo, jotku ei. Mä tietty kuulun jälkimmäiseen ryhmään. - Ihmiset nyt yksinkertaisesti on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla